[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmetjee04

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 00:00

wauw ik zie weer gave foto's voorbij komen!
Ik heb een drukke dag gehad met school & stage, maar ik ga morgen mijn feedback van week 8 afmaken :)

& Agossie, respect dat je de lijst alsnog vanavond af hebt gekregen! :))

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 00:24

Week 9:
Afbeelding
Gister geschoten op m'n eerste paardenmeeting als fotograaf! *\o/*

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 00:44

Taarss: leuke foto! Ik vind het alleen niet mooi dat je hem zo erg verscherpt hebt...onscherper masker.
Verder had er wat meer ruimte boven de oren gemogen.
Maar leuk moment! Het paard kijkt lief.

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 00:53

Dankjewel! Flickr heeft de foto weer erg verscherpt jammer genoeg :( op de pc isie gewoon normaal qua scherpte

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 00:55

Ik heb sowieso t idee dat flickr de laatste tijd meer verscherpt dan eerst, kan mijn gevoel zijn, maar t is wel weer erg jammer. Je wil geen onscherpe foto, maar een oververscherpte foto is ook niet tof.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 00:57

Is het erg als je een foto plaatst die niet in de week zelf is gemaakt? Of nouja, ik heb vandaag foto's gemaakt, maar niet voor 10 uur zegmaar. :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 00:58

Je mag zelfs een foto plaatsen die 3 jaar geleden is geplaatst! :j

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 01:02

Oh! Ik dacht dat het de bedoeling was dat je elke week een nieuwe foto maakt en die plaatst, mits je echt geen tijd had en dan als uitzondering wel eens een oude mag plaatsen :P

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 01:04

Precies! Maar die foto die je maandag voor 10 uur hebt gemaakt is nog heel recent hoor! :j

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 01:06

Maar okay, dan hier mijn week 9:

Ik vond dit wel een grappige compositie en ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Afbeelding

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 01:06

taarss schreef:
Dankjewel! Flickr heeft de foto weer erg verscherpt jammer genoeg :( op de pc isie gewoon normaal qua scherpte

Maar op de manier hoe het erop zit kan flickr niet gedaan hebben.
Je hebt de randen eruit laten springen wat sowieso al niet heel mooi is (onscherper masker), flickr kan dit wel versterkt hebben.

---

Haha elke week een nieuwe foto...dan zou ik er allang uit liggen hihi.
Jammer genoeg weinig tijd :(

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 01:09

Haha, ik heb wel tot nu toe bijna elke week een nieuwe foto gemaakt! Het is soms lastig als je het druk hebt, maar het is ook wel weer een motivatie om je camera niet te laten verstoffen ;)

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 01:11

XiiaaooNaa schreef:
taarss schreef:

Je hebt de randen eruit laten springen wat sowieso al niet heel mooi is (onscherper masker), flickr kan dit wel versterkt hebben.

Ik heb geen onscherp masker toegevoegd.. :')

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 01:36

Murthul schreef:
Ik heb sowieso t idee dat flickr de laatste tijd meer verscherpt dan eerst, kan mijn gevoel zijn, maar t is wel weer erg jammer. Je wil geen onscherpe foto, maar een oververscherpte foto is ook niet tof.

Idee heb ik ook inderdaad, het is dat ik het hele platform wel tof vind (komen erg gave foto's soms voorbij) en dat ik geen andere betere kwaliteit behouden uploader weet maar anders was ik geswitched. Ik heb het voornamelijk ook met foto's die ik juist het zachte wil geven, (bv mijn week 8) en die flickr ernstig verscherpt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 06:07

Ik post wel elke keer een recente foto...maak bijna elke week wel een nieuwe. Soms is de foto 2 weken oud maar nooit ouder...als ik niets heb liggen pak ik toch de camera er bij.

Lijst lijkt al korter te worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 06:45

taarss schreef:
XiiaaooNaa schreef:

Ik heb geen onscherp masker toegevoegd.. :')

Zou je dan de foto eens willen uploaden op een andere site als bijv. postimage?

