[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tesseke

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:21

Bedankt voor de feedback en tips verosjaak. Ik fotografeer inderdaad in raw. Van week 7 ben ik zelf ook niet helemaal tevreden, maar Door drukte heb ik weinig tijd om echt mijn camera erbij te nemen spijtig genoeg. Dit was een foto die ik de dag voordien had gemaakt, anders werd het een oude doos foto en daar is dit topic niet echt voor bedoeld. Hond was ook moeilijk te positioneren of te laten kijken. Het is de hond van mijn broer die nu net 5 weken in België is. Gelukkig is ze ondertussen al minder bang, maar mooi laten zitten en kijken zit er nog niet in. Vond het ook moeilijk om de belichting goed te krijgen en de kleuren nadien aan te passen. Hier moet ik in deze gevallen nog op oefenen.
Voor week 8 had ik helaas geen tijd meer om nog gauw op de grond te gaan liggen. Het was echt een moment opname. Meestal probeer ik wel op ooghoogte van de hond te zitten.

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:29

magda_90 schreef:
Rest week 7
HeavensLove
Heel mooi in fotobewerking, diepte en onderwerp. Qua compositie vind ik hem wel wat te centraal maar verder een mooi portret. :j

week 7? hoe zou jij de foto dan maken zodat deze 'niet centraal' wordt :)

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:37

Feedback Week 9

taarss: Erg mooie foto, kleuren, compositie, belichting en scherpte diepte helemaal goed. Ik vind hem boven en onder alleen te krap.

IsaCalixa: Ik vind het een mooie foto, vooral qua belichting ook erg goed. Compositie is niets op aan te merken, past bij de houding van de hond.

marijepagter: Leuke foto, apart hoe je ervoor gekozen hebt de combinatie de foto uit te laten galopperen. Toch kan ik mij daar niet aan storen, geeft mij het gevoel dat je naar het pad kijkt waar ze vandaan komen. Kleuren en belichting zijn mooi!

LauraBloem: WEEK 8 Veel beter zo! Heel mooi!

Eline91: Aparte foto, vind het een duistere sfeer hebben, maar goede uitwerking zo!

Revanches: Wat een zoet portret. Ik vind de kleurendetails heel versterkend werken. Mooi!

annelot: mooie foto qua compositie, helaas ontbreekt er scherpte op je man. Zwart wit werkt hier wel heel goed.

XiiaaooNaa: Mooie foto, fijne kleuren, belichting en compositie. Had alleen de foto niet zo scheef gemaakt, maar het stort ook niet.

Mariett: Maakt buiging, dat dit je gelukt is, geweldig. Kan je je instellingen delen met ons? Ben zeer benieuwd. Echt een geweldige plaat! Wat bedoel je met ‘voorbord’?

NESCAFE schreef:
Verosjaak Wat een prachtige kleuren en licht. Doordat het paard naar beneden kijkt vind ik hem een beetje zielig kijken maar het is een prachtige foto, echt heel goed scherpgesteld.

Dank je wel :D Tof om te horen.

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:42

Verosjaak schreef:
taarss: Erg mooie foto, kleuren, compositie, belichting en scherpte diepte helemaal goed. Ik vind hem boven en onder alleen te krap.

Dankjewel voor je fb! Ik vind hem inderdaad zelf ook te krap,baal ik wel van. Dit was mijn eerste paardenmeeting en ook nog eens met mn nieuwe zoomlens dus dat is sowieso wennen als je van een kitlens afkomt haha

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:43

Dank jullie!
Joeluna had het over een voorbord, haha :)

Mijn instellingen:
Aperture (f-getal): 4.0
Focal length: 18.0 mm
Sluitertijd: 30 seconden
ISO: 125

Met een Canon EOS 70D
En een EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS STM (kitlens)

Nou moet ik zeggen, ik woon dicht bij de stad. Het licht wat je ziet komt ook van de stad :)

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:45

NESCAFE schreef:
Heavenslove Leuke foto. Het gezicht van het meisje lijkt wel iets te licht ( heb je met een reflectiescherm gewerkt?)

ja met reflectiescherm gewerkt, nu dat het gezicht meer opvalt komt ook deels door de omzetting zwart-wit, pony is ook zwart, dus die was dan al behoorlijk donker op zich

Leonyr schreef:
HeavensLove Fijn licht en scherpte en een speelse compositie gepakt, passend bij het spontane moment. Ik weet niet of ik hem zelf in zwart wit had omgezet, maar ik kan het me met de grauwe winterkleuren wel voorstellen.

grauwe kleuren viel nog wel mee hoor, de zon scheen die dag, maar ik heb hem eens in het zwart-wit gezet om de meningen te horen daar over :)
dit is hem trouwens in kleur ;)
https://farm9.staticflickr.com/8628/16435888697_37598599a0_o.png

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:50

Nice Mariett, maar ik neem aan dat de lichtstreep niet zo lang doorbleef met 30 seconden? Of was het een supersnelle fietser :P .

