leuk topic! wil ook graag meedoen. Mijn foto van de week;
Mijn eerste serieuze poging tot een silhouette foto..
Nefertarie
Geplaatst: 05-05-13 20:34
Bedankt voor de felicitaties!!
En bedankt voor de commentaren. Ik moest nog snel een foto plaatsen en deze foto was de mooiste die ik die week gemaakt had. Ik snap dat jullie er niet veel van begrijpen, zelf houd ik wel van dit soort composities. We zijn wezen boomklimmen met vrienden in het Amsterdamse Bos en zij kijken dus naar mensen hoog in de bomen. klik
Maar weer een foto uit de oude doos.. Had de laatste keer foto's gemaakt met tussenring maar zit niet iets interessant tussen Vind dat ook wel echt lastig dat macro
tesseke
Geplaatst: 05-05-13 21:36
lovey_ou: Kan je misschien toch eens voorbeelden laten zien van wat je hebt gefotografeerd met die tussenring? Ik ben namelijk aan het denken om er te kopen.
Hier mijn week 18, mijn oude hond van inmiddels 13,5 jaar:
Heb zat foto's gemaakt deze week, maar wil nu graag naar bed en moest er toch even een uitzoeken.. Helaas mistie wat scherpte, vind ik erg jammer want vind hem persoonlijk heel gaaf.
Jessica_1998
Geplaatst: 05-05-13 22:03
hierbij mijn week 18
eigen commentaar: jammer van de paal, maar eromheen fotograferen lukte niet, 'naast' de foto stond nog een paal die staat er gelukkig niet op
heb echt vreselijk veel fotos gemaakt, en was moeilijk kiezen, maar ben ff te moe om verder uit te zoeken dus dan maar deze. als ik nog een mooiere vind kan ik die altijd later nog gebruiken
kwaliteit is alleen heel erg achteruitgegaan door t uploaden
edit: tekst veranderd, en foto gewijzigd omdat ik een mooiere tegenkwam
Ik weet niet hoe hij er uitziet, maar met deze compo vertekend hij wat apart? Lijkt alsof hij een erg groot hoofd heeft, redelijke nek en dan een kleine kont. Wel erg mooi kleurtje!
Lipydo jij hebt altijd wel lef! Lifaya, mooi die bruine ruin met gele achtergrond.