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 08:24

Geloven jullie taarss nou niet :')

Anyway wat ik tegenwoordig ook doe met flickr.. Ik plaats mijn foto maar laat het link gedeelte naar flickr staan. Als je de foto op flickr bekijkt is hij al een stuk minder verscherpt. Flickr doet t namelijk alleen heftig bij foto's die het verkleind van het upload origineel ergens moet plaatsen.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 09:25

Ik maak ook echt elke week een nieuwe foto, dat vind ik eigenlijk ook een beetje het doel van dit topic, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat redt :j
Het is iig wel mijn doel :)
Zijn weer gave foto's ingeleverd, ga proberen om deze week feedback te geven!

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 09:58

SharonPlugge schreef:
Ik maak ook echt elke week een nieuwe foto, dat vind ik eigenlijk ook een beetje het doel van dit topic, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat redt :j
Het is iig wel mijn doel :)
Zijn weer gave foto's ingeleverd, ga proberen om deze week feedback te geven!

Dat is inderdaad ook mijn doel! :)

marijepagter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:01

mijn week 9
Afbeelding

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:03

Hier ook, het hele idee dat het een Challenge is, is juist omdat het echt niet makkelijk is om weer een mooie, aparte foto te maken. Door deze challenge zijn mijn ogen echt open gegaan en zie ik in de alledaagse dingen en de prachtige foto's in mijn hoofd opkomen. Helaas niet altijd camera mee, maar dat mag mijn pret niet drukken.

Alleen een foto op zondag gemaakt wil ik nog wel eens voor de week erna inleveren ivm tijdgebrek om hem diezelfde 1 a 2 dagen al in te leveren en vaak heb ik dan van de week waarin die gemaakt is al een foto ingeleverd.