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:53

Ik heb niks veranderd aan die lichtstreep hoor. Hij fietste wel door, maar niet super hard ofzo. 30 seconden is best lang, een halve minuut, haha.
Ik heb er ook nog één van een langzamere fietser, maar daar begon ik iets later met een foto maken. Die haalde het ook prima!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:12

Ochjee, wel tof dan dat je dat op deze natuurlijke manier hebt weten te maken. Het lijkt namelijk wel een enorme afstand wat de fietser aflegt. Een goede foto is het in ieder geval zeker :j .

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:14

Prachtige foto Mariett! Erg mooi met het licht en de kleuren dat je hebt weten te vangen. Naar mijn gevoel staat de horizon net niet helemaal recht (tikje naar links) maar het is een prachtig mooie foto! +:)+

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:19

Dank jullie! Ik vond het lastig om te zien of hij recht stond, dus heb ik hem maar zo laten staan. Het stoort mij niet zo :)
En geloof me, ik zat ook duimen te draaien achter mijn statiefje hoor, terwijl de camera bezig was de foto te maken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:05

Bedankt voor de feedback! Aan de horizon zal ik voortaan denken. :D

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:23

Bedankt voor alle feedback! Ik kan me in veel dingen zeker vinden :)

Week 9

Afbeelding3 by joysende, on Flickr

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:36

Een paar pagina's in word verder, maar ik ben weer bij :D
Gelieve mijn commentaar als opbouwende kritiek te zien :)

Vervolg feedback week 8, vanaf pagina 118

Eline91: Bedankt! :D

Sicayes (foto week 7): door het licht en de bewerking zijn er inderdaad ‘witte lichtvlekken’ontstaan. Maar moeite mij uitsnijden van mijn haar? Vanwaar denk je dat? Ik heb namelijk de foto van mijzelf als masker gebruikt (donker gemaakt tegenover een witte achtergrond dat je dus een soort silhouette krijgt die je als omgekeerd masker kunt gebruiken; dus silhouette wel invulling maar de rest wit), dus hoe je mijn haren ziet is ook zoals mijn haren zaten (het was een ‘slordige’ knot dus hier en daar steken dan wat haartjes verder uit). Dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt :+

Leonyr: ik heb eigenlijk niet aan de optie ‘foto van voren’ gedacht. Een naakte rug vind ik toch minder ‘bloot’ dan een bedekt naakte buik en borsten. Maar ik snap zeker je punt. Misschien had ik meer met mijn handen moeten ‘grijpen’/vasthouden om een emotie te laten zien.

Taars: Bedankt!

NESCAFE: bedankt! Ik heb geen mail oid gebruikt :+

Verosjaak: bedankt. Ja klopt, naast het fotograferen vind ik bewerken ook erg leuk, dus vandaar dat dat hier soms ook te zien is.
(week 8) Van mijn rug klopt inderdaad, achteraf gezien de instellingen niet optimaal gehad waardoor ik helaas te veel contrast moest gebruiken om de rest van de foto goed te krijgen (met de vlekken op de rug als gevolg).

Crazy_horses
Mooi zacht kleurgebruik en goede scherptediepte

Killyenn
Mooi portret, en de persoon komt goed naar voren met zo’n ‘simpele’ donkere achtergrond maar ook niet te veel omdat de achtergrond ook wat speels is qua licht/donker.

S_imonee
Leuke foto! Heel vroeg of laat genomen (lijkt schemering). Ik had het beestje denk ik minder centraal geplaatst.

Heavenslove
Schattige foto! Misschien kon het gezicht van de persoon wat minder ‘overbelicht’.

_Kiki_
Heel mooi! Waar ben je naartoe op vakantie geweest? :)

Sorsie
Leuke foto, maar het halster en de bal trekken meer aandacht dan de pony (door de felle kleuren van het halster en de bal).

Leonyr
Leuke foto! Fijn dat het object niet centraal staat, alhoewel ik niet weet of ik deze positie net iets te ver naar de zijkant vind staan. Het heeft aan de ene kant wel iets aparts, maar aan de andere kant wordt het zwarte vlak wel erg groot.

