Hallohallo, ik kom ook weer onder mijn steen vandaan. Ondanks dat ik even een tijdje niet meer mee doe met de challenge (wegens drukte, chaotisch zijn en weinig motivatie) vind ik het wel leuk om een rondje feedback te geven. Dus, hier even week 28 en 29:
Agossie Week 28: Mooie compositie. Kleurgebruik is prima, natuurlijk. Had wat mij betreft feller gemogen maar dat is meer smaak. Vind het heel mooi hoe de hond de camera in kijkt. Alsof hij je echt aan zit te kijken. Week 29: Mooie compositie, warme kleuren en haarscherp. Erg mooi!
Appelstroop Week 28: Een vredige eet foto. Erg leuk! Ik mis persoonlijk een beetje actie in de foto. Week 29: Niks op aan te merken. Prima foto.
Athelas Week 28: Kleuren springen eruit, erg mooi! Week 29: Jammer dat hij zo krap uitgesneden is. Verder wel mooie kleuren. Inderdaad wat overbelicht waardoor je detail verliest.
Bellatrix Week 28: Cute Vind de scherpte en kleuren erg mooi! Ik hou altijd van kattenfoto's waarbij ze helemaal gefixeerd zijn op een speeltje, dan worden die pupillen zo groot haha. Week 29: Dit zijn iets teveel waasjes naar mijn smaak. Verder wel een mooie compositie en fijn kleurgebruik.
Biebz Week 28: Foto lijkt niet scherp op de oogjes, maar op het haar ertussen. Vind ik toch wel erg jammer. Verder is de compositie en de kleur wel erg leuk. Week 29: Erg mooie foto! Heel interessant en betekenisvol.
Bumblehorse Week 28: Dit vind ik niet zo'n interessante foto, sorry. Kwalitatief slecht.
Caaramel Week 28: Erg rommelige foto. Leuk dat je geëxperimenteerd hebt met bloemen op de voorgrond, maar dan zou ik wel een meer aanwezig object doen in plaats van een etend paard.
Calice Week 28: Mooi zo van onder de molen. Geeft een mooie dimensie. Erg geslaagde foto! Week 29: Erg mooi!
Danielle_H Week 28: Ondanks dat het met een telefoon gemaakt is is de foto erg mooi!
Deetjeeuh Week 28: Heeel mooi! Vraag me alleen af of hij in kleur niet mooier geweest zou zijn met een rozig tintje zodat hij wat romantischer overkomt. Voor mijn gevoel zou dat de sfeer in de foto versterken.
Eefsel2109 Week 28: Wauw! Wat een prachtige foto, niks op aan te merken!
Fem Week 28: Vind de compositie erg gaaf! Het enige wat me stoort is de schaduw over het oog. Verder een prima foto.
FristiLover week 28: Erg mooi! Ik hou wel van jouw stijl moet ik zeggen. Ik vind het jammer dat Eva met de rug naar je toe zit, had de foto net wat meer afgemaakt denk ik. Week 29: Mooie compositie. Vind de vignette alleen erg aanwezig, waardoor het niet natuurlijk is. Daarnaast valt het me op dat de manen van het paard een blauwe gloed heeft. Dit zou ik aanpassen.
GerdjeHoran Week 28: Prachtige foto. Vind de compositie alleen net niet helemaal fijn, het achterbeen staat er net wel op waardoor het paard er afgeknipt op staat. Teugels zijn ook een beetje rommelig maar hoort natuurlijk wel bij het plaatje. Kleuren en scherpte vind ik verder prachtig! Week 29: Wauw, hele hele hele gave foto! Die zon op haar wang vind ik erg mooi! Niks op aan te merken. Echt heel mooi.
Gub Week 28: Wat een mooie kleuren zeg! Vind de compositie ook erg mooi! Week 29: Heeeel erg mooi! Vind de compositie heel erg interessant en de kleuren zijn erg mooi en helder.