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:04

Iedereen heel erg bedankt voor de feedback, leuk om te lezen :j

Mijn feedback voor week 8:
Magda_90 Mooie kleuren en synchroniciteit in de lepeltjes :). Ook goed dat je het wolkje stoom ziet. Het scheve verstoort de balans iets voor mij maar prima foto.
Eline_91 Een goede kandidaat voor zwart wit, het meisje dat het onderwerp is vind ik mooi belicht en je hebt een goed moment te pakken. Het zwaartepunt van de foto ligt door de tweede persoon wat naar links maar dat wordt wel gecompenseerd door de witte muur rechts die ook de aandacht trekt. Knappe foto.
SharonPlugge Een netto foto, hij had misschien iets meer verschillende kleuren kunnen hebben.
Quartel Stoere foto met een mooi actie moment. Ik zou hem denk ik iets rustiger hebben gevonden als het groen aan de bovenkant er niet op had gestaan.
Verosjaak Wat een prachtige kleuren en licht. Doordat het paard naar beneden kijkt vind ik hem een beetje zielig kijken maar het is een prachtige foto, echt heel goed scherpgesteld.
Mariet Ik weet niet zo goed wat ik hier van denk. Ik vind de kleuren van de verf mooi maar bv het haar van het model wat minder. Ik denk dat er meer uit te halen was geweest. Het verhaal erachter vind ik er niet zo goed uitkomen.
Marijepachter Wat een prachtige hond. Er zit inderdaad een blauwe gloed overheen zoals je zelf al zei. Ook vind ik dat de telelens hier de hond wat in elkaar drukt misschien had een kortere lens wat meer het idee van diepte gegeven.
Maaaarije Nette foto, mooi verloop van de scherpte. Ik vind de kleur wel iets te gelig maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Nefertarie Prachtig, ook mooie zwart wit omzetting. Ik vind alleen de lijn wat zwaar in relatie tot het halster.
PenS Ik vind dat je heel fotogenieke paarden hebt :) maar dat je daar nog niet het maximale uithaalt. Experimenteer eens wat met scherptediepte en verschillende achtergronden. Nu heb je wel de interactie tussen de paarden vastgelegd maar je kunt er nog veel meer uithalen.
_Elke De foto vertelt het verhaal mooi doordat je bal meegenomen hebt in de compositie. Het hoofd van de hond wordt wel wat minder zichtbaar door het gras wat erachter zit.
Lipydo Prachtig, je huid is heel mooi geworden en de kleuren zijn heel zomers. Super foto.
Suuszels Dat heb je mooi vastgelegd. Goede compositie en sterke foto. Qua kleur vind ik het wit in de schaduw misschien iets teveel aan de paarse kant.
Elle108030 Wat een lief moment.
Astor Mooie zachte kleuren. Ik vind het paard iets te klein in de compositie maar voor de rest niets op aan te merken.
Taarss Blauw en geel passen goed bij elkaar. Mooie warme foto.
Marit Lotte is een mooi model en je hebt haar goed vastgelegd. De zwart wit foto die op facebook stond is iets meer mijn smaak maar deze is ook prachtig.
Ingvild Je bent goed dichtbij gekomen en alles is mooi scherp. Het is een sterke foto! Alleen vind ik (eigenlijk al je foto's) altijd iets aan de donkere kant.
Ylvy Nette foto, zoals al gezegd uberscherp en ze heeft inderdaad roze snorharen aan de linkerkant (voor de kijker).
Cioccolato Ik weet van deze ook niet zo goed wat ik ervan denk. De blauwe achtergrond contrasteert wel behoorlijk met de roos, misschien zou ik daar iets gekozen hebben in dezelfde kleurenreeks.
Calice Lief moment en netto foto.
Linsaa Maar de pony kijkt wel heel leuk en ik vind hem ook mooie warme kleuren hebben.
_Patriciaa Netjes belichtte foto.
XiiaaooNaa Inderdaad een kiekje maar niet onaardig als je hem met je telefoon gemaakt hebt.
Sanne_com Ik zou het vliegje hebben weggewerkt. Verder vind ik het de compositie helpen als je vier benen ziet, drie oogt altijd een beetje typisch.
Binky Wat een leuke spontane foto.
Horserider22 Lekker kleurrijk zo'n boeket.
MarBri Dat het carnaval is is duidelijk :) Leuke foto.
Wendy1987 Ondanks het grijze weer niet onaardig. Lief moment. De vignettering vind ik wat aan de zware kant.
GerdjeHordan Gave foto! Ik zou misschien de deur wat rechter hebben gezet in photoshop.
Billionache Schattig moment. Soms vinden honden dat stressvol als kinderen zo dicht bij komen maar deze hond ziet er relaxed uit.
Brechtjee Nette foto.
WiancaR Hij lijkt een beetje overbelicht en de telelens drukt het paard voor mijn smaak iets te ver in elkaar.
Bellatrix Mooi foto, ik vind hem leuk.
xface Prachtige warme kleuren. Qua compositie vind ik hem iets te krap gekaderd.
CrazyIris Inderdaad qua scherpte kan het idd beter. Netto foto. Hopelijk is je schouder snel weet beter :)
Eskegirl In de zon is best moeilijk fotograferen, deze vind ik dan ook iets overbelicht. De kleuren zouden mooier uitkomen als je de belichting iets donkerder hebt staan.
mZorro Ik zou de ruiter graag nog iets scherper hebben gezien maar voor de rest hele gave foto!.
Deetjeeuh Ik vind de foto een mooi lijnenspel hebben en het feit dat er eigenlijk maar twee kleuren zijn maakt hem ook sterk. De schaduwen op het aapje zijn iets aan de donkere kant maar ik vind het een mooie foto.
Nefertarie Ik heb vandaag ook wat met de double exposure zitten experimenten maar dat valt nog niet mee om er iets bijzonders van te maken. Ik vind het wel leuk dat je het witte gedeelte niet helemaal wit hebt gelaten.
It_is_me Ze staan nu overal in het park. Mooie compositie. Ik denk dat je nog iets meer detail in de witte had kunnen krijgen.
Sicayes Mooi gedaan, ik houd er wel van als alles in 1 kleur is. Qua scherpte zou je misschien nog iets kunnen winnen met een macro lens maar ik vind het een gave foto.
