[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dandy200

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:14

Bedankt voor de feedback. Het rode kan misschien van de warmte lamp komen?

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:16

Dandy200 schreef:
oh dat kan zeker! Je zou dat in photoshop er wel uit kunnen halen :) verder wel een mooie foto :D

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:19

hilly200 schreef:
Dandy200 schreef:
oh dat kan zeker! Je zou dat in photoshop er wel uit kunnen halen :) verder wel een mooie foto :D

Ik vind het leuk dat je de feedback geeft, mij was het rode helemaal niet opgevallen. Zal er binnenkort even opnieuw naar kijken. Ben nog niet zo handig met photoshop, het word nog een heel gedoe volgensmij.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:59

Nu snel slapen... Hopelijk van de week nog even tijd voor week 9, zodat ik weer bij loop. :=

Week 8

Magda_90 Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Eline91 Vind de omzetting naar zwart/wit mooi gedaan, het voegt echt wat toe.

quartel Leuke foto, vind de kleuren alleen wat te hard en het gezicht van het model iets te gespannen.

Verosjaak Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Mariett Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Marijepagter Jammer van de gloed inderdaad, daardoor vind ik de kleuren van de gehele foto niet heel fijn kijken. Verder wel mooie foto.

Maaaarije Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Nefertarie Mooie foto, niets aan toe te voegen.

PenS Lieve foto. Ik mis wel wat scherpte voor mijn gevoel.

Nescafe Mooie foto, niets aan toe te voegen.

_Elke Leuke foto. Ik vind de afstand tussen de hond en de bal voor het mooie net iets te ver, verder vind ik het jammer dat de hond er niet iets meer opstaat.

Lipydo Prachtige foto, niets aan toe te voegen.

Suuszels Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Elle108030 Lieve foto. Had misschien iets meer ruimte aan de onderkant gemogen, maar het is niet storend. Verder niets aan toe te voegen.

Astor Mooie foto, niets aan toe te voegen.

taarss Mooie foto. De zee had misschien iets lichter gemogen, verder niets aan toe te voegen.

Marit Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Ingvild Wat een grappige vogel. Mooie foto. Vind hem persoonlijk wat te donker, verder niets aan toe te voegen.

Ylvy Mooie foto. De snorharen zijn hier alleen paars? Voornamelijk de linkerkant. Verder mooie foto, niets aan toe te voegen.

Cioccolato Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Calice Lieve foto, niets aan toe te voegen.

LinSa Je punten geef je zelf al aan. Verder lijkt er ook een geel/oranje gloed over heen te zitten? Lieve foto.

_Patriciaa Mooie foto, niets aan toe te voegen.

XiiaaooNaa Leuke foto. Fototechnisch zijn er wel wat punten, maar die weet je zelf denk ik ook wel. :)

Sanne_com Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Binky Vrolijke foto is het zeker. Persoonlijk vind ik de compositie een beetje ongemakelijk kijken en vind ik hem net iets te dichtbij.

Horserider22 Foto spreekt mij niet heel erg aan. Misschien had je 1 bloem scherp kunnen houden en de rest wat meer onscherp? Verder wel mooi gedaan.

MarBri Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Wendy1987 Mooie foto. Lijk wat scherpte te missen, verder niets aan toe te voegen.

GerdjeHoran Lieve foto. Vind hem wel iets donker en stoor mij een beetje aan de vingerafdrukken(?) op het raam.

Billionache Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Brechtjee Simpel, maar goed. Niets aan toe te voegen.

WiancaR Mooie foto. Er stoort alleen iets bij de mond van het paard. Misschien komt het omdat het lijkt alsof hij op het bit bijt/kauwt? Verder niets aan toe te voegen.

Bellatrix Mooie foto, niets aan toe te voegen.

xFace Mooie foto. Boven had hij wat meer ruimte mogen hebben. Persoonlijk had ik hem ook wat lichter gemaakt. Verder niets aan toe te voegen.

CrazyIris Fijn dat je schouder beter gaat. Mooie foto, lijk wel iets scherpte te missen. Verder niets aan toe te voegen.

Eskegirl Mooie foto, niets aan toe te voegen.

MZorro Mooie foto. Vooral het paard staat er mooi op. Jammer dat het lijkt alsof het meisje haar ogen dicht heeft. Verder niets aan toe te voegen.

Deetjeeuh Mooie foto, de lucht is misschien net te wit waardoor het wat afleid. Verder niets aan toe te voegen.