Horserider22 Week 28: Mooie compositie. Vind de kleuren wel wat vlak, maar hierdoor komt het paard er juist mooier uit. Bij mij oogt de foto ook niet helemaal scherp, maar dat kan aan mij liggen. Week 29: Mooie compositie! Probeer een vignette toe te voegen, dit maakt de foto net wat meer af denk ik.
Ingvild Week 28: Vind de foto wat krap uitgesneden. Verder qua scherpte en kleuren wel erg mooi. Week 29: Wat een mooie liefdevolle foto! Qua kleur had je er misschien nog wat meer uit kunnen halen. Maar verder erg mooi.
IsaCalixa Wek 28: Aah wat een lievie! Erg mooi zo tussen de bloemetjes. Lekker kleurrijk. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat de oogjes dicht zijn. Dat is dan ook het enige haha, verder prima foto.
Jesicaaa Week 28: Wat een schatje! Mooi kleurgebruik in je foto en vind de compositie ook erg geslaagd!
Jespri Week 28: Niks op aan te merken, erg mooie foto!
Joeluna Week 28: Leuke compositie. Vind het jammer dat de meiden zo statisch staan. Geen spontane arm om elkaar heen ofzo. Hierdoor lijkt het heel erg georganiseerd zegmaar, en niet spontaan. Verder wel een erg leuke foto hoor! Week 29: Leuk idee zo en goede uitvoering. Vind de foto erg mooi! Alleen had ik misschien een grotere bloem gekozen haha.
Joysiee Week 28: Hele mooie liefdevolle foto. Wat mij vooral opvalt is het mooie kleurgebruik en het licht boven de pony. Dit maakt het helemaal af!
Kirsten4 Week 28: Ondanks dat hij met de telefoon is gemaakt vind ik hem erg mooi. De lucht in de plas naast je hond maakt het helemaal af namelijk. Erg gaaf!
LoveSenna Week 28: Ik vind de compositie erg leuk, maar er ontbreekt wel het een en ander aan de scherpte in deze foto... Kwalitatief is hij niet echt goed. Week 29: Mooie collage. Geeft een samenhang weer die de collage wel interessant maakt.
Luckyy80 Week 28: Erg mooi uitzicht! Naarmate je verder de foto in kijkt vind ik hem ook steeds mooier worden. Vooraan is het ietwat rommerlig doordat je zo op de huisjes kijkt. Maar de wolken en in het dal is erg mooi qua kleur vooral. Week 29: Heel mooi zo met die achtergrond. Vind de kleuren ook erg fijn om naar te kijken. Erg mooie foto!
Lynn85 Week 28: Aaaah ik wil ook een iPhone Met mijn telefoon worden alle foto's zo vlak en saai... Vind deze echt ontzettend gaaf! Week 29: Wat een gave foto, maar wat zonde van de uitsnede! Zo krap, had graag nog wat meer paard gezien.
Magda_90 Week 28: Erg mooi. Het is bijna een blackphoto! Vogel komt erg mooi naar voren uit de achtergrond. Wel net tegen het overbelichte aan, maar daar hou ik wel van. Week 29: Wat een onwijs mooie lucht en mooi vastgelegd. Het blauw springt van je beeldscherm af. Erg mooi!
Mariet Week 28: Je hebt het anders prima gedaan! Erg mooie foto, heeft iets mysterieus. In eerste instantie irriteerde ik me aan de stippen bovenin, maar vind het nou juist erg passend in de foto. Vind hem erg sfeervol! Week 29: Wat een onwijs leuk idee zo! Vind de foto erg mooi. Onder het paard lijkt het alleen wel alsof je met de kloonstempel aan het werk geweest bent. Dit zou ik nog even een beetje wegwerken.
MarijeR Week 28: Aaaah wat een lieve foto! Met die bal zo Vind met name de ogen erg gaaf uitkomen in deze foto. Heel mooi. Compositie is ook erg leuk. Week 29: Wooow gave foto! Haarscherp en wat dichtbij... Vind microfotografie altijd heel leuk om naar te kijken omdat ik het zelf voor geen meter kan haha. Erg mooi!