ManonFleur Lief paardje, je zou hem nog recht kunnen zetten in photoshop dan kijkt de foto net iets makkelijker.
Marjoow Leuke interactie tussen de olifanten. Het licht is wat aan de vlakke kant maar verder prima foto.
Rianne_ Mooi met dat blauw en de wolkenpartij.
Kimmetjee04 Gaaf gedaan, mooi dat het witte (meel?) ook in je haren terug komt.
Murthul :) ze zijn net zo zwart van de modder als mijn hond af en toe. Heel schattig.
Monbyou De danbo blijft leuk. Heb jij dat getekend?
Ponyaddicted In de binnenbak fotograferen blijft gewoon moeilijk, het komt er toch vaak op neer dat je goed glas nodig hebt en een camera die hoge iso aan kan. Je had waarschijnlijk je witbalans aan moeten passen naar TL verlichting, hij is nu wat aan de gele kant geworden.
Joysieee Nette foto, miscchien een beetje te drukke achtergrond.
Sodeletuut Goed gezien, gaaf zo met dat licht op het hooi.
RossLover Wel mooie bokeh op de achtergrond.
Asselruiter Gave compositie. Ik denk dat je hier met een grijsverloopfilter of een belichtingstrap er wat meer uit had kunnen halen qua kleur. Maar mooie foto.
Racheel Heel mooi!
Jespri Voor mij is deze compositie net iets te simpel.
Glenstorm Ik vind de korrel ook wel mooi bij deze foto. Hij staat wel iets scheef maar verder een leuke foto.
Isacalista Het is ook altijd een van mijn "fouten" maar ook deze foto staat net een beetje scheef. Verder vind ik hem als geheel iets aan de donkere kant.
LOVESUSHI Nette foto.
Ash_ Beterschap in elk geval. Ik vind hem netjes belicht. Leuke foto.
CrazyIris Ik vind de compositie wel prettig kijken. Het lichte in de achtergrond is wel heel erg aanwezig maar trekt ook wel weer de aandacht naar het besje. De foto zou van mij wat donkerder mogen.
Killyen Wat een gave foto. Mooi zacht qua kleuren, pose en uitstraling. Ik vind deze leuker dan de andere twee in de link, hij heeft meer karakter. Verder stoort de verticale lijn van de stenen iets aan de rechterkant.
S_imone Zoals al gezegd, wat een prachtige foto!
Heavenslove Leuke foto. Het gezicht van het meisje lijkt wel iets te licht ( heb je met een reflectiescherm gewerkt?)
_kiki_ Gaaf zo met die dampen. Hij is wel wat klein om echt goed te zien.
Sorsie Een lief plaatje.
LeonyR Prachtige foto, simpel en een sterk beeld! Leuk zoals je met de composities aan het spelen bent. Ik zag op flickr ook al de giraffen.
Jessica_1998 Leuk hondje. Met welke instellingen en camera heb je dit geschoten?
SharonPlugge Gave foto! Qua compositie had hij van mij iets meer in het midden gemogen maar het is een mooi moment. Ze kijken allebei leuk.
K_M Mmm krijg ook wel zin een biertje zo :)
Jacobeho Dat heb je nou ook met vogeltjes :) 200mm is eigenlijk niet zo veel. Het haasje valt wel een beetje weg in de omgeving, ik zag hem in eerste instantie helemaal niet.
SternPhoto Netto foto van een mooie kat.
Bumblehorse Wat een prachtige kleur heeft dat paard zeg en ook heb je hem in een elegante houding gefotografeerd. Jammer dat hij iets wegvalt tegen de achtergrond. Misschien kun je het paard zelf iets meer contrast geven zodat hij er wat meer uitspringt.
Ijoorr Idd beter iets dan niets. Volgende week weer nieuwe kansen :)
TesszZz Mooi!
Jillinda Wat een lieve foto!
Dandy200 Ach ik krijg gelijk medelijden met hem. Wel een super mooie foto!
Revanches Door het lichte verlies je wel wat detail in zijn gezicht, mn bij de lippen. Maar zoals je al aangeeft heb je bewust voor het lichte gekozen.
Femmelz Het contrast van de zebra strepen tegen de stenen muren is leuk. De foto is wel iets aan de lichte kant en de achtergrond is wat druk.
MyHu Nette kleuren en foto.
Showteam Mooi!
Crazymel Dat worden hele schattige foto's dan de komende weken :)
Jolijnn Leuke foto!
Gub Knap gedaan en een schattige foto.
Hanna_94 Het is wel een krachtige foto zo sterk ingezoomd. Mooi.
Kanzi Gaaf, dat wil ik ook nog een keer doen. Hoe krijg je die beweging er zo in? (welke sluitertijd had je?)
Hilly200 Een bospad in het gouden licht :), nette foto.
Joeluna Netjes vastgelegd!
MarijeR Pff hoe je nou elke keer zo dicht bij die vogeltjes weet te komen :). Qua compositie zit hij voor mijn gevoel iets teveel aan één kant hoewel je dan wel weer het grasje er helemaal op hebt..
Cathyenbeau Zo krijg ik weer zin in de lente bij het zien van bloemen :)
Tesseke Nette foto.
Robin_Rikki Jammer dat het paard geschoren is maar wel een leuke foto. Ik vind wel dat de borst wat prominent in beeld is terwijl de nadruk wat meer op de eigenaresse zou moeten liggen.
JewEmm Gave foto, mooi zo dat perspectief.
Laura Bloem Je hebt wel mooi de "catchlight" in zijn ogen gekregen. Qua kleuren vind ik hem iets te paars geworden vooral in de vacht van de hond.
Mellanca Wat een mooi model en kleuren. Ik vind haar lichaam iets te recht, ik zou haar denk ik wat meer hebben laten draaien om wat meer curves te krijgen.
Agossie Mooie houding van het hoofd en een fijn standpunt om vanuit te kijken. Stond je op een ladder o.i.d.? Ik vind wel haar arm teveel aandacht trekken en ook dat deze een te recht lijn vormt.
Fellow Nette foto.
KimdeGroot94 Gaaf standpunt!
LauraJoy15 Leuk gedaan, heb je dat met een groothoeklens gedaan?
Ismy Heel mooi, vooral de reflectie in het water. Jammer dat er een onscherp takje bovenin op de voorgrond aanwezig is. Maar voor de rest hele gave foto.
Caaramel Mooi hoor!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:09

