haha!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ashleey_ schreef:Dat is ook niet helemaal waar Boyke_candy..
Het heeft namelijk te maken met diafragma instellingen.. en die zitten toch wel bij behoorlijk veel camera's..
Maar je hebt wel gelijk als je bedoelt te zeggen dat je het 'beste' effect krijgt met een SLR..
Boyke_Candy schreef:Ashleey_ schreef:Dat is ook niet helemaal waar Boyke_candy..
Het heeft namelijk te maken met diafragma instellingen.. en die zitten toch wel bij behoorlijk veel camera's..
Maar je hebt wel gelijk als je bedoelt te zeggen dat je het 'beste' effect krijgt met een SLR..
Ja, dat begrijp ik dat het ligt aan het diafragma! Maar ik dacht dat je dat niet in kon stellen bij de 5600... maar schijnbaar dus wel
Myukii schreef:Binnen 1 dag eruit zijn? Zeker wetenIs niet weinig wat je uitgeeft, ik zou er nog goed over nadenken, of dat écht de camera is waar je nog een hele tijd mee vooruit kan (of nog even 200 euro meer sparen voor een slr?)
Wineds schreef:Voor dat extra beetje geld krijg je wel meer optische zoom, een groter LCD-scherm, beeldstabilisator, meer megapixels en een hele goede Leica lens! Ik zou zeker voor de FZ7 gaanMaar de keuze blijft wel persoonlijk, ga gewoon eens naar een goede winkel en vraag of je beide mag vasthouden. Dat is bij mij de doorslag van m'n keuze geweest. Voor voorbeeldfoto's van zowel dichtbij als verweg moet je maar een PB sturen, mocht je interesse hebben