Pareltje2 schreef:xkimmx, tuurlijk. Voor de body met kitlens 699 en de 70-300 kostte 398.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharon89 schreef:Hahaha ja zoiets ja!haha
Maar is het dan niet leuker voor jezelf om er juist achter te komen wat je er allemaal mee kan ? En om er dan juist van te leren ?
Straks vind je het fotograferen juist heel leuk en dan zou je willen dat ie meer functies hadhaha
Sjapaz schreef:Hoi allemaal!
Er zitten hier redelijk wat kenners op gebied van fotograferen, misschien kunnen jullie van raad voorzien.
Mijn vriend en ik hebben op dit moment een heel simpel digitaal cameraatje, die stuk is en al wat oud. We willen uiteindelijk graag een spiegereflex maar dan eerst een cursus iets ervoor doen en we hebben op dit moment geen geld daarvoor(student)
Nu heeft een vriendin van mij een camera te koop. Voor haar is het een miskoop geweest, te veel functies erop en ze kan er niet openlijk mee over straat in Afrika, waar ze al jaren woont in diverse landen. Ze wil graag een heel simpel onopvallend digitaal toetstelletje aanschaffen. De camera is nu te koop voor 100 euro.
Ik ben benieuwd naar meningen van mensen met betrekking tot de kwaliteit van de camera. Hij is hoe dan ook een stapje vooruit op ons huidige dingetje, misschien een leuk tussenmodelletje naar de spiegelreflex over een jaartje of 2. Maar we willen natuurlijk wel kwalitatief prima foto's!!! Het gaat om de Panasonic Lumix DMC-FZ8.
linkje naar technische info over de camera: http://www.letsgodigital.org/nl/camera/ ... /show.html
Kom maar op met de tips!