Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Liesje89 schreef:Alsof ik voetbal met m'n objectieven![]()
Euhm...? Wil je deze opmerking even toelichten?
kikkygirl13 schreef:ok heel erg bedankt voor de informatie..
Heb even gekeken op internet naar de EF-S 55-250 en dat lijkt me ook een zeer geschikte lens.
Ik geloof jou helemaal wat betreft het niet missen van de 300mm
Ik houd niet zo van tweedehands dus dan lijkt me de 55-250 erg geschikt.
bedankt!
Liesje89 schreef:Danku, niet meer mede-schiedammerOf nog wel?
kikkygirl13 schreef:ok heel erg bedankt voor de informatie..
Heb even gekeken op internet naar de EF-S 55-250 en dat lijkt me ook een zeer geschikte lens.
Ik geloof jou helemaal wat betreft het niet missen van de 300mm
Ik houd niet zo van tweedehands dus dan lijkt me de 55-250 erg geschikt.
bedankt!
savale schreef:beetje offtopic, maar is er hier heel misschien iemand die van zijn 18-55 kitlens af wil? (de laatste IS versie van bijvoorbeeld de 450d)
Timbers schreef:Ik ben bijna in de verleiding om de 50-150mm F2.8 van Sigma te kopenwant ik zag een leuke aanbieding.
Maar ik zag ook dat er een versie I en een versie II was....nou zijn er een paar mensen (volgens mij Amanda) die deze lens hebben en hier tevreden over zijn, maar wat is het verschil tussen versie I en II (op de site van Sigma staat bij II nieuw en I staat er niet meer op).
Amanda schreef:Ik heb de 70-200 F2.8 van Sigma.
De eerste versie inderdaad. Het enige verschil was de coating en de aansluiting. De I kun je ook nog gebruiken op analoog. De II is alleen voor digitaal. De aansluiting is hierdoor beter.
Dat is wat ze van Camera Nu mailden. Daarom heb ik voor de I gekozen. Vond het verschil neit zo bijzonder en de prijs daardoor belangrijker
Voor voorbeeldfoto's kun je op UK kijken. Heb recent een topic gemaakt.
manzano schreef:Wie had hier ook al weer de Tamron 28-75 2.8????
Vroeg me af hoe snel de focus is ten opzichte van een USM-lens. Uiteraard merk je verschil, maar vraag me af of het minimaal is, of toch wel duidelijk. Zeker bij de binnen-omstandigheden (dus niet buiten in stralende zon)