Jessica_1998
Leuke hond. Probeer de volgende keer de foto van een wat lager standpunt te maken.

SharonPlugge
Ahh een verliefd stelletje, leuk! Ik had de foto misschien iets anders geschoten (links iets meer ruimte ipv rechts)

K_m
Vrolijke kleuren en mooie scherpte. Object centraal vind ik deze foto niet storend.

Jacobeho
Ik zie er maar 1 haha :P Ik vind de foto zelf iets te grauw, misschien kan je de kleuren wat ophalen?

SternPhoto
Mooie kat en fel gekleurde ogen. Ik had boven wat minder ruimte over gelaten denk ik. Dat de kat centraal staat vind ik in deze foto niet storend.

Bumblehorse
Leuke foto, ik zie alleen net iets te veel kont en te weinig hoofd. Misschien de camera net een fractie hoger houden? Positie van het paard is prima!

Iejoorr
Gezellig rennen buiten, leuk. Ik lijk wat scherpte te missen op de foto, maar je gaf zelf al aan dat ze al gingen rennen voordat je je camera goed had ingesteld.

TeSzZz
Als ik een hond had, mocht jij hem/haar op de foto zetten! Mooi scherp en heerlijk kleurgebruik! Misschien iets minder centraal de volgende keer.

Jilinda
Leuke foto, jammer dat er een takje over de persoon (en een deel van het hoofd van de pony?) loopt.

Dandy200
Aah, een zielige maar mooie foto! Ik zou het zwarte randje persoonlijk weglaten/minder aanwezig maken. Leuke vakantie gehad?

Revanches
Wat een schattige foto! Ik vind de overbelichting niet heel erg storend.

Femmelz
Schattig, misschien de volgende keer het object minder centraal plaatsen? En jammer van het voertuig op de achtergrond.

MyHu
Leuke foto, alleen mag het object de volgende keer minder centraal (dus rechts iets meer afsnijden, aangezien het paard naar links loopt)

Showteam
Als mijn paard daar zo had gestaan had ik de foto zeker weten groot af laten drukken voor op mijn kamer. Prachtig; ondanks de leegte boven een mooie compositie en heerlijke kleuren! :D
Heb ook even op je website gekeken, daar staan ook mooie platen op zeg!

Crazymel
Wat een schatjes ,die zijn echt nog heel jong! Je had onder wat bij kunnen snijden.

Jolijnn
Schattige foto! Hij is wel wat krap genomen (vooral links)

Gub
Lief hoor! Een tweeling? Ik vind het juist wel wat hebben dat ze allebei niet in de camera kijken, maar het natuurlijker!

Hanna_94
Machtig beest! De uitsnede vind ik net wat te krap (had liever iets meer van de mond/kin gezien).

Kanzi
Een foto om dizzy van te worden :P Leuk probeersel, maar het is niet helemaal mijn stijl.

Hilly200
Mooie scherpe foto en fijn zacht kleurgebruik. Een beestje op het pad zou de foto helemaal afmaken!

Joelune
Mooie wagen inderdaad! Ik vind het een leuke foto, maar verder niet heel speciaal.

MarijeR
Mooie scherpte diepte en fijn kleurgebruik. Uitsnede had ik misschien wat anders gedaan (ietwat minder ruimte boven en rechts)

Cathyenbeau
Leuke foto! Waar op het paarse gedeelte van de bloem heb je precies scherp gesteld?

Tesseke
Goed dat je links meer ruimte hebt gedaan aangezien de hond die kant op kijkt, maar ik denk dat ik de foto iets krapper had gemaakt (links en boven iets wegsnijden).

Robin_Rikkie
Mooie foto, de verkleining lijkt inderdaad wat scherpte te missen, maar gelukkig is dat niet zo op groot formaat!

JewEmm
Mooie architectuur foto, die zie je hier niet vaak voorbij komen. Welk station is het? (ik probeerde bij ‘het raam?’ te lezen of er een stationsnaam op stond, maar dat was jouw fotografienaam haha :+ )

LauraBloem
Schattige foto, de hond lijkt wel een paars/blauw achtige gloed te hebben? Wat heb je gedaan qua nabewerking?

Mellanca
Jammer van de schaduw van de persoon (of is dit bewust gedaan), verder vind ik het een grauwe maar wel aandacht vasthoudende (lekker nederlands dit) foto. En gave tattoos!

