Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bunn schreef:Wat waren de punten waar je tegenaan liep met je vorige body? Dat maakt het geven van opties wat makkelijker.Wat is je echte maximale budget? Dus inclusief wat je nog krijgt?
Bunn schreef:Zou in dat geval de 70D en de 7D1 toch eens naast elkaar houden. De oude 7D topt de nieuwe 70D nog altijd qua snelheid en weathersealing.
Hihi, heel lastig, maar er zijn vast genoeg fotozaken waar je mag komen spelen.
Bagheera_206 schreef:De 70D is dan een prima keuze. Welke objectieven heb jij nu? Wat wil je in canada gaan fotograferen? Paarden of vooral landschappen?Fee_ schreef:Hoi allemaal,
Misschien kunnen jullie mij verder helpen.
Ik heb nu al zo'n 6 jaar de Canon 1000D en die is nu wel aan vervanging toe. Daarnaast ga ik in september een maand naar Canada en wil ik toch wel een betere camera aanschaffen voor die tijd.
Graag zou ik bij Canon willen blijven. Heb al zitten kijken naar de 70d. Of hebben jullie misschien andere tips?
Heb verder niet zo heel veel verstand van de verschillen tussen bepaalde body's namelijk.
Bagheera_206 schreef:Bunn schreef:Zou in dat geval de 70D en de 7D1 toch eens naast elkaar houden. De oude 7D topt de nieuwe 70D nog altijd qua snelheid en weathersealing.
Hihi, heel lastig, maar er zijn vast genoeg fotozaken waar je mag komen spelen.
Maar de 70D is beter qua specs tov 7D o.a. qua ruis/detailverhouding op de hogere ISO's. Puur omdat de 7D uit 2009 stamt en de 70D veel nieuwere/betere techniek aan boord heeft.
Bagheera_206 schreef:Film jij ook? De 70D is ook erg fijn om te filmen. Als je veel landschappen doet zou ik er ook de 18-55mm kitlens bijnemen of nog op jacht gaan naar een groothoekje.
DShots schreef:Ben ik weer
qua prijs word de 70d teveel. Is dan 7d of 60d een mogelijkheid?
Gaat me er om dat die beter werkt op mn 70-200 2.8 en dat ie wat beter ligt geeft in binnenbak