Feedback time!

HeavensLove Mooie, rustige foto! Ik vind het alleen jammer dat het donkere hoofd van het paardje naar mijn gevoel een beetje wegvalt tegen de donkere bomen.

_Kiki_ Heel gave foto, waar is dat genomen?

sorsie Leuke foto hoor! Een beetje jammer van de achtergrond, als je vanuit een iets lager standpunt gefotografeerd had was die volledig wit geweest, wat meer rust in je foto zou brengen.

Leonyr Ontzettend gave foto, ik vind hem heel geslaagd :)

Jessica_1998 Ik mis toch nog steeds wat scherpte, dit lijkt me zeker een werkpunt om je techniek te verbeteren :)

SharonPlugge Heel leuke foto, hij straalt echt iets uit!

k_m Leuk, ziet er lekker uit! := Mooie DoF ook!

Jahobeho Wat gaaf zeg dat haasje :) Je moet even zoeken maar dat maakt het net leuk!

SternPhoto Heel leuk gedaan, belichting en scherpte zitten naar mijn gevoel helemaal goed :)

Bumblehorse Heel gave foto, lekker bijzonder sfeertje :)

Iejoorr Naar mijn gevoel mis je vooral veel detail in de paarden doordat je foto met tegenlicht genomen is, zeker voor actiefoto's is het juiste licht echt belangrijk.