Agossie
Mooi model. Ik vind haar jurk net iets te donker omdat de achtergrond ook al donker is en nu valt haar arm best erg op. Scherpte is prima!

Fellow
Wat een leuk kleurtje! Misschien kan je het halstertouw wegwerken en de kleuren wat ophalen (iets levendiger), dat maakt de foto helemaal af!

KimdeGroot94
Haha grappige foto, ik vind hem leuk! Mooie scherpte diepte!

Laurajoy15
Zo zo, daar heb je een leuke foto van gemaakt qua bewerking? Wat heb je allemaal gedaan? Het zonnetje rechts vind ik er wel te nep uitzien (misschien iets minder geel of fel maken zodat het wat subtieler is).

Ismy
Aparte foto. Op de een of andere manier blijf ik er wel een tijdje naar kijken, misschien door de mist en het kleurgebruik. En misschien omdat het model juist omgekeerd zit zoals ik zou verwachten (juist met je rug naar het donkere (de bomen).

Caaramel
Mooie scherpte diepte. Het bolletje mist wel wat scherpte op mijn scherm.

Magda_90: Bedankt. Ik irriteerde mij ook aan de hand bij mijn rechteroksel, lijkt ook wat scherpte te missen in vergelijking met de andere handen (maar hier kwam ik pas later achter toen ik ging bewerken).

Feedback week 9

Taarss
Mooi paard hoor! Fijn kleurgebruik; de bovenkant had iets meer ruimte mogen hebben (krap bij zijn oren).

IsaCaliza
Ik was zelf denk ik iets naar links gegaan, zodat er minder ‘donkere struikjes’ op de voorgrond stonden en het hondje er dus ook niet net achter zit. Vind de houding van het hondje wel wat hebben, eens anders dan standaard houding.

Marijepagter
Mooie timing van de foto. De nabewerking is niet helemaal mijn smaak; vind de foto nog wat te overbelicht (is ook moeilijk met zand, water, witte lucht en wit paard) en de kleding van de ruiter juist te zwart. Misschien kan je de ‘schaduwen’ wat minder maken zodat de jas en broek van de ruiter minder aanwezig is.

Eline91
Wauw, apart maar aansprekende foto. Ondanks de ‘huiskamer’ objecten (tijdschriften, doek op tafel, etc.) gaat mijn aandacht toch naar de persoon en het beeldscherm van de televisie (voor volgende keer zou je deze objecten misschien wel weg kunnen halen). Mooi gedaan!

Revanches
Leuke idee om de foto in (‘oud’?) zwartwit te bewerken behalve het haarklipje en elastiekje. Misschien had de foto iets minder krap gemogen, omdat het haar er nu net niet op staat (zowel links als rechts), of heb je dit bewust gedaan?

Annelot
Jammer van de schaduw op het gezicht van het kindje. Vanwaar de keuze voor zwartwit? Uitsnede vind ik prima!

ZiiaaooNaa
Fijne foto om te zien; vrolijk paard en mooie kleuren. De schuine uitsnede heeft wel iets.

Mariett
Wauw, mooi hoor! Wat waren de instelling van de foto en heb je nog nabewerkt? Zit er rechts een kas oid omdat de lucht daar oranje kleurt (of ging de zon net onder)?

Joysieee
Leuke foto, misschien had je (aangezien het paard een witte bles heeft) voor een achtergrond kunnen kiezen die niet zo wit uitvalt, zodat je de achtergrond en het paard beter van elkaar kunt onderscheiden.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:44

@ Kimmetjee04
Ik kopieer even mijn berichtje van net:

Mijn instellingen:
Aperture (f-getal): 4.0
Focal length: 18.0 mm
Sluitertijd: 30 seconden
ISO: 125

Met een Canon EOS 70D
En een EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS STM (kitlens)

Nou moet ik zeggen, ik woon dicht bij de stad. Het licht wat je ziet (dat oranje dus) komt ook van de stad :)

Ik heb nog nabewerkt ja, heb de saturatie iets veranderd en het contrast een beetje vergroot.

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:46

Kimmetjee04: Dank je! Het is station Antwerpen Centraal.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:54

Wauw super bedankt kimmetjee04 :D het is mijn eigen paard dus wie weet laat ik hem nog eens groot afdrukken zodra ik mijn eigen huisje heb :D

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:56

Kimmetjee04 schreef:
Joysieee
Leuke foto, misschien had je (aangezien het paard een witte bles heeft) voor een achtergrond kunnen kiezen die niet zo wit uitvalt, zodat je de achtergrond en het paard beter van elkaar kunt onderscheiden.

