Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn schreef:Maaikemuis, hele gave foto!![]()
Heb sinds kort ook de D750 aangeschaft en ik ben helemaal verliefd erop. Juist kleurrijke foto's. Ook in Raw. Herken jouw probleem dan ook niet terug eigenlijk..
maaikemuis schreef:@Eclair98 Photoshop voor IOS?![]()
Ik ben druk bezig de foto's van India te sorteren en te bewerken. Het knutselklusje van het laatste uurtje. Ik sta er altijd versteld van hoe ontzettend lelijk de RAW-bestanden zijn. Bij de D300 zat er altijd nog wel een beetje kleur in, maar met de D750 is het wel heel RAW. Maar goed, er zit zoveel info in dat je het er zo uit hebt gehaald wat je ten tijde van het maken zelf zag.
[ [url=m/0Tc1QZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SEVeWR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ushanka schreef:Arantes: Die vind ik heel mooi geworden! De lucht geeft het echt een sprookjesachtige sfeer en de kleuren knallen lekker.
Captain: Geweldig eindresultaat, net kunst.
Fair: Oh, ik hou zo erg van die harde bokeh.Heel mooi en erg netjes nabewerkt/dingen weggewerkt.
Bon_charmeur: Ik ben niet zo'n fan van de bewerkingen, je ziet erg duidelijk dat het met de telefoon gedaan is. Het halstertouw is bijvoorbeeld niet netjes weggewerkt en bij de tweede foto is de vignette heel sterk, daarbij 'klopt' het wazige niet met hoe het oog of een camera het zou zien.
maaikemuis: Echt schitterend, de kleuren heb je super goed teruggehaald.
Ik heb nog wel een paar recente om te laten zien.![]()
Voor
[ [url=m/cRQDBG.png]Afbeelding[/url] ]
Na
[ Afbeelding ]
Voor
[ [url=m/TI4M4a.png]Afbeelding[/url] ]
Na
[ Afbeelding ]
Ushanka schreef:Arantes: Die vind ik heel mooi geworden! De lucht geeft het echt een sprookjesachtige sfeer en de kleuren knallen lekker.
Captain: Geweldig eindresultaat, net kunst.
Fair: Oh, ik hou zo erg van die harde bokeh.Heel mooi en erg netjes nabewerkt/dingen weggewerkt.
Bon_charmeur: Ik ben niet zo'n fan van de bewerkingen, je ziet erg duidelijk dat het met de telefoon gedaan is. Het halstertouw is bijvoorbeeld niet netjes weggewerkt en bij de tweede foto is de vignette heel sterk, daarbij 'klopt' het wazige niet met hoe het oog of een camera het zou zien.
maaikemuis: Echt schitterend, de kleuren heb je super goed teruggehaald.
Ik heb nog wel een paar recente om te laten zien.![]()
Voor
[ [url=m/cRQDBG.png]Afbeelding[/url] ]
Na
[ Afbeelding ]
Voor
[ [url=m/TI4M4a.png]Afbeelding[/url] ]
Na
[ Afbeelding ]