TeSsZz Wat een leuke en scherpe foto, heel gaaf!

jilinda Leuke foto, maar het lijkt of er iets niet klopt doordat de voeten er net niet opstaan :) Als je toevallig de voeten niet in beeld had kan je volgens mij beter wat verder uitsnijden zodat dat niet zo opvalt.

Dandy200 Ontzettend gave foto, wat een details! Veel beterschap! ;)

Revanches Leuke foto maar ik mis toch een beetje contrast in de schaduwen :)

femmelz/b] Gave foto, heel leuk gedaan!

[b]MyHu
Leuke foto, mooi scherp ook :) Ik kan er de vinger niet opleggen, maar ik mis toch iets in de kleuren/belichting waardoor hij naar mijn gevoel wat grauw oogt.

showteam Ontzettend gave foto, ik vind hem heel geslaagd!

crazymel Wat een schattige kittens!

Jolijnn Heel gave foto, scherpte en belichting zitten volgens mij ook goed. Ik zou persoonlijk nog wel even naar de kleuren kijken, het gras is iets te fel/blauwig groen :)

Gub Wat een leuke en vrolijke foto zeg! Ik ben helemaal fan :)

Hanna_94 Opnieuw een heel gave en scherpe leeuwenfoto :D Het lijkt wel of de leeuw wat suf/moe is, dat gevoel heb je heel leuk weten vast te leggen :)

Kanzi Een beetje abstract, ik vind hem wel leuk maar kan er op een of andere manier niet heel lang naar kijken :) Hoe heb je dat gedaan?

hilly200 Ik ben niet helemaal overtuigd, ik vind hem te weining scherp en gedetailleerd voor een detailfoto maar te ver ingezoomd voor een overzichts/sfeerfoto

joeluna Opnieuw een heel gave carnavalfoto, netjes gedaan!

MarijeR Heel gaaf gedaan, wat een details! Waar heb je de foto genomen?

cathyenbeau Leuke foto hoor, en dat onderste puntje stoort helemaal niet vind ik :) Het geeft de kijker iets wat hij zelf kan invullen :)

tesseke Gave foto, leuk gedaan!

Robin_Rikkie Heel leuke foto, knap gedaan :) De scherpte valt best mee, als je een foto verkleint gooi je data weg dus is het normaal dat ie niet meer heel scherp is :) Misschien had je wel een grotere scherptediepte kunnen nemen zodat het gezicht van het meisje ook scherp was?

JewEmm Ontzettend gave foto, knap gedaan!

LauraBloem Hij is mooi scherp, maar je moet nog eens naar de kleuren kijken denk ik :) Het hondje slaat wat blauw uit :=

Mellanca Leuk gedaan, gaaf sfeertje hangt er rond je foto!

Agossie Ontzettend gave foto opnieuw, leuk gedaan!

Fellow Leuke foto, jammer dat de kleuren niet heel mooi uitkomen :)

KimdeGroot94 Best een gave foto hoor :)

laurajoy15 Leuke foto! Je bewerking vind ik heel geslaagd, voegt echt een leuk sfeertje toe :)

ismy Gave foto, een beetje een vreemde plek om te zitten maar wel heel bijzondere sfeer :)

caaramel Leuk gedaan, mooi gedetailleerd :)

Week 9

taarss Leuke foto, maar inderdaad jammer van het naverscherpen :)

IsaCalixa Ik vind hem heel erg gaaf zo met die kleuren, het hondje kijkt buiten het beeld waardoor de kijker zich afvraagt wat hij gezien heeft :) Ik had persoonlijk wel iets meer van de horizon en de bomen op de achtergrond in de foto meegenomen.

marijepagter Heel gave foto, jammer dat hij niet helemaal scherp is...

-----------------------

Sicayes Bedankt voor de feedback!

NESCAFE Leuk zo'n uitgebreide feedback, respect! :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:36

Goedemorgen :wave:

Even bijlezen. :)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:36

Ik ben bezig met een 365 dagen project rond zelfportretten, en daar wil ik graag een foto uit plaatsen voor week 9 :) Ik kan alleen niet kiezen welke!

Ik twijfel tussen deze en deze :o