[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 14:48

week 9
Afbeelding

Jammer genoeg heb ik de foto met flits moeten maken, omdat het avond was

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 14:52

Week 9!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 15:08

Astor

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 17:08

Bedankt voor alle complimten over mijn foto! Hardstikke leuk om te horen, zelf ook erg blij met die foto!

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 17:26

bedankt voor alle feedback, ik ga er zeker wat me doen.

week 9

oke oke, ik ben misschien een beetje wild gegaan in photoshop met de kleuren, maar het is wel lekker vrolijk zo :Y) :')
Afbeelding

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 18:38

mijn week 9, helaas niet helemaal scherp maar wel een nieuwe foto. Heb voor maandag geen kans meer om een nieuwe foto te maken :) helaas moet ik weer bewerken op mijn oude laptop en dit is alles behalve ideaal..

Afbeelding

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 19:54

Vandaag bij de puppies wezen kijken, begin april mogen we hem verwelkomen in huis :)

Dus dan ook meteen maar een foto voor WK 9. Het is uiteraard met puppies wel werken met de situatie die je hebt. Paarse vlekjes komen denk ik van de warmte lamp af.
Afbeelding

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:12

Ben niet helemaal tevreden, maar door persoonlijke omstandigheden geen tijd of puf om voor maandag nog wat nieuws te fotograferen. Is geen topplaatje, maar vond hem wel leuk.

Week 9
Afbeelding

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:19

Irene96 schreef:
k_m schreef:
Week 9!

[ Afbeelding ]

Gaaaaaaaaf! _/-\o_

Dankje!! Zat al lang vast met m'n foto's, kreeg er nooit uit wat ik wou, vandaag eindelijk nog eens een fijne shoot gehad! :)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:55

Cioccolato Ik vind het rood nog altijd een beetje fel ogen, en het is ook een nogal 'koude' roodtint.

xFace De belichting vind ik niet echt storend, ik vind het vooral jammer dat je foto niet helemaal scherp is.

monbyou Heel erg gaaf idee, leuk gedaan! :) Ik denk wel dat een iets meer contrasterende achtergrond het geheel beter zou laten uitkomen.

Cleo_ Leuk gedaan zeg, erg gave foto! Mooie DoF, de belichting zit goed en de kleuren zijn ook goed :) Ik mis een klein beetje scherpte rond de ogen maar dat kan ook een gedacht zijn.

WiancaR Heel erg gave foto, en wat een knap dier zeg! Met de witte achtergrond creëer je een beetje een high key effect, heel erg geslaagd!

rosslover Ik mis scherpte in je foto, vooral in de ogen van de paarden. Ook heb je de zon in een heel lastige hoek op je foto, daardoor worden er heel donkere schaduwen op de hoofden en lichamen van de paarden geworpen en mis je heel veel details.

MZorro Het concept is best gaaf, maar ik krijg steeds het gevoel dat er iets niet klopt met de scherpte als ik ernaar kijk. Ik kan niet echt een scherp punt vinden in je foto, en daardoor blijft mijn blik ook niet zo goed hangen. Ik denk dat ik persoonlijk wat meer naar voren scherpgesteld had zodat er meer details in de steiger te zien waren.

binky Heel erg gaaf gedaan, leuke foto!

wendy1987 Gave foto, heel leuk effect!

horserider22 Het stoort niet echt dat je een flits gebruikt hebt, het valt best mee met de reflecties op de fiets. Ik vind het alleen jammer dat de achtergrond niet zo goed contrasteert met het wit in de fiets, en op een andere kleur achtergrond waren de schaduwen misschien ook niet zo opvallend geweest.

k_m Retegave foto! Heel leuk effect, de foto weet echt mijn aandacht vast te houden. De locatie is heel erg geslaagd en de details in de achtergrond zijn goed gekozen, de foto straalt echt iets stoer uit :) Ik had persoonlijk misschien voor een wat kleinere velddiepte gekozen, dan krijg je de achtergrond wat onscherp en dat brengt wat meer rust in je foto.

elle108030 Ik vind het ook best een vrolijke foto, gaaf gedaan! Ik heb wel het gevoel dat de achtergrond wat onrustig is door de onregelmatigheid van de takken, misschien kon je hier de achtergrond wat donkerder gemaakt hebben door met een invulflitsje te werken?