Dankje! :D Op het moment stond het paard in de paddock om hem zonder halster te fotograferen, op die manege mochten ze in de bak (met bomen als achtergrond) niet los.. Het was dus of dit witte of dit als achtergrond:
https://flic.kr/p/rjzZS5
Dus dan liever dit witte, haha :o
Laatst bijgewerkt door Joysieee op 25-02-15 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:57

@Kimmetjee: Bedankt voor je feedback. Het was een super vakantie. Als je ooit naar Afrika op vakantie gaaT, raad ik je zeker aan om naar Tanzania te gaan :)

marijepagter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:10

Verosjaak schreef:
marijepagter: Leuke foto, apart hoe je ervoor gekozen hebt de combinatie de foto uit te laten galopperen. Toch kan ik mij daar niet aan storen, geeft mij het gevoel dat je naar het pad kijkt waar ze vandaan komen. Kleuren en belichting zijn mooi!

Dankjewel. Zat te twijfelen om deze te plaatsen, omdat hij technisch niet goed is door het paard eruit te laten galopperen. Mijn idee was om de paalhoofden er op te laten staan en ik bleef naar de foto kijken, juist omdat hij fout is maakt het interressant voor mijn idee.

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:12

Joysieee schreef:
Kimmetjee04 schreef:
Joysieee

Dankje! :D Op het moment stond het paard in de paddock om hem zonder halster te fotograferen, op die manege mochten ze in de bak (met bomen als achtergrond) niet los.. Het was dus of dit witte of dit als achtergrond:
https://flic.kr/p/rjzZS5
Dus dan liever dit witte, haha :o

Inderdaad, dan had ik ook voor de foto gekozen met het witte op de achtergrond!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:21

marijepagter schreef:
Verosjaak schreef:

Dankjewel. Zat te twijfelen om deze te plaatsen, omdat hij technisch niet goed is door het paard eruit te laten galopperen. Mijn idee was om de paalhoofden er op te laten staan en ik bleef naar de foto kijken, juist omdat hij fout is maakt het interressant voor mijn idee.

Soms is de regels breken beter dan je eraan te houden :D

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:42

Feedback week 8 tot en met de letter L, de rest zal ik later doen! :)
Ik ben niet heel goed, ik schrijf gewoon op wat ik denk, dus sorry als het soms onduidelijk is, haha!

