Tenzij er een goedkope oplossing is voor een goede nieuwe camera.
Ik heb liever een goede en dan 2e hands dan een minder 'goede' nieuw.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joysieee schreef:Ik weet niet of het hier ook mag, maar wat gebeurt er eigenlijk als een spiegelreflexcamera het 'maximum' aantal clucks heeft geklikt? En hoe kun je achter het aantal clicks komen?
RF_Pictures schreef:Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb op dit moment de Canon 300D maar deze is zo verouderd dat ik graag een nieuwe wil ik zat zelf te denken aan de 700D maar ik weet niet precies of er nog andere zijn die ook wel wat hebben?
Bagheera_206 schreef:RF_Pictures schreef:Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb op dit moment de Canon 300D maar deze is zo verouderd dat ik graag een nieuwe wil ik zat zelf te denken aan de 700D maar ik weet niet precies of er nog andere zijn die ook wel wat hebben?
Prima keuze.Het hangt beetje van je huidige objectieven en jouw budget af of het mss ook nog wel loont om voor een 70D te gaan.
NathalietjeB schreef:Hmz ok ik zit in dubio.
Mijn 70-200 staat in de verkoop ivm komst nieuwe lens.
Maar nu wil ik ook overstappen op een nieuwe body heb nu nog de 550D wat zou een goeie body wezen waarbij minder ruis aanwezig is zodra je in de wat hogere iso schiet, maar wil dr wel sporten en bewegende dieren mee kunnen vast leggen.