Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NESCAFE schreef:Verosjaak Wat een prachtige kleuren en licht. Doordat het paard naar beneden kijkt vind ik hem een beetje zielig kijken maar het is een prachtige foto, echt heel goed scherpgesteld.
Verosjaak schreef:taarss: Erg mooie foto, kleuren, compositie, belichting en scherpte diepte helemaal goed. Ik vind hem boven en onder alleen te krap.
NESCAFE schreef:Heavenslove Leuke foto. Het gezicht van het meisje lijkt wel iets te licht ( heb je met een reflectiescherm gewerkt?)
Leonyr schreef:HeavensLove Fijn licht en scherpte en een speelse compositie gepakt, passend bij het spontane moment. Ik weet niet of ik hem zelf in zwart wit had omgezet, maar ik kan het me met de grauwe winterkleuren wel voorstellen.
Kimmetjee04 schreef:Joysieee
Leuke foto, misschien had je (aangezien het paard een witte bles heeft) voor een achtergrond kunnen kiezen die niet zo wit uitvalt, zodat je de achtergrond en het paard beter van elkaar kunt onderscheiden.
Verosjaak schreef:marijepagter: Leuke foto, apart hoe je ervoor gekozen hebt de combinatie de foto uit te laten galopperen. Toch kan ik mij daar niet aan storen, geeft mij het gevoel dat je naar het pad kijkt waar ze vandaan komen. Kleuren en belichting zijn mooi!
Joysieee schreef:Kimmetjee04 schreef:Joysieee
Leuke foto, misschien had je (aangezien het paard een witte bles heeft) voor een achtergrond kunnen kiezen die niet zo wit uitvalt, zodat je de achtergrond en het paard beter van elkaar kunt onderscheiden.
Dankje!Op het moment stond het paard in de paddock om hem zonder halster te fotograferen, op die manege mochten ze in de bak (met bomen als achtergrond) niet los.. Het was dus of dit witte of dit als achtergrond:
https://flic.kr/p/rjzZS5
Dus dan liever dit witte, haha
marijepagter schreef:Verosjaak schreef:marijepagter: Leuke foto, apart hoe je ervoor gekozen hebt de combinatie de foto uit te laten galopperen. Toch kan ik mij daar niet aan storen, geeft mij het gevoel dat je naar het pad kijkt waar ze vandaan komen. Kleuren en belichting zijn mooi!
Dankjewel. Zat te twijfelen om deze te plaatsen, omdat hij technisch niet goed is door het paard eruit te laten galopperen. Mijn idee was om de paalhoofden er op te laten staan en ik bleef naar de foto kijken, juist omdat hij fout is maakt het interressant voor mijn idee.
Kimmetjee04 schreef:taars: Ik zag je foto van week 8 bij de boktmarkt pagina! wat jammer dat ik totaal niet in de buurt van rotterdam woon. Ik heb nog wel een portfolio model in de aanbieding (4-jarige UphillxRhodiamant), maar die staat in de buurt van Arnhem
Vandaag heeft mijn zus wat foto's gemaakt van mij en mijn paard en ik heb daarna nog wat portretfoto's van mijn paard gemaakt, misschien wordt dat wel mijn week 9