Agossie: Mooie foto! Vind alleen dat stukje bij de oksel er een beetje gek uitzien, maar dat kan aan mij liggen hoor. 
Ash_: Wat lief! <3
Asselruiter: Ik kan eigenlijk geen feedback geven op landschapsfoto’s, heb daar totaal geen verstand van, maar vind het een mooie foto. Misschien had ik de boom iets meer naar links of rechts geplaatst.
Astor: Suuupermooi! Niks op aan te merken.
Bellatrix: Mooi zelfportret!
Billionache: Zo lief! Die vignettering past er heel mooi bij.
Binky: Het is jammer dat de focus niet op de ogen ligt. Wel een leuke spontane foto.
Brechtjee: Aparte foto, jammer dat de bovenste takken er net niet op staan. (of heb je dat expres gedaan?)
Bumblehorse: Fijne kleuren. Mooi gedaan! 
Caaramel: Het lijkt of hij niet helemaal scherp is, maar dat kan ook door het uploaden komen. Mooi!
Calice: Lieve foto!
Cathyenbeau: Leuk idee. Dat is een oude foto, of niet? :’)
Cioccolato: Ik vind het jammer dat niet de hele roos er op staat, verder wel een leuke foto.
crazy_horses: Héél erg mooi! :D
CrazyIris: Hij lijkt wat scherpte te missen, verder wel mooi uitgesneden.
Crazymel: Lief! Jammer dat er zoveel ruis is en dat hij niet zo scherp is.
Dandy200: Misschien had ik zelf de vignettering wat minder als een rand gedaan zegmaar, maar dat is natuurlijk mijn eigen smaak. Verder een hele mooie foto!
Deetjeeuh: Gaaf! Leuk ook met die ladders erbij.
Eline91: Interessante foto, die mevrouw links kijkt echt mysterieus achtig haha!
_Elke: Ik vind de afstand van hond en bal wat te groot, had ook liever wat meer hond gezien. Het idee is wel leuk!
elle108030: Mooi moment! :D
EskeGirl: Hé, die polder ken ik volgensmij :’) De boom staat mooi wat meer aan de zijkant.
Fellow: Ik had het touwtje misschien weggewerkt, maar wat een leuke pony!
Femmelz: Mooie foto!
GerdjeHoran: Wat een leuk moment! Jammer dat het raam een beetje vies is alleen haha :’)
Glenstorm: Goed gedaan voor in een binnenbak. Mooie pony ook 
Gub: Onwijs schattig! <3
Hanna_94: Wauw mooi! Hij zou van mij misschien iets lichter mogen, maar wel mooi gedaan.
HeavensLove: Mooi! De scheve horizon stoort mij niet bij deze foto eigenlijk 
hilly200: Mooie kleuren en een leuk idee!
horserider22: Je had de focus misschien beter op de voorkant van de bloem kunnen leggen ipv op het midden, dit vind ik een beetje gek kijken, maar ook dit is weer mijn smaak.
Iejoorr: Hij lijkt scherpte te missen en de achtergrond stoort ook wat.
Ingvild: Ik vind hem wat donker, maar wel een goed moment. 
IsaCalixa: Mooi! Vind alleen de bovenkant van de bak een beetje gek kijken, maar ook dit is weer mijn smaak.
it_is_me:
Sneeuwklokjes? :D Mooi gedaan.
Ismy: Wauw, heel mooi!
Jacobeho: Ik dacht eerst, heh, wat is er nou aan deze foto, maar toen zag ik de haas :’) Leuk zo!
Jespri: De vignettering vind ik iets té, maar die meeuwen/vogels erbij vind ik wel erg mooi.
Jessica_1998: Ik had het diafragma wat lager gezet of de hond wat verder naar voren en dan wat zoomen, jammer dat hij niet in de camera kijkt. Wel een leuke hond 
JewEmm: Interessante foto! En haha dat logo, dacht eerst dat het gewoon een tekst op het gebouw was!
Jilinda: Leuk! Ik had het model wat omlaag gezet (op de hurken oid), nu lijkt het hoogteverschil zo groot :o
Joeluna: Ik had helemaal niet door dat dat bord er opgeshopt was, leuke foto!
Jolijnn: Leuk moment! Vind het aan de kant van het meisje wel een beetje krap uitgesneden.
Kanzi: Ik weet niet of mijn computer gek doet of dat het gewoon deze foto is, maar ik zie er eerlijkgezegd weinig in :o
_Kiki_: Wat een gaaf moment! Mooie foto.
Killyenn: Mooie kleuren. Ik had alleen het model iets naar links gezet zodat de achtergrond helemaal hetzelfde was, dan was dat ‘hoekje’ er niet.
KimdeGroot94: Aaaahh wat lief! Leuk gedaan zo met die focus op de snuit.
Kimmetjee04: Dat met die handen zie ik steeds vaker voorbij komen overal, leuk!
k_m: Grappig gedaan. 
LauraBloem: De kleuren zijn een beetje raar, verder wel een mooie achtergrond.
laurajoy15: Heel erg mooi! <3
Leonyr: Gaaf! Mooie foto.
Lipydo: Mooi zelfportret, misschien had ik de camera iets hoger gezet. Die make-up zo is ook gaaf gedaan. 
LinSa: Lief beestje! En die vogel maakt het af, haha :’)
LOVESUSHI: Mooie foto, leuk idee!

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:57

taars: Ik zag je foto van week 8 bij de boktmarkt pagina! wat jammer dat ik totaal niet in de buurt van rotterdam woon. Ik heb nog wel een portfolio model in de aanbieding (4-jarige UphillxRhodiamant), maar die staat in de buurt van Arnhem :P

Vandaag heeft mijn zus wat foto's gemaakt van mij en mijn paard en ik heb daarna nog wat portretfoto's van mijn paard gemaakt, misschien wordt dat wel mijn week 9 :+

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 21:02

Kimmetjee04 schreef:
taars: Ik zag je foto van week 8 bij de boktmarkt pagina! wat jammer dat ik totaal niet in de buurt van rotterdam woon. Ik heb nog wel een portfolio model in de aanbieding (4-jarige UphillxRhodiamant), maar die staat in de buurt van Arnhem :P

Vandaag heeft mijn zus wat foto's gemaakt van mij en mijn paard en ik heb daarna nog wat portretfoto's van mijn paard gemaakt, misschien wordt dat wel mijn week 9 :+

Awh jammer zeg! Haha