Marjoow Week 28: Mooie kleuren in je foto! Compisitie vind ik minder, maar de scherpte en kleuren maken dat wel goed. Week 29: Wat een heerlijke foto! Heel sfeervol.
Murosch Week 28: Wat een leuke compositie! Zonde dat de leukste foto's prive zijn, want ik denk dat het een hele mooie serie was. Vind deze foto al erg mooi! Week 29: Erg mooi! Valt me alleen op dat de manen en staart wat blauwig zijn.
NESCAFE Week 28: Wauw! Wat een ontzettend gave foto! Lijkt me dat je daar heel veel geduld voor moet hebben... Week 29: Wat een heerlijke sfeervolle foto. Vind het effect niet helemaal fijn, maar dat is meer smaak.
Neverland Week 28: Dit vind ik een van je mindere foto's. Qua scherpte etc wel erg goed. Maar vind de compositie wat minder interessant. Week 29: Kijk, dit vind ik nou wel een interessante foto. Erg gaaf! Vind de keuze voor zwart-wit erg goed, spin komt er mooi uit zo.
Niobe Week 28: Wat kijkt hij ernstig, zat je in zijn billen te prikken Ondanks dat erg mooi, scherpte is om jaloers op te wezen en vind de kleuren ook erg mooi zuiver. Week 29: Wauw, waanzinnig mooie foto! Kleurgebruik is erg mooi en vind, ondanks dat de rups dezelfde kleur heeft als de omgeving, dat hij er erg mooi uitspringt.
Pradadaan Week 28: Mooie foto! Prima compositie en de kleuren zijn ook mooi. Scherpte is ook goed. Er mist alleen een wauw effect... Kan er niet helemaal de vinger op leggen. Week 29: Mooie compositie. Mis alleen nog wat contrast. Kleuren en scherpte is verder ook erg mooi!
Quir Week 28: Mooie kleuren in je foto... Maakt het heel leuk om naar te kijken! Week 29: Mooie foto. Het rood had er nog wat meer uit mogen springen, maar verder prima!
Revanches Week 28: Prachtig, geen woorden voor. Week 29: Ook hier niks op aan te merken. Erg mooi!
Sanne1992 Week 28: Vind het moment niet helemaal mooi gekozen. Wel scherp. Kleuren zijn wel warm zo in het avondzonnetje. Wat de foto interessanter kan maken is als je hem van dichterbij fotografeert. Week 29: Jammer dat de maan zo grijs is. Misschien dat je dat nog op kunt lichten in photoshop?
Sanne_com Week 28: Ik moest echt lachen om deze foto, die aap zit te lachen Maar vind het echt een hele mooie foto! Mooi moment heb je weten te pakken. En zoals altijd zijn de scherpte, compositie en kleuren perfect. Super! Week 29: Ook een erg mooie compositie. Vind alleen hier de kleuren wat saaier, minder bijzonder. Wel erg mooi hoe dichtbij de aap is dat je ook echt een gezichtsuitdrukking vast kunt leggen.
Shiloh Week 28: Mooie foto. Schaduwen zijn wat hard op het hoofdje waardoor het rechteroog een beetje wegvalt. Kleuren zijn verder mooi. Vind het ook leuk dat er wat scherptediepte contrasten zijn met de plantjes op de voorgrond. Week 29: Ook al zo'n mooie Deze hoort echt thuis in de national geographic. Super foto!
Sicayes Week 28: Dit is echt een foto die een western stal zou kunnen gebruiken op hun site of voor in een tijdschrift ofzo. Vind hem erg mooi, niks op aan te merken! Alles klopt gewoon. Week 29: Aaah wat lief! Mooi vastgelegd ook!
S_imonee Week 28: Compositie vind ik leuk. Wat ik jammer vind is dat door de harde schaduwen de ogen helemaal wegvallen. Dit zijn meer zwarte gaten dan ogen zegmaar.
Tigress Week 29: Wat een onwijs leuke foto! Scherp, kleuren zijn erg mooi en vind de scherptediepte ook heel mooi. En hoe het hondje erop staat... Zo lief!
