Iedereen weer heel erg bedankt voor het commentaar . Na de bruiloft (over 1,5 week) hoop ik ook meer tijd te krijgen en commentaar te kunnen gaan geven .
Week 12. (heb nu helaas niet veel tijd om te fotograferen en er op uit te trekken )
Voor de mensen die zich stoorde aan de ketting die weg gewerkt is, jullie hadden gelijk, ketting niet weggewerkt is niet zo storend als ik dacht. Helaas wel ruis van uploaden. (dit dus de foto van vorige week zonder ketting weggewerkt. https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 8932_n.jpg
Ash_
Geplaatst: 21-03-14 02:15
Week 12 Voor mijn portfolio uitbreiding veel blackfoto's geoefend waarbij deze eruit sprong voor mij.
Nog bedankt voor het commentaar! Grappig dat mensen zoveel verschillende meningen erover hebben. Eigenlijk kan ik niet kiezen tussen wat foto's, maar omdat ik vorige week al een foto van de honden heb ingeleverd doe ik er nu een van de paarden. Hij is van die zondag, dus denk dat ie nog wel mag als een foto die niet uit de oude doos is?
Het is wel de bedoeling dat je echt elke week een foto inzendt. Het mag een oudere foto zijn, als het ècht niet gelukt is, maar het is niet "de ene keer wel en de andere keer niet".
Aanstaande maandag om 22:00 is de deadline voor week 12.
Geeft niet, hoor! Vragen staat vrij. Ja, Omdat de meesten op zondag laat nog doorgaan en maandag een werkdag hebben, hebben we maandagavond als "sluittijd" ingevoerd. Onze week is dus van maandag 22:00 tot maandag 21:59.