Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek80 schreef:sorry dat ik hier even binnen kom vallen en het is niet mijn bedoeling om dingen aan te bieden/verkopen etc
Lang geleden in een grijs verleden heb ik veel gefotografeerd als hobby, echter de laatste jaren nooit meer en vermoed ook niet dat de interesse terug gaat komen. Ik heb hier nog een heel aantal spullen liggen en vroeg me af of het bijv nog iets waard is danwel ter ruil aangeboden bijv tegen een mooie fotoshoot etc.
Obejectieven:
- 70-300mm, 1:4-5.6, DL macro super. Deze is (vermoedelijk) tussen de 10-15 jaar oud, veelvuldig gebruikt maar wel altijd netjes bewaard, originele lenskapje/beschermkapje zit er nog bij, aan de achterkant zit er echter een ander kapje op. Lens is eenmaal professioneel schoongemaakt ivm veelvuldig meenemen naar de tropen (hoge luchtvochtigheid), zelf heb ik hem gebruikt op een Konica Minolta (digitaal) en volgens mij ook op 'niet digitale' camera's Konica Minolta en Ricoh
- 18-70mm, 0.38-1.3, AF DT, volgens mij is dit de standaard lens die ik kreeg bij aanschaf van de 'kit', Konica Minolta Dynax 5D. Deze zou dan ong 6-8 jaar oud moeten zijn, regelmatig gebruikt, camera zelf 'doet het niet meer' maar lens zou het gewoon moeten 'doen'![]()
Verder heb ik hier nog een Vanguard MK 4 driepoot statief staan, amper gebruikt, geen gebruikerssporen te zien.
Denken jullie dat het zin heeft om deze artikelen (los) aan te bieden? Ze staan niet in de weg maar gebruiken doe ik het toch niet
Romana01 schreef:hi, wat is een goede lens voor op de canon 1000d, waarmee je in een donkere binnenbak goed kan fotograferen (dus ook scherp), en als het bewolkt is buiten. budget is 200 euro, is er net een die echt super is erboven, laat me het ook weten. waarop moet je lette als je een lens aanschaft??