Laatst bijgewerkt door jesicaaaa op 05-08-16 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
MxW
Geplaatst: 05-08-16 22:12
En het vervolg:
Agossie Week 30: Vind het idee wel erg leuk, zou ik zeker nog een keer proberen! De ruis is een beetje jammer, maar verder is het een mooie foto hoor.
Appelstroop Week 30: Oooooh wat lief! Het oogje valt een beetje weg, dat is wat jammer. Verder een erg lieve foto!
Athelas Week 30: Wat gaaf zo met die lucht zeg! Hele mooie kleuren ook! Week 31: Jammer van de tak voor de snavel! Verder een prima foto.
Bellatrix Week 30: De ooievaar lijkt niet helemaal scherp, lijkt een waas overheen te zitten. Is niet helemaal mijn smaak. Verder vind ik het wel een mooie compositie!
Biebz Week 30: Haha wat apart, die stoelen in de sloot. Maar wel een interessante foto! Kleuren zijn erg mooi en de scheprte is ook prima (:
Caaramel Week 29: Ik vind het wel een mooie foto, interessant! Het zwart-wit effect draagt bij aan de foto en vooral de sfeer in de foto. Erg mooi!
Calice Week 30: Qua kleur vind ik hem een beetje saai. Ik vind de scherpte wel mooi, mooi op de voelsprieten scherp gesteld.
Danielle_H Week 29: Wat een uitzicht! Super gaaf! Vind het kleurgebruik ook erg mooi. Week 30: Wat gaaf! De kleuren zijn erg mooi! Hoe laag had je de sluitertijd hier? Lijkt me ook erg leuk om een keer te proberen.
Eefsel2109 Week 29: Gave foto, de scherpte en kleuren vind ik met name erg gaaf! Voor het spannende effect had je de foto misschien minder centraal kunnen nemen. Maar verder erg mooi! Week 30: Hij kijkt echt scheel Maar mooie foto, vind de compositie erg mooi! Kleuren komen mooi uit zo en zoals altijd haarscherp.
Fem Week 29: Deze foto vind ik wat minder. Lijkt maar gewoontjes. Week 30: Deze daarentegen vind ik erg gaaf! Ik had er alleen zelf voor gekozen om het goal nog weg te werken, past net niet helemaal in de foto.
FristiLover Week 30: Wauw, erg mooie foto!
GerdjeHoran Week 30: Mooie compositie en kleuren. Ik zie alleen op haar jurk en op de muur wat ruis (denk ik, of iig kwaliteitvermindering) dat is wel zonde! Verder is het een mooie foto namelijk!
Gub Week 30: Wat lief! Voor de uitsnede had ik hem of verder weg, of dichterij gepakt. Je snijdt nu net de voeten van het meisje weg. Verder vind ik de kleuren wel heel mooi, heel warm!
Horserider22 Week 30: Hier mis ik wel wat scherpte. Vind het idee wel erg leuk overigens! Week 31: Eigenlijk hetzelfde. Qua scherpte ontbreekt er nog wel wat aan maar je ideeën zijn erg leuk en verfrissend!
IloveJip Week 30: Ondanks dat het een abstracte foto is vind ik hem wel erg mooi! Mooi kleurgebruik, mooie scherpte. Prima foto!
Ingvild Week 30: Met deze foto heb ik wat minder. Kwalitatief is de foto prima, maar het doet voor mij niet zo heel veel.
IsaCalixa Week 29: Hele mooie foto. Mooie kleuren en vind dat je het witte paard er mooi opgekregen hebt zonder te overbelichten. Scherpte vind ik vooral ook erg goed. Week 30: In mijn ogen een zeer geslaagde collage! Hangt allemaal mooi samen, kleuren passen mooi bij elkaar. Vormt een mooi kleurrijk geheel. Vind links onder toch wel het mooist Week 31: Niks op aan te merken, erg mooi!
