En tuurlijk bepaal je dat zelf, je kan je ook even afvragen waarom ik dat zeg i.p.v. je meteen aangevallen te voelen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) omdat mijn lieve 1000D toch wel wat af begint te takelen..
ik zat ook altijd te twijfelen omdat ik in mijn 1000d ook echt heel veel nadelen begin te zien en het worden er steeds meer
maar na de dure aankoop van mijn 70-200 2.8 heb ik echt totaal geen spijt!!
ben nu echt veel meer tevreden over mijn fotos en ga nu sparen voor een body die waarschijnlijk pas eind dit jaar komt.
)
). ik zou trouwens wel even goed rondkijken of de 350D wel zo voordelig is, sommige mensen vragen (en krijgen) imo nog schandalige bedragen voor oude afgeragde body's

Is ook een stuk makkelijker bedienen en toch mooie foto's.
) dus vandaar de keuze voor spiegelreflex.. en met een voordelige camera kan ik me ook geen buil vallen mocht het toch niet lukken.. sparen voor een betere/nieuwere is uiteraard een optie maar het nest staat op de planning voor 2 mei.. dus wil zsm een camera die ze een beetje fatsoenlijk op de foto zet..
en dan zit er op je camera nog een cropfactor waardoor dit aantal net iets meer wordt. Maar dan wordt het misschien een beetje ingewikkeld
joeluna schreef:Maar bijvoorbeeld deze lens: http://www.kamera-express.nl/product/11 ... -di-canon/
Die kan dan toch nog verder inzoomen? Is die dan niet beter? Deze is trouwens ook een stuk goedkoper