Bij deze vast mijn foto van week 20, vandaag gemaakt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selly13 schreef:Gatsie wat een rare avond...
Was van plan een klein uurtje naar stal te gaan en dan mooi op tijd thuis...
Maar was nog maar net op stal en werd geroepen om te helpen het varkentje vangen.. We hebben 2 mini varkens op stal en ze hadden het gaas kapot gemaakt dus een was er ontsnapt, hele dag al. Dus heb er goed uur achteraan gevangen hele bos door, maar de moed maar opgegeven dus hij loopt er nog en komt hopelijk vanzelf te rug!
Daarna samen met Dineke Hekta gelongeerd, ging echt super goed dus wij helemaal blij weer naar stal..
Hekta staat naast 1 van de merries met veulens en toen wij naar de bak liepen stond die merrie lekker te knabbelen aan get hooi en veulen lag er lekker bij. 20 minuten later komen we terug ligt de merrie al zwetend en zwaar ademend op de grond.. Wij eigenaar erbij gehaald, die heeft meteen DA gebeld. Ondertussen zijn wij met merrie en veulen naar de binnenbak verhuist om rond te stappen. Merrie wou elke stap gaan liggen, ze had echt ontzettend pijn! Vreselijk om te zien en je kan niks doen.. Met 15 min ong. was de DA er en heeft geluisterd en opgevoeld en was eigenlijk erg snel duidelijk. Haar darm lag gedraaid. Of met pijnstilling naar de kliniek en opereren, met kleine kans.. of meteen in laten slapen..De merrie had echt zo'n ontzettende pijn dat het niet eerlijk zou zijn om het nog langer te laten duren.. Ze had het zelf al opgegeven.. Ze lag daar maar pijn te lijden en het veulen zat maar aan haar oor te trekken van: " Kom op, opstaan" Hartverscheurend om te staan wat een paniek dat kleine ding had.. Nadat de definitieve beslissing is genomen heb ik het veulen meegenomen n.ar stal en hebben ze de merrie van haar pijn bevrijdt.. Die laatste hinnik tussen moeder en veulen was heartbreaking.. Heb staan huilen met dat kleine wanhopige beestje in mijn armen. Had het zo met hem te doen! Voor het veulen is besloten dat we gaan proberen dat een van de andere merries hem wil accepteren! We hebben 1 tinkermerrie staan wat echt een super schat is, dus daar is onze hoop nu op gevestigd.. Vind het echt heel *vliegt nu van alles door het hoofd*... Hoop niet dat ik nog vaker een paard zo moet zien pijnlijden..
Selly13 schreef:Agossie,
Ik vind het een mooi landschap.. Maar wat je zelf al zegt... ik zou het ook mooier vinden met wat meer schaduw.
Ash_,
Erg mooi scherp! Het springt eruit.
Calice,
Mooi!
chip,
Vind het kwalitatief niet zo'n hele sterke foto..
Faatxhorse,
Super mooi! Vind hem echt super gaaf
fro,
Ik vind dat de bloem niet echt helemaal scherp.
Iejjoor,
Inderdaad niet een hele sterke foto, maar wel leuk plaatje.
ismy,
Leuk idee. Maar vind de foto een beetje donker en vind het persoonlijk jammer dat haar mond open is.
Jacobeho,
Gaaf!![]()
Jolijnn,
Kan hier niks over zeggen..
Kim_hester,
Mooie spontane foto!
Kirstenvosje,
Erg leuk! Wat een gave bok!
__Laura,
Super!![]()
![]()
lifaya,
Wauw, super scherp met zo'n snelheid! Maarja niet anders gewend van jou!
Lipydo,
Heel apart sfeertje...
lovey_ou ,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
magdo_90,
Vind het bloemetje beetje wegvallen..
Monster_tos,
![]()
![]()
NatassJa,
Wauw! Wat een stoer beest ook!
Nefertarie,
Heerlijk lente gevoel
Sodeletuut,
Wat een super leuke Haf! Foto is erg leuk!
tesseke,
![]()
Tinky12,
Super foto! Erg knap.
wienkecarlo,
Kan de foto niet zien...
XiiaaooNaa,
Vind het echt een super gave foto!
Nouuu.....