Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline91 schreef:hilly200 Ik ben niet helemaal overtuigd, ik vind hem te weining scherp en gedetailleerd voor een detailfoto maar te ver ingezoomd voor een overzichts/sfeerfoto
Sicayes schreef:Geloven jullie taarss nou niet![]()
Anyway wat ik tegenwoordig ook doe met flickr.. Ik plaats mijn foto maar laat het link gedeelte naar flickr staan. Als je de foto op flickr bekijkt is hij al een stuk minder verscherpt. Flickr doet t namelijk alleen heftig bij foto's die het verkleind van het upload origineel ergens moet plaatsen.
XiiaaooNaa schreef:Sicayes schreef:Geloven jullie taarss nou niet![]()
Anyway wat ik tegenwoordig ook doe met flickr.. Ik plaats mijn foto maar laat het link gedeelte naar flickr staan. Als je de foto op flickr bekijkt is hij al een stuk minder verscherpt. Flickr doet t namelijk alleen heftig bij foto's die het verkleind van het upload origineel ergens moet plaatsen.
Nee, want dan zou iedereen hun foto's verscherpt moeten zijn op de manier zoals die van haar als ze via flickr geupload zijn...en dat is niet zo.
Dit is echt zelf zo bewerkt, het is hoogstens versterkt....of je camera moet iets heeeel geks gedaan hebben.
Maar ik maak er geen punt van hoor, niet mijn foto
XiiaaooNaa schreef:Sicayes schreef:Geloven jullie taarss nou niet![]()
Nee, want dan zou iedereen hun foto's verscherpt moeten zijn op de manier zoals die van haar als ze via flickr geupload zijn...en dat is niet zo.
Dit is echt zelf zo bewerkt, het is hoogstens versterkt....of je camera moet iets heeeel geks gedaan hebben.
Maar ik maak er geen punt van hoor, niet mijn foto
SharonPlugge schreef:Ik maak ook echt elke week een nieuwe foto, dat vind ik eigenlijk ook een beetje het doel van dit topic, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat redt
Het is iig wel mijn doel
Verosjaak schreef:Hier ook, het hele idee dat het een Challenge is, is juist omdat het echt niet makkelijk is om weer een mooie, aparte foto te maken. Door deze challenge zijn mijn ogen echt open gegaan en zie ik in de alledaagse dingen en de prachtige foto's in mijn hoofd opkomen. Helaas niet altijd camera mee, maar dat mag mijn pret niet drukken.
Alleen een foto op zondag gemaakt wil ik nog wel eens voor de week erna inleveren ivm tijdgebrek om hem diezelfde 1 a 2 dagen al in te leveren en vaak heb ik dan van de week waarin die gemaakt is al een foto ingeleverd.
XiiaaooNaa schreef:@marijepagter, mooi moment!
Alleen had ik de foto liever gezien met het paard aan de rechterkant, nu loopt hij zo snel van de foto haha!
Verder is hij wel heel licht :Q