Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Van mijn kant weer een voor en na. Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste bruiloft gefotografeerd![]()
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
Marjoow schreef:Marjoow schreef:Van mijn kant weer een voor en na. Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste bruiloft gefotografeerd![]()
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
Ik heb het filter eruit gehaald:
[ Afbeelding ]
Marjoow schreef:Marjoow schreef:Van mijn kant weer een voor en na. Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste bruiloft gefotografeerd![]()
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
Ik heb het filter eruit gehaald:
[ Afbeelding ]
k_m schreef:De 2de versie is al veel beter maar ik vind hem nog steeds niet zo heel fijn.. Je zit heel hard je vignet zitten, en heb je wat extra licht op het boeket toegevoegd? Want dit springt er ook wel heel fel uit.
Als je het fijn vind wil ik de foto wel eens bewerken hoe ik het doe met trouw foto's, dan zie je misschien beter wat ik bedoel. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet als je dat niet tof vind!
MyWishMax schreef:Tweede vind ik ook een stuk beter. Vignet vind ik net iets te veel, net iets minder zou voor mijn smaak wat mooier zijn. Maar dat is het probleem ook, smaak verschilt.Het boeket dat eruit springt vind ik juist wel weer gaaf. Zou nog gaver zijn geweest als het boeket gekleurder zou zijn, maar daar kan jij dan weer niks aan doen
k_m schreef:Ik vind hem eerlijk gezegd iets té vaal, hij lijkt op de bewerkte foto niet meer scherp omdat hij zo egaal is zeg maar.
R_emkee schreef:@ captain: Wel vet geworden alleen vind die blokken in zijn hals niet zo mooi.. dat is jammer verder gaaf gedaan!
@Wilddreams: WAUW die lucht idd die maakt echt een grooot verschil!
@nynkeMarit: Mooi gedaan wat warmer gemaakt zo alleen denk net iets te veel verzadigd voor mijn idee..
Okee nu de mijne
Voor.
[ [url=m/BYWgcG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/40sFOn.jpg]Afbeelding[/url] ]
manonnevot schreef:Ik heb ook weer eens foto's gemaakt
voor:
[ [url=m/LGh0ec.jpg]Afbeelding[/url] ]
na:
[ [url=m/dHu8iL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb het gevoel dat mijn foto's nooit helemaal scherp zijn, heeft iemand een idee waar dit misschien aan zou kunnen liggen?
Liselot schreef:Ik kies ook voor de onderste!
Vandaag weer eens een paard voor de lens gehad, is al héél lang geleden en weet nu weer waarom ik baby's en kinderen doe
Onbewerkt
[ [url=m/4exKDw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bewerkt
[ [url=m/e2M5Nh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel met de boktupload, dus kwaliteit is wel ietsje achteruit gegaan
manonnevot schreef:Ik heb ook weer eens foto's gemaakt
voor:
[ [url=m/LGh0ec.jpg]Afbeelding[/url] ]
na:
[ [url=m/dHu8iL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb het gevoel dat mijn foto's nooit helemaal scherp zijn, heeft iemand een idee waar dit misschien aan zou kunnen liggen?