Nefertarie Mooie foto, niets aan toe te voegen.

it_is_me Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Sicayes Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Manonfleur Mooie foto. Jammer van de ‘’vlek’’ links onder, komt denk ik door de zon? Zonde dat het been van het paard zo vies is, dit valt best wel op door het witte voetje. Verder niets aan toe te voegen.

Marjoow Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Rianne_ Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Kimmetjee04 Mooie foto, niets aan toe te voegen. Het roept bij mij het gevoel op van ‘’hands off our girls’’ Weet niet of je dat ook vast wilde leggen?

Murthul Ah wat een schatjes! <3 Rechts boven is misschien wat storen en de foto had naar mijn smaak wat lichter en meer kleur mogen hebben. Verder niets aan toe te voegen.

Monbyou Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Ponyaddicted Jammer dat beide foto’s wat donker zijn. Voor een binnenbak vind ik ze nog redelijk gelukt.

Joysieee Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Sodeletuut Mooie foto. Denk alleen dat ik hem verticaal mooier had gevonden. Verder niets aan toe te voegen.

Rosslover Leuk gedaan. Van mij had de achtergrond nog wat lichter gemogen. Verder niets aan toe te voegen.

Asselruiter Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Racheel Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Glenstorm Mooie foto. Ik weet niet of ik de korrel wel bij deze foto vind passen, mag ik hem is zonder korrel zien? Verder niets aan toe te voegen.

IsaCalixa Mooie foto, vind hem wel wat hebben.

Lovesushi Mooie foto. Leuk ook dat je het achterste kopje hebt gepakt in plaats van de voorste, wat meestal gedaan word. Niets aan toe te voegen.

Ash_ Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Crazy_Horses Mooie foto, vind hem wel wat te licht. Verder niets aan toe te voegen.

Killyenn Mooie foto, niets aan toe te voegen.

S_imonee Mooie foto, misschien had hij iets lichter gemogen. Verder niets aan toe te voegen.

HeavensLove Mooie foto, niets aan toe te voegen.

_Kiki_ Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Sorsie Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Leonyr Gaaf gedaan, niets aan toe te voegen.

Jessica_1998 Foto spreekt mij niet heel erg aan, sorry. De hond houd mijn interesse niet vast en de foto lijkt wat scheef. Door de scheefheid en de houding van de hond, lijkt de hond wat naar voren te vallen. Volgende keer misschien ook nog een nog lagere standpunt aan nemen? Hopelijk heb je er wat aan.

SharonPlugge Lieve foto. Ik vind de houding van je broertje wel iets ongemakkelijk kijken. Vooral bij de nek lijkt er een soort rare knik te zitten. Verder niets aan toe te voegen.

k_m Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Jacobeho Leuke foto. Moest wel even zoeken naar de haas, misschien kan je de aandacht er wat meer heen trekken door te spelen in photoshop? Verder niets aan toe te voegen.

SternPhoto Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Bumblehorse Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Iejoorr Jammer dat je niet op tijd je instellingen goed had. De schaduwen over heersen nu een beetje en hij is wat bewogen. Wel goed geprobeerd. :(:)

TeSzZz Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Jilinda Lieve foto. Misschien had je het model een andere houding kunnen laten aan nemen? De houding komt nu een beetje ‘’onzeker’’ over, alsof de gene niet zo goed weet wat die nou moet doen. Verder niets aan toe te voegen.

Dandy200 Bijzondere foto. Fototechnisch vind ik hem goed gelukt, weet alleen nog niet zo goed of het onderwerp mij aanspreekt. Hij komt wel binnen, maar vind het eigenlijk ook wel zielig voor het kindje. Je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Revanches Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Femmelz Mooie foto. Het wit lijkt hier wel wat overbelicht. Vind de houding van de Zebra erg leuk. Niets aan toe te voegen verder.

MyHu Mooie foto. De balk rechts in het scherm, stoort wel iets. Verder niets aan toe te voegen.

Leora Mooie foto, fijne sfeer. Niets aan toe te voegen.

Crazymel Wat lief zeg. Persoonlijk had ik het hoofdje van de kitten scherp gehouden in plaats van de kont van z’n zusje of broertje. Verder vind ik hem ook wat donker, maar dat is niet zo gek als die met een telefoon gemaakt is.

Jolijnn Schattige foto. Ik vind de kleuren wel wat te hard. Bij het meisje der benen is het wel heel zwart en de pony is wel heel wit, net zoals het gras wat voor mijn gevoel net te groen is. Misschien iets minder contrast? Verder niets aan toe te voegen.

