In kader van de lente vandaag maar eens even de lammetjes wezen fotograferen, heerlijk even tussen alle tentamen stress door! Dus bij deze mijn week 13.
Nefertarie
Geplaatst: 28-03-14 22:01
Nefertarie Heb je wat met de ogen van de hond gedaan? Ze lijken wat opgelicht, maar tegelijkertijd ook weer heel wazig. Zonde. Ook zie ik een soort van lichte schaduwbalk over de hond. Probeer die kleine dingen ook te zien en op te letten bij een volgende foto.
Bedankt voor het commentaar. Ik heb niks met oplichten van de ogen gedaan, ik heb ze juist iets donkerder gemaakt. De zon scheen er precies in namelijk.
Enkele andere hadden het over de onscherpe neus, dat vond ik zelf juist wel een leuke scherpte-diepte.
Aaah XiaoNa! Ik zag 'm op facebook, echt heel lief! Vind het alleen jammer dat je vriend er niet helemaal opstaat, maar verder vind ik de foto echt heel leuk.
Ik hoop dat ik vandaag nog de tijd vind om een foto te maken, anders wordt het een foto van vorige week...
MyHu
Geplaatst: 30-03-14 11:13
Week 13 Lens EF-S18-55mm f/3.5-5.6 III Canon EOS 1100D Ik vind persoonlijk de foto te veel bewerkt, maar verder deze week nog geen leuke foto's gemaakt dus tsja. De bloem had wel wat meer uit mogen komen, maar de kleurtjes vrolijken mij op
Joey
Geplaatst: 30-03-14 12:10
Mijn POTW, 13!
showteam
Geplaatst: 30-03-14 13:31
Week 13:
monbyou
Geplaatst: 30-03-14 19:42
Mijn week 13 Mijn lieve paardje die ik vandaag precies 5 jaar heb
Ik hoop aanstaande week weer commentaar te kunnen geven. Ben afgelopen week iets te druk geweest.
M'n proefversie van Lightroom is afgelopen en ik moet nog even kijken hoe ik het nu verder ga doen. Dat Photoshop & Lightroom abonnement van Adobe ziet er wel leuk uit maar daar heb je volgens mij een creditcard voor nodig Deze week dus met iPhoto aan de slag gegaan, m'n logo staat er dus ook niet echt goed op. Sowieso geen hele goede foto, maar vind hem wel lief. Scherpte zit teveel op de hals ipv neus/kop.
C_estmoi
Geplaatst: 31-03-14 10:09
Week 13 helaas wat scherpteverlies door uploaden, en ik vind m eigenlijk net wat te donker, maar het moment was zo fijn..