Irene, niet stoppen! Ik heb ivm school ook geen tijd voor feedbacks. Ik typ er halve, en de andere helft komt nooit af. Vind ik heel oneerlijk tegenover diegene die mij wel feedback geven..
chriske
Geplaatst: 28-03-14 14:16
Foto week 13
beter geworden dan ik had gedacht, ben veel aan het oefenen met blackfoto's.
Hier mijn week 13, is bewust wat meer van bovenaf genomen wegens achtergrondomstandigheden
Fenneeee
Geplaatst: 28-03-14 17:14
Mijn week 13. Niet iets heel speciaals vanwege examens. Mijn eigen huistijger spons ! Zijn linker oog is heel raar door de zon. het zag er ook echt heel eng uit
Kimmie, leuke foto! Ik mis alleen nog wat kleur en helderheid? Ik heb namelijk toevallig vandaag die bloem ook op de foto gezet! Hij ziet er alleen bij mij wel anders uit xD
JewEmm
Geplaatst: 28-03-14 17:27
Ik vind hem juist wel leuk in deze kleuren samenstelling. Geeft het idee van een ouderwets gemaakte foto!
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Persoonlijk vind ik het er bij deze foto niet zo bij passen. In ieder geval mis ik de helderheid.
Kim
Geplaatst: 28-03-14 17:55
Hihi, klopt, hij is bewerkt, onbewerkt krijg je de normale kleuren weer terug, maar ik vond het juist wel leuk zo deze samenstelling van kleuren Dankjulliewel iig
Ik zal vanavond wel even een linkje plaatsen van het origineel.
mijn week 13, jammer genoeg is het hoofdje niet scherp, maar dat beestje bleef ook niet stilzitten en aangezien ik met de MPE-65mm heb getrokken, is dit compleet manuele scherpstelling door zelf naar voor of naar achter te gaan, foto is ook niet gekropt, is zo getrokken
dank je Bellatrix: maar ik heb zitten vloeken, ik moet nogal eens geduld opbrengen om met dat objectief te werken ... maar ik werk er wel super graag mee, heb ook een macroflitser en heb deze ook hier gebruikt ...
He, dat is leuk HeavensLove, mijn foto voor deze week is ook een lieveheersbeestje. Best lastig nog he, om een macro goed scherp te krijgen op de juiste plek! Ik loop er ook mee vaak mee te stoeien. Maar een mooie foto hoor!!