Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hilly200 schreef:Dandy200 schreef:oh dat kan zeker! Je zou dat in photoshop er wel uit kunnen halenBedankt voor de feedback. Het rode kan misschien van de warmte lamp komen?verder wel een mooie foto

Rechts boven is misschien wat storen en de foto had naar mijn smaak wat lichter en meer kleur mogen hebben. Verder niets aan toe te voegen.

Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Visagie en haar ook zelf gedaan. Wil binnenkort op zoek naar een MUA hier in Glasgow om mee samen te werken op toekomstige portfolio shoots. Op deze foto had ze per ongeluk haar ogen dicht, maar vond het uiteindelijk van de foto's in deze positie het mooiste beeld geven, een geluksmomentje dus!
.
Niets op aan te merken. 

Alles klopt gewoon, de kleuren zitten goed maar ook het licht is perfect, de blik van het model spreekt heel erg aan en je hebt een mooie DoF
Knap gedaan!
Mooie DoF ook, dat maakt het geheel wat rustiger en leidt de aandacht niet te veel af van de hond.
De foto straalt heel veel gevoel uit en combineert het ruwe van de achtergrond met het zachte van het kindje, gaaf gedaan! Je watermark vind ik er trouwens heel leuk in verwerkt, ik dacht eerst dat het krijt op die muur was
Ik denk dat ik alleen een klein beetje contrast mis in de vacht van de kat, het zijn nu allemaal lichte kleuren in je foto 

Jammer dat ze niet helemaal scherp zijn, maar verder wel een leuke foto!
Knap gedaan!
Naar mijn gevoel is het contrast wel net wat te hoog waardoor het geheel een beetje hard oogt.
Je kan het hier zien 

Inderdaad een beetje gewaagd, maar ik tast graag mijn grenzen af. Het was de bedoeling om een foto te maken die net op het randje was maar toch niet te overdrijven