Gub Wat een lieve foto! Niets aan toe te voegen.

Hanna_94 Mooie foto. De foto had van mij iets ruimer gemogen en iets lichter gemogen. Wel erg mooie ogen heeft de leeuw zeg. Verder niets aan toe te voegen.

Kanzi Bijzondere foto. Weet nog niet zo goed wat ik er van vind. Ik blijf er wel naar kijken, dat is positief. :)

Hilly200 Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Joeluna Mooie foto, niets aan toe te voegen.

MarijeR Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Cathyenbeau Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Tesseke Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Robin_Rikkie Mooie foto, jammer van de scherpte. Verder niets aan toe te voegen.

JewEmm Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Laurabloem Leuke foto. De kleuren komen naar mijn mening heel onnatuurlijk over. Erg hard en de hond lijk hier wel blauw. De houding van de hond vind ik wel leuk.

Mellanca Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Agossie Mooie foto, had misschien wel haar arm iets anders laten houden. Het is nu z’n rechte lijn zeg maar. Verder niets aan toe te voegen.

Fellow Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Kimdegroot94 Wat een lekkere neus! <3 Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Laurajoy15 Mooie foto, ook mooi bewerkt. Niets aan toe te voegen.

ismy Mooie foto. Had persoonlijk wel dat takje boven in weg gewerkt, die leid behoorlijk af. Veder niets aan toe te voegen.

caaramel Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Wendy1987 Bedankt voor je feedback. Het was inderdaad heel mistig. :)
_Elke Bedankt voor je feedback. :)
JewEmm Bedankt voor al je feedback. Daar ben je wel even druk mee geweest haha. De hand van het logo staat voor mensen, de poot afdruk voor dieren. Ik zal er als ik wat rustiger ben even naar kijken, bedankt. :)
Hilly200 Bedankt voor je feedback. :)
Billionache Bedankt voor je feedback. :)
Kimmetjee04 Bedankt voor je feedback. De vignettering voegt de lens zelf toe. Ik heb alleen de kleur iets omhoog gehaald, voor de rest komt hij zo uit de camera. :)
Eline91 Bedankt voor je feedback. :)
Sicayes Bedankt voor je feedback. :)
Leonyr Bedankt voor je feedback. De benodigde frustraties zijn al geweest ja, haha. :)
Taarss Bedankt voor je feedback. :)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 01:12

Zoooo weer heel wat bij te lezen!! Bedankt voor de feedback allemaal. En ruimte tussen de bal en de hond is inderdaad te ver helaas. Standpunt deze week dus ook mooi leerpuntje voor mij.

Morgen camera maar weer pakken :)

Dan ook feedback proberen te geven.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 02:25

Week 9
Afbeelding

Vandaag met Christina, een vriendin van me, aan de slag gegaan. Haar eerste keer als model. Was eigenlijk vooral bedoeld als oefening voor het poseren, maar kreeg er al vrij snel mooie shots uit :D Visagie en haar ook zelf gedaan. Wil binnenkort op zoek naar een MUA hier in Glasgow om mee samen te werken op toekomstige portfolio shoots. Op deze foto had ze per ongeluk haar ogen dicht, maar vond het uiteindelijk van de foto's in deze positie het mooiste beeld geven, een geluksmomentje dus!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 08:51

Verder met week 9

Joysieee: Ik vind je compositie wat ongelukkig aan de rechterkant. Beetje uitzoomen zorgt voor meer body, ook kan je dan de foto wat makkelijker recht maken, nu helt deze naar links). Verder vind ik de kleuren en belichting erg goed, wit is niet overbelicht (behalve een beetje bij de bles. En je scherpte op het oog is ook erg netjes.

Marit: Mooie foto zo, maar hagelwitte stranden zijn op mijn computer helwitte stranden, het zand is bij mij erg uitgebeten en fel. Oceaan is prachtig!

Astor: Heel mooie, goede keuze om het gecentreerd te houden, prachtige belichting en ook het verschil met de belichting in de achtergrond valt op en is tof! Mooi model ook. Alles klopt in de foto.

ismy: Prachtig, niets op aan te merken.

showteam: Ahh zo zacht en zoet, mooi ook zo bij de paarse voorgrond!

Sanne_com: Wauw wat een rustgevende foto. Kijk nog wel even naar je horizon, voor mijn gevoel kantelt het naar links. Verder top foto.

taarss: Mooie kleuren en scherpte, maar een hele aparte foto. Het kastje lijkt op een deur en daar lijkt de rug onder te zitten. Moest echt 4 keer kijken voor ik zag dat het een keukenkastje of iets was ipv een deur. Was nogal surrealistisch :P .

