Cool! Dank jullie wel. Dat blauwe en groene boven de vogel vind ik ook een wonderlijk beeld inderdaad.
Anoniem
Geplaatst: 02-03-15 17:30
Niet mijn meest perfecte foto, omstandigheden in bak waren lastig (eerste keer in bak fotograferen). Maar voor mij (ons) betekent de foto meer dan er zo vanaf te zien is.
Aangezien ik niet zeker weet of ik om 10 uur alweer thuis ben even een facebookupload. Helaas hierdoor slechtere kwaliteit. Ik had het gezicht nog wat meer kunnen oplichten, maar moet sowieso nog veel oefenen met personenfotografie.
NorwayFjord
Geplaatst: 02-03-15 18:16
Week 9
Weer een foto van mijn woonwijk, deze keer laat in de middag (net) ipv 's ochtend vroeg, ik vond de maan zo mooi!
hilly200
Geplaatst: 02-03-15 18:21
Feedback week 9.
Killyenn Prachtige foto, wat haar blik betreft aan de ene kant vind ik het wel wat hebben maar aan de andere kant vraag ik me af wat ze met haar ogen dicht doet Foto is ook super netjes scherp vind ik! Marjoow Gaaf niks op aan te merken! Je logo lijkt enkel wat pixelig maar vind hem wel mooi netjes en strak. Ben trouwens jaloers op je website! Cioccolato qua bewerking keurig gedaan maar niet helemaal mijn smaak, vind de compositie ook wat saai maar dit kan ook persoonlijke smaak zijn natuurlijk. xFace Mooie foto maar ik irriteer me aan het stokje rechts hierdoor lijkt het alsof de foto scheef is genomen. Het overbelichte aan de randen vind ik dan niet weer storend, samen met de achtergrond maakt dat wel een fijn beeld, maar ook op de achtergrond is een stokje die wel weer wat afleid. Maar voor de rest vind ik het een mooie foto, ook qua kleuren. monbyouGeweldig! Niks op aan te merken. Cleo_ Mooie foto, niks op aan te merken. WiancaR prachtig, niks op aan te merken. rosslover Leuke foto, hij lijkt alleen niet helemaal scherp op de paarden. MZorro Prachtig, niks op aan te merken! binky Leuke foto, mooie rustig die achtergrond zo alleen hij lijkt niet helemaal scherp te zijn op de vogel, oogt ook wat pixelig alsof hij erg ingezoomd is.. wendy1987 Toffe actie foto, niks op aan te merken. horserider22 Aparte foto, weet niet zo goed wat voor fb ik hier op moet geven omdat ik totaal niks met fietsen heb .. k_m Stoer, echt heel gaaf, z&w maakt hem extra sprekend, mooi gedaan. elle108030 Gaaf vind de kleuren zo ook mooi, niks op aan te merken dus! Robin_Rikkie Wat een leuke foto, scherpte noem je zelf al maar is niet heel storend vind ik. Verosjaak Oh wat schattig, niks op aan te merken. EskeGirl Leuke foto, niet geheel speciaal maar zeker niet slecht. Had alleen zelf de pion weggeshopt. LinSaToffe foto, niks op aan te merken. S_imonee Leuke foto, ik vind hem niet te donker wel zit er een gekke lichte gele waas over bij mij.. glenstormLeuke foto, niks op aan te merken. JespriIk vind hem qua kleur en compositie echt prachtig, vind alleen dat bolletje rechtsboven wel storend. Kanzi Geweldig, niks op aan te merken. _Kiki_ Bijzonder zo met die kronkeling op de boom, had daar wel meer van willen zien als dat kon op deze foto, voor de rest vind ik hem keurig gedaan, helemaal niet saai . NESCAFE Wat een prachtig sterke foto heb je zo gemaakt, heel sprekend, vind de onscherpte heel gaaf om de kat heen, heb je dit zo bewerkt of is hij bijna zo uit je camera komen rollen? sorsie Hij is bij mij gewoon scherp hoor Leuke foto, heb er verder niks op aan te merken. Sodeletuut Wat schattig, op sommige stukjes misschien iets over belicht maar verder niks op aan te merken. Bellatrix Ik vind je tinypic versie net wat zachter ogen, precies goed zeg maar. Vind je blik ook heel mooi vastgelegd, stoor