Robin_Rikkie Heel gave foto, de energie van het hondje spat eraf :) Fijne DoF ook, dat maakt het geheel wat rustiger en zorgt ervoor dat het gaas niet echt stoort. De scherpte lijkt ook best mee te vallen hoor :)

Verosjaak Leuke foto, het lijkt wel of de hondjes echt een gouden glans hebben :)

EskeGirl Leuke foto :) Ik mis wel een beetje scherpte, en ik vind ook de achtergrond wat onrustig overkomen.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 21:18

Week 9

Een meeuw, met op de achtergrond de Big Ben, nouja, het gebouw wat ernaast staat ;)
Foto is niet helemaal zoals ik 'm hebben wilde, want een meneer stond steeds in de weg. :7

Afbeelding

Instellingen:
f/5.6
1/160 secs
ISO 100

Iedereen weer super bedankt voor de feedback, wordt heel erg gewaardeerd!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 21:32

Ik loop lekker op schema met mijn feedback in een Word bestandje. Niet dat jullie dit keer veel aan mijn feedback zullen hebben, want er zitten echt super gave foto's bij deze week! Echt wow!

Hierbij mijn week 9, een uit de oude doos, want heb echt geen tijd gehad om te fotograferen. :(
Afbeeldingpotw 9 by simoneprinsie, on Flickr

Bij nader inzien vind ik hem nu toch iets te donker. Ik heb hem net nog even bewerkt.. maar ben nu toch niet zo tevreden nu ik hem hier zie...

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 21:56

Week 9:

Afbeelding

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:12

@Astor, Wauw, geen tips etc. gewoon een prachtige foto met prachtige kleuren! :9

@GerdjeHoran, Oud wijs hondje, mooi! Enige puntje van kritiek misschien het fietspad maar die stoort niet heel erg. :)

@Maaaarije, Leuke foto! Had er zelf alleen wat meer sfeer in gestopt en ietsjes verscherpt. ;)

@ismy, Prachtig scherp, mooie sfeerplaten! :D Vooral die van dat kindje voor de grote muur vind ik erg geslaagd!!

@showteam, Awwhh kleintjes worden groot <3 Nog maar even veel foto's maken dan! Sterkte!
Maar de foto vind ik erg lief, al had hij misschien wel wat ... 'wakkerder' kunnen kijken?

@Irene96, Jouw foto's vind ik altijd best gaaf! Alleen vind ik dat deze teveel contrast bevatten ...
(nogsteeds gave foto natuurlijk haha)

@Sanne_com, Heerlijk rustgevende foto! Niks meer aan doen :)

@hilly200, Mooie kleuren! Alleen jammer van de houding van je kat + dat hij niet in de camera kijkt en je kast haha :')
Ik vind je logo trouwens ook mooi!

@Hanna_94, Haha ik heb precies ook zo een foto uit de apenheul, zelf soort kleuren ook :')
Ik had de foto alleen wel uitgesneden zodat het rechtopstaande houtje rechts eraf valt...

@Dandy200, wat een schatjes!! jammer dat je foto niet scherp is en je voor dit effect gekozen hebt...

@Killyenn, Leuke foto! Alleen kijkt het model een beetje ... apart? en zit er erg veel contrast in je foto..

@Marjoow, Oeh haha griezel foto! Goede foto! Had alleen een donker sfeertje eraan toegevoegd denk ik :9

@Cioccolato, Mooie scherpe foto! Alleen vind ik de compositie niet heel geslaagd en de sfeer ietsjes te donker...

@xFace, Fijne foto om naar te kijken! Mooie kleuren! :D Misschien dat stokje wel wegwerken?

@monbyou, Danbo!! <3 Ik mis nu het typische heftige effect haha

@Cleo_, lieve foto! jammer dat hij niet heel scherp is bij het hoofdje ...

@WiancaR, Helemaal mooi :j

@rosslover, wat een schatjes! jammer dat er 1 lui kijkt haha

@MZorro, Mooi sfeerplaatje! Had alleen hem niet in het midden gezet...

