Nog net op tijd voor deze week.. speciaal voor POTW deze collage gemaakt. Vanmiddag door de buurt gewandeld en allerlei katten gefotografeerd. Was best leuk om te doen!
Laatst bijgewerkt door Neverland op 31-07-16 21:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-16 21:42
Mijn week 30. Ik weet het, ik weet het, geen hoogstandje, maar een probeerseltje dat je eigenlijk overdag moet proberen, niet in de schemer... Vandaar dus de ruis.
Te lang verzuimt met feedback en omdat ik het ook erg fijn vind om feedback te krijgen er nu gelijk voor gaan zitten. Vat de feedback niet te hard op, dat is absoluut niet mijn bedoeling namelijk
Agossie- Leuke foto qua compositie, misschien is het mooi om de donkerste gedeelte van de neus iets op te lichten
Appelstroop- schattige foto! Zo te zien goed scherp.
Athelas- Mooie foto, ik vind de verdeling van lucht en land er goed gekozen in deze foto.
Bellatrix- Gaaf! Jammer dat de snavel er net niet opstaat, maar snap dat dit soort momenten lastig zijn om dat überhaupt voor elkaar te krijgen
Biebz- Mooie scherpe foto, al had ik denk ik zelf gekozen voor een iets lager oogpunt (als dat had gekunt natuurlijk )
Calice- scherptediepte is erg mooi, voor mijn gevoel staat die wel een beetje scheef, maar dat kan ook aan mij liggen. Verder een toffe foto
Danielle_h- Knappe foto! Door het verdwijnpunt van de snelweg zit er ook een mooie diepte in de foto
Fem- Knappe foto om zo iedereen erop te zetten. Klopt het dat er fsy staat? Dat vind ik wel lastiger om te zien, dus misschien de volgende keer de letters iets meer uit elkaar proberen te zetten. Maar vind het überhaupt al een knappe foto!
FristiLover- Niks op aan te merken, mooie foto, mooie sfeer! GerdjeHoran- bijzondere foto (in positieve zin ) Vind het jammer dat het ene been er niet helemaal opstaat, al is het in deze foto niet storend
Gub- erg lief! Het had misschien mooi geweest als de benen van het meisje er helemaal op hadden gestaan. Verder leuke compositie gekozen!
ILoveJip- Zo die foto springt uit het beeldscherm haha! Zelf vind ik m net iets te druk, maar daar kan jij verder weinig aan doen
Ingvild- prima foto, mooi scherp. Verder vind ik t lastig om hier wat over te zeggen omdat ik zelf niet echt zulke foto's maak
IsaCalixa- erg leuke collage, je hebt verschillende composities gekozen bij de katten. Leuk en niks op aan te merken!
Jespri- Mooie foto, niks op aan te merken
JewEmm- wauw!! Heel gaaf!
Joycieee- Mooie foto! Jammer van de bewegingsonscherpte bij de hand, maar verder vind ik m goed gelukt!
Kirsten4- Leuke ezel (heb een zwak voor ezels haha) compositie is wat saai zo precies in het midden(al is dat niet altijd erg natuurlijk!). Verder mooie foto
LoveSenna- ik ben erg benieuwd naar de foto in kleur. Leuke foto, al lijkt het of er wat scherpte mist. En qua compositie is t vrij saai aangezien de hoofden precies in het midden zitten, nu is dat niet altijd erg.
Luckyy80- Mooie foto met mooie kleuren. Niks op aan te merken.
Lynn85- super foto! Misschien als je iets minder gras had en de tractor er helemaal op (op de achtergrond) had de foto nog beter geweest. Maar vind hem al super!
Magda_90- Leuke foto, je ziet dat het binnen gewoon stoelen zijn en buiten het mooie platteland. Voor mijn gevoel staat de foto wel ietsjes scheef.
Mariett- Gaaf!! Niks op aan te merken.