Jesicaaa Week 29: Dit vind ik niet zo'n hele interessante foto qua object. Weinig diepteverschillen en alles staat er maar half op. Qua scherpte wel prima hoor. Week 30: Deze foto daarentegen mist wat scherpte en oogt erg groen. Maar deze heeft dan weer wel een leuke compositie! Week 31: Nog net wat meer diepteverschil toevoegen in deze foto en hij is perfect!
Jespri Week 29: Hele mooie scherpte en scherptediepte! De kleuren zijn wat aan de rustige kant, maar vind ik in deze foto juist wel mooi. De uitsnede vind ik niet helemaal fijn, bij de knieën stopt de foto ineens. Dan had ik de foto of alleen van het bovenlichaam gemaakt of van haar hele lichaam. Week 30: Prima foto! Weinig op aan te merken. Ik zie alleen links een bewerkingsfoutje denk ik. Die streep? Week 31: Foto is wat aan de lichte kant, maar verder heb ik er eigenlijk niet zo veel op aan te merken.
JewEmm Week 28: Heel mooi, vooral de scherptediepte zo met die mist op de achtergrond vind ik erg gaaf. Heel gaaf! Week 29: Deze foto is naar mijn mening wat te hard. Verder wel een erg mooie foto hoor! Week 30: Ik ben echt fan van jouw stijl, deze is ook al zo gaaf! Niks op aan te merken.
Joeluna Week 30: Niks op aan te merken, erg mooi!
Joysiee Week 29: Ik vind het idee erg leuk, maar ik had er wat meer contrast tussen willen zien. Het verschil scherp, niet scherp is best wel klein. Ondanks dat vind ik het een mooie foto hoor! Week 30: Top foto! Deze zou de hoefsmid zo op zijn site kunnen plaatsen. Niks aan op te merken.
Kirsten4 Week 29: Mooie omgeving zeg! Niks op deze foto aan te merken! Week 30: Ondanks dat deze foto wat centraal genomen is vind ik hem erg mooi! Vind de achtergrond vooral heel mooi, past heel mooi in het plaatje. Maakt het sfeervol.
LoveSenna Week 30: Wat een scheetjes! Vind de foto aan de onderkant wat krap. Daarnaast is de vignette wat prominent aanwezig, dit zou ik iets subtieler maken. Week 31: Ondanks dat het geen speciale foto is vind ik hem wel interessant. Al denk ik dat kleur wel meerwaarde had gehad hier.
Luckyy80 Week 30: Kan ik me voorstellen, wat een gave foto! Niks op aan te merken, deze kun je zo naar het reisbureau sturen voor in de advertenties. Erg gave foto! Week 31: Ik had de foto zonder de bellen mooier gevonden denk ik... Vind het bij deze foto niet helemaal passen. De foto is verder wel erg mooi hoor, alleen de bellen vind ik net een beetje storen.
Lynn85 Week 30: Erg mooie foto, niks op aan te merken!
Magda_90 Week 30: Hoe komt iedereen aan die mooie telefoon foto's? Als ik een foto maak met mijn telefoon is het echt waardeloos haha. Vind met name het idee erg leuk, de achtergrond is heel mooi en springt echt uit de foto. Erg geslaagd!
Mariett Week 30: Waanzinnig mooie foto, niks op aan te merken!
MarijeR Week 30: Naar mijn smaak heeft deze foto iets te veel waas. Vind verder de kleuren en de scherpte op de vlinder wel erg mooi! Week 31: Deze foto vind ik persoonlijk wat beter. Erg mooi!
Marjoow Week 30: Dit vind ik echt zo'n sfeerplaatje, met die fijne kleuren zo. Erg mooi! Ik moet hierbij gelijk denken aan een luie zonnige zondag haha, wat een foto met je kan doen.
Murosch Week 30: Foto lijkt wat verscherpt? Zonde want het is verder een prima foto! Week 31: Erg mooi! Kleur komt er mooi uit.
NESCAFE Week 30: Erg mooi! Week 31: Mooie foto! Het zwart wit vind ik er erg mooi bij passen. Vind het alleen een beetje jammer dat de pootjes net een beetje afgeknipt worden.