Dandy200: Wat zoet en zacht. Compositie is mooi, had alleen nog een iets lager standpunt kunnen nemen (mar dat is azijnzieken). Belichting is ook heel zacht en past er goed bij, kleur is hier alleen rozig.

Killyenn: Dit is weer eens zo’n andere foto dat het werkt. Het pruillipje, de ogen dicht, jaren 50 haar. Het past allemaal! Mooie foto qua belichting en kleuren, past goed bij de uitstraling van het model.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:12

Heel erg bedankt voor de feedback iedereen!

PenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:20

Ismy: bijzondere foto's met prachtige kleuren! Klein detail; Bij de oudere vrouw staat er in verhouding veel lichaam en haar hoofd juist niet helemaal. En de handen van het meisje staan er niet compleet op. Dat zou de foto's voor mij af maken.

Killyenn: mooie locatie en compositie! De verhouding tussen voor en achtergrond zit weinig kleurverschil in waardoor je model niet zo opvalt. Dat is jammer.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:28

Robin_Rikkie
Als je de volgende keer eens rond de 7/8 gaat zitten met desnoods je ISO hoger, dan wordt het gezicht ook al scherper.

hilly200
Heel mooi in compositie, kleuren en scherpte. Voor een binnenfoto vind ik hem echt netjes gedaan. :j Niets op aan te merken. :)

Hanna_94
Aapjes zijn ook zeker leuk! Hij oogt wat overbelicht aan de rechterkant, maar verder heel netjes. Mooie warme kleuren. :j

Dandy200
Heel mooi en zacht, niets op aan te merken. <3

Jespri
Bedankt voor de feedback. :)

Killyenn
Ik vind de foto heel vintage tonen door het geheel, ooi gedaan. Wellicht had haar gezicht nog iets meer in het licht gemogen opdat het dan leek alsof ze aan het genieten was van de zon. Nu heeft ze haar ogen dicht terwijl ze haar gezicht in de schaduw zit. Maar dat kan mieren* zijn, want over het geheel vind ik de foto heel mooi. :j

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:55

Magda_90 bedankt voor de leuke feedback van week 9 :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:28

Alstu, terecht is terecht. :)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:15

Astor Dat is echt een extreem gave foto! :D Alles klopt gewoon, de kleuren zitten goed maar ook het licht is perfect, de blik van het model spreekt heel erg aan en je hebt een mooie DoF :) Knap gedaan!

GerdjeHoran Leuke foto, hij is mooi scherp en weerspiegeld goed de zachtheid van de hond :) Mooie DoF ook, dat maakt het geheel wat rustiger en leidt de aandacht niet te veel af van de hond.

Maaaarije Leuk gedaan, maar jammer dat hij door het uploaden wat onscherp geworden is. Je weet de actie mooi te bevriezen en er ligt heel veel gevoel in je foto, je slaagt erin om zowel in de witte als in de zwarte hond voldoende contrast te hebben, wat niet evident is. Leuk gedaan!

ismy Ontzettend gave foto's, week 7 is mijn favoriet :D De foto straalt heel veel gevoel uit en combineert het ruwe van de achtergrond met het zachte van het kindje, gaaf gedaan! Je watermark vind ik er trouwens heel leuk in verwerkt, ik dacht eerst dat het krijt op die muur was :D
Week 8 vind ik ook een heel aansprekend portret. Helemaal scherp, met veel gevoel erin en ook de kleuren en belichting zitten goed. Ik had de compositie misschien net iets ruimer gemaakt, maar het stoort helemaal niet.
Eigenlijk is week 9 ook gewoon heel gaaf hoor, maar door de felle kleuren/make-up en geposeerde houding komt hij op mij niet zo spontaan over als de eerste twee. Foto-technisch heel sterk hoor, maar je eerste twee foto's 'raakten' me iets meer dan deze.

showteam Leuke foto, wat is die oogkleur gaaf zeg! Mooie DoF ook, dat geeft je foto een heel zachte uitstraling :) Ik denk dat ik alleen een klein beetje contrast mis in de vacht van de kat, het zijn nu allemaal lichte kleuren in je foto :)

Irene96 Wat is je week 8 gaaf zeg, je hebt het effect van dat licht heel mooi vastgelegd! :)
Week 9 vind ik ook leuk, maar is er een bepaalde reden waarom je voor zwart-wit gekozen hebt? Door de donkere lippen en de bijna witte huid vind ik dat de foto wat hard wordt, naar mijn gevoel is deze foto misschien wat evenwichtiger in kleur :)

Sanne_com Leuk effect met die mist in de verte, knap gedaan :)

hilly200 Erg gave foto, wat komen de ogen van de kat mooi uit zeg!

