Ik vind hem heel mooi..Maar hij heet Eq.. met een Qmaarre.. kan je dat nog veranderen..ZOjah, fijnZoneej, dan maar zo
Eqfan schreef:Ik vind hem heel mooi..Maar hij heet Eq.. met een Qmaarre.. kan je dat nog veranderen..ZOjah, fijnZoneej, dan maar zo nee sorry dat gaat helaas niet meer het spijt niet goed gelezen
voor misshaffiemijn lijstje 1. eqfan af 2.amanniej pb voor foto's nog foto's sturen 3.eliana af 4.misshaffie af 5.6.7.8.9.10.zet je zelf er maar bij
zadel schreef:voor misshaffie[image]mijn lijstje 1. eqfan af 2.amanniej pb voor foto's nog foto's sturen 3.eliana af 4.misshaffie af 5.bianca_banny6.7.8.9.10.zet je zelf er maar bij
bianca_banny"][quote="zadel schreef:voor misshaffie[image]mijn lijstje 1. eqfan af 2.amanniej pb voor foto's nog foto's sturen 3.eliana af 4.misshaffie af 5.bianca_banny6. chuck_lover 7.8.9.10.zet je zelf er maar bij [/quote]
wie wil er voor mij een collage maken??foto's kun je vinden in deze topic's:vietje ITPVietje in ActieOf anders in mijn Profiel
Libertylove schreef:voor xxjamiexx:[image]hoop dat je um mooi vindt!Als iemand nog tips heeft, PB me dan!tanks hij is egt mooi