me enkel aan een lichte witte streep aan de rechter zijkant van de foto. Jessica_1998 Leuke foto, maar ik zou kijken of het je lukt om de achtergrond wat vager te maken, dit kan met een kleiner diafragma getal vind het wel leuk dat de hond niet in het midden zit dat maakt de foto niet saai enige puntje vind ik wel dat hij onderaan net iets te weinig ruimte is waardoor zijn tenen bijna worden afgesneden en dingetjes over riemen ed wegwerken heb je al gehoord dacht ik Racheel Wat leuk zo met die blaasjes in het bekje, witte deel is iets storend maar vind hem zeker wel geslaagd voor de rest! manonfleur Leuke foto, niks op aan te merken. _Elke Ruis en lichte onscherpte zeg je zelf al, voor de rest mooie foto! magda_90 Gaaf, krijg echt zo’n lente gevoel hierbij,heb hier dan ook niks op aan te merken! Sicayes Gaaf, niks op aan te merken. Kimmetjee04 Wat een tof idee, vind hem ook erg geslaagd, zie alleen zelf ook een lichte aura om jou heen. Zit vooral bij je rug en hoofd. JewEmm Gave foto, niks op aan te merken. Jolijnn Mooie foto, niks op aan te merken. Nefertarie Gaaf niks op aan te merken. calice Mooie foto, niks op aan te merken. Mellanca Lieve foto, mis alleen wat scherpte deze ligt vooral op de neus van het hondje. Als zowel hond en kat in hun geheel scherp waren had dat het plaatje helemaal perfect gemaakt. billionache Leuke foto, leuk moment, niks op aan te merken. AsselruiterLeuke foto, maar vind hem niet heel erg bijzonder. caaramel Leuke foto, had zelf misschien wat meer diepte in de foto willen zien. Deetjeeuh Nette binnenbak foto, niks op aan te merken. LauraBloem Leuke compositie maar hij is echt onwijs korrelig op mijn scherm, ook spreekt de blik van het paard mij niet aan. Suuszels leuk portret maar kan hier verder slecht over oordelen omdat fb echt bagger is qua kwaliteit. Ben toch benieuwd dus naar de goede versie. SharonPlugge Leuke foto, niks op aan te merken.
@hilly200, dank je wel Hij is gemaakt met een 50mm en een klein diafragma. Daarom is hij mooi onscherp in de achtergrond. Ik denk op F1.8 maar dat weet ik niet meer uit mijn hoofd.
Na een drukke vakantie hierbij mijn foto vanuit de Londen Eye. Het was helaas erg bewolkt, daardoor vind ik hem erg donker..
Week 9:
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-15 19:14
Week 9. Ik vond het wel eens tijd om ook mijn kleine mannetje op de gevoelige plaat vast te leggen. Helaas niet de mooiste foto, meneer wilde niet echt meewerken en ik heb met 1/60 uit de losse hand moeten schieten en daar ben ik niet heel goed in, aangezien ik niet altijd mijn handen even stil kan houden (Initiële tremoren). Maar... Mijn mannetje dus! Tibbe.
Bumblehorse
Geplaatst: 02-03-15 19:24
week 9
Voor week 9 mijn meisje een keertje. Helaas is de neus scherper dan de oogjes, al stoor ik me er niet perse aan. Wie een mooi wit paardje wil zien kan in mijn topic [ITP] Mijn mooie meid 5 jaar bij mij terecht. Die foto's zijn gemaakt door lifaya hier op bokt!
tesseke
Geplaatst: 02-03-15 19:25
Week 9
TeSzZz
Geplaatst: 02-03-15 19:25
Wat een schatje Agossie
Mijn week 9 Niks speciaals maar ik wilde eens iets anders dan hondenfoto's.
Ingvild
Geplaatst: 02-03-15 19:31
Week 9: Wilde eigenlijk de voorste op de foto zetten, maar we werden lastig gevallen Ik vind dit op zich wel een leuke foto/moment. Helaas niet helemaal scherp.
Bedankt voor jullie feedback op de vorige foto. Ik ga er proberen mijn foto's voortaan lichter te krijgen/maken.
MarijeR
Geplaatst: 02-03-15 19:35
Mijn week 9: Niet in een luxe studio maar in een donkere schuur dus wat behelpen met het licht...