tesseke schreef:HeavensLove Mooie foto. Alleen vind ik de voorgrond heel erg wazig. Heb je dit bewerkt? Omdat er ook zo’n lijn in zit.
is niet bewerkt

dat komt omdat het een boomwortel is en ik lig plat om mijn buik met de camera op de grond ...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

Had liever iets meer van zijn lichaam gezien, dan was hij nóg mooier 

Je hebt ze er leuk opgezet!

Prinsessenfoto!
Niets aan toe te voegen, heel erg leuk om naar te kijken!

Het witte vlak erboven stoort me wel, ik had voor een wat warmere achtergrond daar gekozen die matcht met de thee.
!
Misschien wat standaard, een compositie die niet recht van de zijkant is en waarbij dus niet alles scherp is maakt zo'n onderwerp net wat interessanter (vind ik
)showteam schreef:
) En ik geef je dus groot gelijk.
Ik had het ook gezien en wist het toen ik de foto plaatste. Ik wilde hem toch plaatsen ivm de uitdrukking. En tja, beweeglijk manneke... Kimmms_ schreef:Agossie: Mooie foto! Had hem denk ik liever in kleur gezien, maar zijn ogen spreken heel erg!
Deze week nog druk, maar na volgende week dinsdag is de proefwerkweek afgelopen, dus komt dinsdagavond mijn feedback van aankomende week.
Deze week weer een foto gemaakt dat out of de box is ^^ moet alleen nog op de computer bekijken of hij wel scherp is. Dus ik hou jullie lekker in spanning
Is voor jezelf later ook leuk om je eigen vorderingen te zien 

) Hij bleek helaas niet scherp te zijn. Het idee zelf vond ik wel leuk, dus mócht je geinteresseerd zijn haha, dan mag je wel een PB'tje sturen