Hanna_94 Erg gave aapjes :) Jammer dat ze niet helemaal scherp zijn, maar verder wel een leuke foto!

Dandy200 Leuke foto, hij straalt echt zachtheid uit en liefde tussen het schaap en haar lammetje :) Knap gedaan!

Killyenn Intrigerende foto, er hangt in elk geval een bijzondere sfeer rond :) Naar mijn gevoel is het contrast wel net wat te hoog waardoor het geheel een beetje hard oogt.

----------

Reacties

Mariett Hahaha, met je lensdop erop kan je lang wachten op een mooie foto :D

magda_90 Bedankt voor je feedback, heb je een idee waardoor het komt dat je aandacht niet blijft hangen? Ik wilde het gevoel creëren wat je krijgt als je alleen nog maar jezelf hebt, maar dat is natuurlijk iets heel subjectief.

Racheel Ik weet het van die krantjes, ik was nog niet goed wakker toen ik de foto nam :o

Joysiee Ik heb mijn logo ook gewoon in Photoshop gemaakt, het is eigenlijk meer een watermerk maar ik vind dat leuker omdat het enkel textuur toevoegt aan de foto en niet de kleuren aanpast :) Je kan het hier zien :)

taarss Het was inderdaad de bedoeling om het wat 'slordig' te laten overkomen als een plek waar echt in geleefd werd, maar ik had misschien net wat meer moeten opruimen :)

hilly200 Bedankt voor je feedback :) Inderdaad een beetje gewaagd, maar ik tast graag mijn grenzen af. Het was de bedoeling om een foto te maken die net op het randje was maar toch niet te overdrijven :)

Jespri Bedankt voor je feedback!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 18:35

Week 9, met mijn nieuwe logo *\o/* Check ook mijn vernieuwde site, ben er helemaal happy mee :D

Afbeelding

(logo is nog wel in ontwikkelfase voor op de foto's, dus tips & commentaar hierop is zeer welkom)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 18:50

Mijn week 9 is een nog 1 uit de serie met de roos. Ik heb ervoor gekozen om deze te gebruiken om te oefenen met bewerken. Zo is het rood - blauw ook niet zo scherp afgebeeld. Zwart wit en rood is voor mij toch wat minder flets. Op mijn pc is het rood niet zo heel fel, ik ben benieuwd hoe jullie de rood zien.

Afbeelding

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 19:14

Mijn week 9
Ben er niet helemaal blij, stoor me toch wel aan het overbelichte op de bloemetjes aan de randen. Sorry dat ik trouwens nog geen uitgebreide feedback heb geplaatst, maar het momenteel zo druk :( .
Afbeelding

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 20:07

Mijn week 9
Afbeelding
met de feedback ben ik nog bezig die plaats ik morgen :)

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 22:17

Week 9
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 22:25

Ik wil ook een doosje op pootjes :')

Deze week stuur ik deze foto in:
Afbeelding
Knappe Evolution <3

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 22:38

Week 9
Manegepony's genieten van het lekkere weer in de paddock

Afbeelding

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 23:16

Komen supergave platen voorbij! Ik vind het zelf heel lastig om feedback bij te houden, maar zal komende week even wat meer mijn best doen!

Vandaag ben ik in ieder geval naar het strand geweest en nog wat geëxperimenteerd thuis, maar ben uiteindelijk toch voor deze foto gegaan! Ik wilde iets anders, zonder teveel onderwerp, maar wel iets om naar te kijken. Ik zelf vind hem wel bijzonder, maar ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! Heb wel getwijfeld, want ik had ook wel leuke schelpjes op de foto! En eindelijk even de tijd gehad om wat te bewerken met weer LR! :)

Mijn week 9
Afbeelding

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 10:33

week 9

Afbeelding

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 11:01

Bedankt voor de feedback allen!

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 14:13

Bij compleet tijdgebrek een oudere foto van een meeting vorig jaar oktober van mijn kant..
Ik hoop volgende week weer meer tijd te hebben en ook weer feedback te kunnen geven..

Week 9

Afbeelding

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 14:21

Gave foto hierboven!