Bedankt Showteam, lastig weer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
showteam schreef:Haha ja inderdaad Magda, ik keek net nog een keer maar 1 is ook wel heel gaaf!
Mijn week 9:
[ Afbeelding ]
Voorlopig even de laatste kittenfoto denk ik, helaas (voor mij) zijn ze inmiddels groot genoeg om op zichzelf te gaan wonen dus moet ik binnenkort afscheid nemen
Joysieee schreef:Even een vraagje tussendoor: hoe hebben jullie jullie logo's gemaakt/waar hebben jullie ze vandaan? Ik vind het ook wel tijd voor een logo maar weet niet hoe en wat
Joysieee schreef:Dankjulliewel! Ik ga vanavond mijn feedback voor week 8 afmaken
Even een vraagje tussendoor: hoe hebben jullie jullie logo's gemaakt/waar hebben jullie ze vandaan? Ik vind het ook wel tijd voor een logo maar weet niet hoe en wat
Kimmetjee04 schreef:Hilly200
Mooie scherpe foto en fijn zacht kleurgebruik. Een beestje op het pad zou de foto helemaal afmaken!
oysieee schreef:J
hilly200: Mooie kleuren en een leuk idee!
magda_90 schreef:hilly200
Mooie kleuren en je hebt de foto diepte meegegeven. Ik denk dat het hier leuk was geweest als je op je buik was gaan liggen, zodat je het reliëf van het pad ook leuk had kunnen vast leggen. Ideetje voor de volgende keer?
taarss schreef:hilly200: Mooie foto! Je hebt de focus mooi op het pad weten te leggen. De foto is ook mooi scherp en ik vind de zon die door te takken komt erg mooi!
S_imonee schreef:hilly200
Mooie foto! Niks op aan te merken.