Probeerseltje. Op Zoom.nl is een wedstrijd bezig met 'lichtval'. Ik vond het echt een uitdaging en ben hier net even voor gaan zitten. Ik ben niet helemaal tevreden over de lichtval, had iets anders in gedachten, maar vind dit zelf een mooie foto.
Wat ziet dat kalfje er zielig uit of lijkt dat maar zo?
Fem
Geplaatst: 14-08-16 22:03
Niobe schreef:
Week 32 Stiekem een keer een foto van vorig weekend.. [ Afbeelding ]
Wow! Dat is een van mijn school-vriendinnetjes! Supergave foto! Heeft ze 'm zelf al gezien?
Danielle_h
Geplaatst: 14-08-16 22:07
Week 31 verlaat i.v.m. vakantie (in overleg) Deze foto is de eerste foto van mijn vakantie. foto is gemaakt vanuit de auto op een erg natte dag. de kleuren zijn wat flets maar vind het effect met de kleine regen druppels wel mooi.
Week 32 Dit is de laatste foto van mijn vakantie Onwijs gelachen om de giraffen, dieren met humor.
Joysieee
Geplaatst: 14-08-16 22:09
Week 32, helaas zonder logo
caaramel
Geplaatst: 14-08-16 22:19
Week 32: boktupload
Fem
Geplaatst: 14-08-16 22:27
Mijn week #32:
Ingvild
Geplaatst: 14-08-16 22:36
Week 32: Vandaag een aantal hele leuke veulentjes op de foto gezet. Waaronder deze:
Hierbij mijn week 33. Uit dezelfde serie als de wolf van vorige week:
xniieeenke
Geplaatst: 17-08-16 20:06
Week 32 feedback Ik doe alleen de mensen waarop ik iets (kleins) aan te merken heb en doe het via de lijst dus kan geen dingen zien die je er bij hebt gezet.
Appelstroop Is het treurig bedoeld? Zo lijkt het wel, dat komt zeker goed over. Maar ik vind het er iets te 'viezig' uit zien, en iets meer richting 'kiekje' dan fotografie, sorry AthelasMooie foto! Alleen, is het mogelijk om het draadje weg te werken? Dat zou 'm helemaal afmaken caaramel Haha leuk onderwerp, zie je niet vaak. Alleen mis ik wat scherpte op het rode gedeelte (naam kwijt ) van de kip, lijkt alsof het scherpstelpunt niet echt helemaal lekker ligt. CaliceKnappe foto, maar ik het filter is iets te heftig, het maakt de foto een beetje dof. horserider22 Ik vind het altijd tof om hier foto's van te zien, vraag me niet waarom maar ging de zoom niet verder of zo? Zo'n kleurrijk vliegding van dichtbij zou denk ik mooier zijn IsaCalixaHet licht lijkt wat nep, omdat de zon van achter komt en er dan van dat neplicht op valt. Verder vind ik het wel ee gave foto. jesicaaaa heb je veel gezoomd? Of was het weer niet goed of zo? Het lijkt wat onscherp te zijn, vooral de bovenkant van de ruiter heeft ook wat ruis oid. Timing is in ieder geval wel heel mooi JoysieeeWat een knap paardje . Alleen, het scherpstelpunt lijkt op het lichaam te liggen en het hoofd komt er dan wat minder mooi en scherp uit, of verbeeld ik me dat? maatje987Oh wat een lekkerding, wij hebben ook eentje. Was het mogelijk het overige deel van het speeltje weg te werken, of werd dat niet mooi? Zou wel toffer zijn misschien. Neverland Wat een leuk moment om vast te leggen . Alleen, is het zonder draadje niet mooier, en eventueel zonder mensen? Of wordt dat minder sfeervol? QuirEendebeesten gek maar leuk. Maar hij lijkt over-verscherpt. Was dat de bedoeling? ShilohLeuke foto, maar het middne lijkt niet lekker scherp?