MarijeR- hele mooie foto, fijne kleuren. Niks op aan te merken
Marjoow- ah super lieve foto, hij lijkt wel wat overbelicht bij zijn kraag.
Murosh- De lucht is wat overbelicht en voor mijn gevoel is het paard qua kleuren iets te verzadigd.
NESCAFE- je foto is zo net een schilderij. Mooi zo qua kleuren. Alleen jammer dat de foto's zelf bewogen zijn. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer passen bij deze foto haha!
Neverland- Mooie scherpe foto. Zelf had ik m denk ik zo gecropt dat de blauwe steiger(op de achtergrond) wat minder op zou vallen.
Niobe- Mooie en fijne foto om naar te kijken. Mooi kleur gebruik en goed scherp.
Pradanaan- erg mooie foto! Mooi qua kleuren en scherpte. Niks op aan te merken
Quir- Mooie en kleurrijke foto. Had zelf denk ik zo gecropt dat die 'open plek' rechtsonderin weg zou zijn.
Revanches- lieve foto! Deze foto was misschien ook erg mooi geweest om verticaal te maken zodat de armen er ook op zouden staan. Qua kleur enzo is het wel een erg mooie foto!
Sanne1992- kan het kloppen dat deze foto in het donker met flits is gemaakt? Vind het niet zo'n geweldige foto, voor mijn gevoel meer een kiekje om maar zo te zeggen. Scherpte ligt meer voor de slak dan de slak zelf. Ook had het denk ik mooier geweest om de foto meer op ooghoogte van de slak te maken.
Sanne_com- wauw! Heel erg mooi. Staat voor m'n gevoel ietsjes scheef, maar verder niks op aan een merken
Shiloh- Gaaf! Heel erg mooi! Zowel qua kleuren, als scherptediepte.
Sicayes- wauw! Prachtige foto! Misschien mooi om het blauwe dingetje linkse op de achtergrond wegwerken, maar t valt niet super op. Verder niks op aan te merken
S_imonee- ah wat lief! Mooie en scherpe foto.
Tigress- aaaah ook al zo schattig! Vind de kleuren wel wat donker zeg maar, ze mogen wel iets lichter/vrolijker zeg maar. Verder erg leuke foto!
Tivara- wauw! Niks op aan te merken
Tigress
Geplaatst: 01-08-16 00:07
Ik denk dan dat het aan mijn laptop ligt, hier komt hij wel mooi helder/licht over namelijk Juist omdat het een puppy foto was wilde ik hem niet te donker hebben Ik ga eens even kijken waar het aan ligt, mocht het inderdaad hier aan verkeerde instellingen van mijn beeldscherm liggen, dan kan ik daar beter nu achter komen Bedankt voor je feedback, ik kan er zeker wat mee! (al is het al mijn laptop weer eens even grondig laten nakijken )
@Eefsel2109, Klopt, in de schemer met een flits. Persoonlijk denk ik inderdaad dat de foto zelf ook echt wel genoeg verbeterpunten heeft, dus dank je wel voor je feedback.
Momenteel ben ik vooral nog erg aan het testen en proberen met mijn camera. Maar omdat ik niet elke week iets van hetzelfde wil doen, probeer ik zoveel mogelijk andere dingen, of dieren te fotograferen. Heb op mijn camera nog een aantal foto's die ik nog niet behandeld heb (laat staan gezien heb op de computer). Hierin was de plek ook een stuk mooier en makkelijker te fotograferen. Een slak in het gras is nu eenmaal niet heel makkelijk op ooghoogte van de slak te fotograferen (helemaal niet als het gras nat is).
Even als ``buitenstaander van dit topic die toch al 8 maand dit volgt maar nooit wat zegt`` : Ik vind het heerlijk om jullie foto`s telkens voorbij te zien komen en jeetje wat zitten er een prachtige foto`s en goede fotograven bij ! Complimenten voor jullie allemaal !