Neverland Week 30: Foto is bij mij iets aan de donkere kant. Verder niks op aan te merken. Week 31: Ik stoor me er eigenlijk totaal niet aan. Je legt de nadruk zo mooi op het meisje dat de achtergrond me eigenlijk niet opvalt. Scherpte is ook erg mooi!
Niobe Week 30: Ook deze foto is weer heel erg mooi! Ik weet niet of ik dit wel eens gezegd heb, maar ik vind jouw copyright ook heel gaaf!
Pradadaan Week 30: Niks op aan te merken, erg mooie foto. Alles klopt! Week 31: Wordt wel een beetje saai zo he Ook op deze niks aan te merken, echt een hele mooie foto!
Quir Week 30: Wat een heerlijk kleurrijk plaatje zeg! Krijg er bijna weer een zomergevoel van. Rechts zie ik alleen een streep lopen, dat is net weer jammer. Verder prima!
S_imonee Week 29: Foto is wat centraal gemaakt, wat jammer is. Daarnaast vind ik de bomen eromheen nog wat hard/te scherp. Als je die door middel van scherpte ondiepte wat had kunnen vervagen dan waren ze wat zachter geweest en lag de focus echt vol op de ooievaar. Verder wel erg mooi! Week 30: Aaaah baby ollies Op een erg leuk moment geschoten! Vind dit echt een lieve en leuke foto!
Sanne1992 Week 30: Vind dit niet zo'n heel geslaagde foto. Door het gras leidt het een beetje af van de slak. Als je de foto (met een goede macro lens) van dichterbij kunt pakken kun je het gras meer naar de achtergrond laten verdwijnen. Week 31: Deze foto vind ik wel erg mooi! Niks op aan te merken!
Sanne_Com Week 30: Ook deze is weer erg mooi! Al lijkt de foto voor mijn gevoel net een beetje scheef. Verder niks op aan te merken. Week 31: Wat heerlijk kleurrijk! Ik kan hier echt naar blijven kijken...
Shiloh Week 30: Prachtige foto!
Sicayes Week 30: Wat een plaaaatje! Vind de scherpte en kleuren onwijs mooi! Ik vind de foto aan de onderkant alleen wat krap. Verder erg mooi!
Revanches Week 30: Wat een liefdevolle foto. Erg mooie kleuren ook, dragen echt bij aan de sfeer in deze foto. Erg fijne foto!
Tigress Week 30: Oooh wat een schatje! Vind het gras onderaan erg mooi, geeft de foto een zachte sfeer.
Tivara Week 30: Een plaatje voor in een tijdschrift. Niks op aan te merken, erg mooi! Week 31: Wat donker, maar dat maakt het juist ook wel interessant. Vind dit wel een gave foto!
Bedankt voor je mooie feedback en complimenten xMaxxiee! Heel leuk om te lezen Tof dat je zo uitgebreid iedereen feedbackt! Over mijn copyright, zou best kunnen, volgens mij was ik het nog niet eerder tegengekomen, maar ik kan het ook mis hebben Dankjewel daarvoor ook! Is mijn eigen handschrift, best wel simpel, maar toch zo'n 4 uur over gedaan voor ik het goed vond Dus dan is het extra tof dat het in de smaak valt
Weinig foto's gemaakt deze week, wel met mijn zusje naar blijdorp geweest dinsdag. Helaas was het erg regenachtig dus niet heel veel foto's gemaakt Heb erg zitten twijfelen, maar dit is mijn week 31 geworden:
Volgende week eindelijk weer foto's maken in Zweden.
magda_90
Geplaatst: 07-08-16 07:51
Ik zit in een ontzettende tweestrijd. Ik heb gewoonweg geen tijd momenteel om met mijn camera te werken en daarom zou ik graag willen stoppen met potw. Maar mijn telefoon maakt ook erg mooie foto's en dat gebruik ik momenteel voor de 30 dagen photochallenge. Mag ik daarom voorstellen om deze drukke periode te overlappen met mijn telefoon en daarna verder te gaan met mijn camera? Zo niet dan gooi ik de handdoek in de ring.