@binky, Cutie! Was zoo een geslaagde foto als het koppie scherp was, jammer! Maar blijf een leuke foto!! :j

@wendy1987, Mooi scherp! Had alleen hem liever in zwart/wit denk ik gezien...of de kleuren helderder.

@horserider22, Nooit met flits fotograferen, dat maakt de kleuren lelijk! (de flits van de camera zelf)
Jammer dat je het stuur afgesneden hebt...

@k_m, Wauw <3 (enige wat ik zeg :') )

@elle108030, hahah leukerdjeee! Zonde dat je zn kontje afgesneden hebt :')

@Robin_Rikkie, Leukie is dit! Zonde van het hek en het speeltje met zn kleur haha, maar verder leuke foto!

@Verosjaak, Cutiesss! <3 geen opmerkingen verder :')

@EskeGirl, Wat kijkt hij lief!! Leuke foto ook! Alleen zonde van die harde schaduw...

@LinSa, Leuke foto! Deze drukke achtergrond vind ik juist wel weer leuk :D

@S_imonee, Leuke hond! Mooie ook!! Had misschien wel zijn halsbandje weggewerkt en de foto wat minder groen gemaakt :j

@glenstorm, Goede foto! Alleen zie ik dit soort foto's liever wat lager genomen, maar dat is smaak haha :)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:43

Thanks voor je feedback XiiaaooNaa! Het is een leuk modelletje. Gaat er altijd netjes voor zitten haha.
Voor de rest kan ik het wel met de vinden. Ik ben echt nog een leek wat photoshop en bewerken betreft. Ik moet op dat gebied nog veel leren ;) Ik ga later nog eens met deze foto aan de slag.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 23:10

Hierbij mijn week 9.
Morgen wel een meeting, maar krijg die foto's denk ik niet af voor week 9.

Afbeelding
Een van de eerste keren dat ik binnen bloemen op de foto heb gezegd. Had niet goed licht wat het lastig maakte. Moet hier nog wel even meer op oefenen, ben dan ook niet helemaal tevreden.

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 11:28

Wat komen er weer een hoop mooie foto's langs!

Vandaag op stap geweest met m'n Danbo's.
Ik was al een tijdje van plan om een foto te maken bij de nieuwe trap in het winkelcentrum.
Die loopt in een halve cirkel, kreeg iedere keer de fotokriebels als ik die trap zag. :D
Mijn week 9;

Afbeelding

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 11:45

Waar heb je die kleine danbo vandaan <3 ?

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 11:55

Hooi ik ga me afmelden heb het beetje druk
Lees nog wel mee en leer van de mooie foto's

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 12:35

Bedankt voor alle leuke feedback de afgelopen weken! Ik reageer weinig maar ben er wel erg blij mee! Wil proberen om binnenkort ook weer feedback te geven :)

Hierbij mijn week #09

Afbeelding

Beetje saai maar gebrek aan inspiratie ;)

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 12:38

Iedereen bedankt voor jullie feedback :)

Mijn Week 9:

Afbeelding

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 12:45

Mijn foto van week 9
Afbeelding
Hij was eerst scherp, maar lijkt nu niet meer scherp. Best wel zonde, vorige keren had ik daar geen last van ;(

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:13

Suuszels, de kleine Danbo is de standaard maat die je op Ebay kan kopen voor een paar euro.
Ik wilde graag de grote en kleine allebei, die grote is wat lastiger te vinden en ook een stuk duurder.
Heb op Ebay een setje gevonden van samen ongeveer 35 euro.
Er zijn ook sleutelhangers maar die kunnen bijna niets bewegen, alleen de armen een beetje.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:14

Kanzi schreef:
Wat komen er weer een hoop mooie foto's langs!

Vandaag op stap geweest met m'n Danbo's.
Ik was al een tijdje van plan om een foto te maken bij de nieuwe trap in het winkelcentrum.
Die loopt in een halve cirkel, kreeg iedere keer de fotokriebels als ik die trap zag. :D
Mijn week 9;

[ Afbeelding ]

Nooooh wat een geweldige foto! <3 Super schattig!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:30

Afbeelding
Week 9