Sicayes
Hij is zeker interessant, een heel mooi uitprobeersel zo. Ik vind de foto iets mystieks hebben, mooi gedaan.

Hij heeft alleen wel wat 'contrastvlekken' vooral rechts, ik weet niet hoe je dat precies noemt, maar dat is ietwat jammer.
Deetjeeuh
Laten we het erop houden dat feedback schrijven en film kijken niet tegelijkertijd gaat.

manonfleur
Het is een leuk "kiekje" zo. Qua fototechniek spreekt hij mij helaas niet aan gezien de compositie, hoewel de foto dus wel een leuk plaatje is, leuke herinnering.
Marjoow
Mooi moment tussen de olifanten, heel leuk getimed.

Rianne_
Heel mooi rustig landschap, mooie rustige kleuren en helder. Hier past het wel mooi dat het onderwerp precies tussen lucht en water in is gekaderd.

Kimmetjee04
Op zich heel mooi, heel intrigerend.

Murthul
Een hele leuke foto, hoewel ik wel wat kleur en licht mis. Het was een donkere dag denk ik?
monbyou
Prachtig uitgevoerd!

ponyaddicted
Netjes gedaan voor binnen bak foto's. Bij die van week 6 zou je de horizon nog recht mogen trekken en voor het mooie ben je iets te laat in je timing. Het is mooier als de achterbenen nog op de grond staan namelijk.
Joysieee
Mooie achtergrond, mooi rustig van vormen en van kleur. Je paard staat er ook mooi attent op. Persoonlijk had ik iets meer lichaam willen zien, iets meer borst en iets meer rug zodat de hals optisch gezien niet zo lang lijkt. Verder een een mooi portret.

Sodeletuut
Heel creatief.

rosslover
Een mooie bokeh op de achtergrond, maar verder vind ik de foto te donker helaas. Hij heeft wel iets, maar nét niet doordat hij zo donker is.
Asselruiter
Deze landschapsfoto is het imo nét niet. De voorgrond is wat rommelig, het onderwerp (de boom) te centraal geplaatst en de kleuren net te mat met gebrek aan contrast. Maar er zit zeker potentie in, een andere uitsnede en wat spelen met de curves zal hem vast meer laten spreken.

Racheel
Ietwat centraal geplaatst en veel ruis, maar absoluut prachtig!

Jespri
Jij hebt ook een Holga.

Ik vind dit een hele mooie sfeerfoto.

glenstorm
Leuk die korrel inderdaad, ook een hele heldere foto. Wellicht de horizon nog even rechttrekken?
IsaCalixa
Wat waren je instellingen en wat voor apparatuur heb je?
Leuk gedaan om het rode dekje er uit te laten komen. Wellicht nog even de horizon recht trekken?
LOVESUSHI
Koffie

De foto is mooi van kleur en de diepte is mooi creatief gedaan. Persoonlijk had ik een iets lager standpunt gekozen en scherp gesteld op het voorste bekertje ipv de achterste. Imo is het bij dit soort foto's belangrijk dat je lijnen hebt in je foto, anders wordt het een "maar een onderwerp" foto. Dat nodigt erg uit tot creativiteit i.i.g.

*zet koffiebonen op boodschappenlijstje*
Ash_
Voor de eerste keer zeker heel netjes gedaan.

crazy_horses
Ik vrees dat ik hem te druk vind in de achtergrond waardoor de aandacht weggetrokken wordt van het onderwerp. Sowieso heb je een erg kleine scherptediepte waardoor mijn aandacht al moeilijk vast gehouden worden. Ondanks zijn het prachtig kleuren.

Killyenn
Prachtig!

S_imonee
Heel mooie het grauwe wat wordt gebroken door de ... (kom even niet op de naam). Hij is wel wat te centraal geplaatst en de horizon lijkt scheef. Wellicht had je de takjes linksboven nog even kunnen weg kunnen poetsen?
Sicayes
Dito hoor! Erg experimenteel om het eens schuin te doen namelijk. Bedankt.

HeavensLove
Heel mooi in fotobewerking, diepte en onderwerp. Qua compositie vind ik hem wel wat te centraal maar verder een mooi portret.

_Kiki_
Beterschap!
Heb je de foto ook in een groter formaat? Zo klein lijkt hij al fantastisch (

*koffie pauze, was doen, lunchen en straks verder*