Thesserd schreef:DShots schreef:Ben ik weer
qua prijs word de 70d teveel. Is dan 7d of 60d een mogelijkheid?
Gaat me er om dat die beter werkt op mn 70-200 2.8 en dat ie wat beter ligt geeft in binnenbak
Van de 7D zijn iig veel occasions in prima staat bij allerlei camerawinkels te koop volgens mij
Pfff... ik had vandaag echt iets heel vervelends![]()
Had onze pups en onze bejaarde hond in de sneeuw gefotografeerd, kwam ik er na die tijd achter dat ik meer dan de helft van de foto's niet in volledige kwaliteit geschoten heb. Eerste kwart van de foto's had ik wat heen en weer geswitched tussen Tv en Av enzo, op een gegeven moment op M verder gegaan, want dat werkte het beste met de donkere pups in de witte sneeuw, vanaf toen stond ie opeens op L kwaliteit met die blokjes er naast ipv een vloeiend boogje. Dit heb ik zelf echt niet bewust zo ingesteld. Hoe zou dit gebeurd kunnen zijn? Misschien is het een hele domme vraag, maarja ik heb geen idee...Nu zijn al die foto's maar gemiddeld 2 MB
Ik weet dat het in te stellen is via Menu, maar daar heb ik tijdens de shoot helemaal niks mee gedaan.
Gaat dus om een 70D
kwam er 's middags op de manege achter.. daar wel alles in volledige kwaliteit geschoten
Misschien per ongeluk met je gezicht tegen het touch screen?