hahaha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
louiisaa schreef:Hallo iedereen, ik weet niet of het hier hoort maar ik weet zo 1,2,3 niet waar anders.
Ik wil graag weten met welk programma je een logo kunt maken.. ik heb nu alleen tekst maar ik zou graag een rechthoekige vorm met tekst erin en eventueel een icoontje erbij, maar hoe kan ik dit maken ? Zijn er mischien sites die uitleg geven ? Ik heb photoshop maar ik zou niet weten hoe ik iets kan uitwerken
Groetjes
Brenda_85 schreef:Weet niet of het hier goed staat maar ik heb steeds problemen met foto's omzetten naar jpeg. Ik gebruik lichtroom maar als ze verkleind zijn gaat de kwaliteit en scherpte stuk achteruit, hoe kun je ze goed omzetten zodat de kwaliteit verkleind ook nog aardig goed is? En wat kun je het beste invullen voor het omzetten naar de orginele grote naar jpeg?
Poess91 schreef:Wanneer vinden jullie eigenlijk dat het tijd is voor een aparte Facebookpagina voor je fotografie?
(Of hoort deze vraag hier niet thuis?)
Leprycorn schreef:Ik hoop dat de vraag hier thuis hoort.
Vanaf de zomer 2014 heb ik een Nikon D7000 aangeschaft. Nu blijf ik steeds foto's maken, maar ik snap nog steeds helemaal niets van de instellingen en opties die erop zitten.
Handleiding pak ik er nog regelmatig bij, maar ik weet nooit zo goed welke reactie een bepaalde instelling geeft of hoe ik iets opgelost krijg wat verkeerd staat ingesteld.
Heeft iemand ervaring met de D7000 of zijn er misschien iets van "cursussen" (niet online, maar echt face-to-face) die mij kunnen helpen om beter mijn camera te begrijpen?