NJD schreef:ben ik ook benieuwd naar. Ik dacht trouwens dat de 450D ook geen beeldstabilisator heeft in de body.Waar hebben ze die voor die prijs Manon_?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Daarom koop je doorgaans twee lenzen: ééntje voor het standaard- tot groothoekbereik, en een telelens. Tenzij je zeer specifieke fotografie wil gaan doen, dan heb je soms genoeg aan één lens. Stel je fotografeert echt alléén maar paarden, dan heb je in principe genoeg aan een telelens. Maar landschapjes op vakantie kun je in dat geval direct vergeten met die mooie spiegelreflexcamera van je.
Een 18-200 of dergelijke is inderdaad een alternatief voor twee objectieven, maar om nu te zeggen dat het een heel denderend alternatief is? Nee, niet echt. Er is bij die lenzen aardig beknibbeld op bouwkaliteit, snelheid en zeker ook de optische kwaliteit.
NJD schreef:Over de canon 450D aanbieding bij de mediamarkt: de 75-300 lens heeft geen IS. Nu meen ik bij de specificaties te hebben gelezen dat de 450D wel optische stabilisatie heeft, die de 1000D niet heeft. Klopt dit?
Sharon89 schreef:ik heb deze vraag gisteren ook gesteld, misschien heb je er iets aan om de tips te lezen die ik heb gehad in de tussentijd? Begint op de vorige pagina denk ik.Kan iemand mij nog helpen welke camera geschikt is voor mij ?