Ik ben aan het rondtrekken door duitsland, tsjechie, Slowakije, Oostenrijk, Hongarije, kroatie en Slovenië. Een hele hoop dus maar op dit moment Tsjechie!
Nefertarie
Geplaatst: 21-07-13 09:48
Jeetje! Heel wat ja. Leuk hoor! Veel plezier. Over een paar weken kom ik bij je in de buurt!
Nog even een keer de vraag tot wanneer is het deze keer want dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om iets leuks te verzinnen, aangezien ik nog niet veel weet.
Jacobeho
Geplaatst: 26-07-13 18:06
geerte schreef:
Nog even een keer de vraag tot wanneer is het deze keer want dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om iets leuks te verzinnen, aangezien ik nog niet veel weet.
Gianti heeft op 15 Juli het thema bekend gemaakt, en elke ronde duurt volgens mij twee weken. Dan zou je dus nog tot maandag 29 Juli hebben om en foto in te zenden, denk ik.
Ik heb mijn inzending verwijderd, ik trek mij terug uit dit thema. Het was als geintje bedoelt maar niet iedereen stelt het op prijs blijkbaar. Eventuele uitleg wil ik via PB geven, niet in dit topic.
Ik ben twaalf jaar en ga naar het voortgezet onderwijs. Ik wil graag in de fotografie leren. Dus ik denk dat ik met dit topic aardig vooruit kan komen. Ook kan ik misschien wel tips van jullie krijgen. Ik hoop nog aan dit thema mee te kunnen doen. En ansers nieuwe ronden nieuwe kansen. Wat de camera betreft... ik heb er geen 1. Ik ben er wel voor aan het sparen hoor . Maar met een mobiele camer kan je ook gewoon prima fotos maken als je het goed nabewerkt Veel suc6 iedereen!