Ik heb een drukke dag gehad met school & stage, maar ik ga morgen mijn feedback van week 8 afmaken

& Agossie, respect dat je de lijst alsnog vanavond af hebt gekregen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

op de pc isie gewoon normaal qua scherpte
taarss schreef:Dankjewel! Flickr heeft de foto weer erg verscherpt jammer genoegop de pc isie gewoon normaal qua scherpte
XiiaaooNaa schreef:taarss schreef:Dankjewel! Flickr heeft de foto weer erg verscherpt jammer genoegop de pc isie gewoon normaal qua scherpte
Maar op de manier hoe het erop zit kan flickr niet gedaan hebben.
Je hebt de randen eruit laten springen wat sowieso al niet heel mooi is (onscherper masker), flickr kan dit wel versterkt hebben.
Murthul schreef:Ik heb sowieso t idee dat flickr de laatste tijd meer verscherpt dan eerst, kan mijn gevoel zijn, maar t is wel weer erg jammer. Je wil geen onscherpe foto, maar een oververscherpte foto is ook niet tof.
taarss schreef:XiiaaooNaa schreef:
Maar op de manier hoe het erop zit kan flickr niet gedaan hebben.
Je hebt de randen eruit laten springen wat sowieso al niet heel mooi is (onscherper masker), flickr kan dit wel versterkt hebben.
Ik heb geen onscherp masker toegevoegd..
SharonPlugge schreef:Ik maak ook echt elke week een nieuwe foto, dat vind ik eigenlijk ook een beetje het doel van dit topic, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat redt
Het is iig wel mijn doel
Zijn weer gave foto's ingeleverd, ga proberen om deze week feedback te geven!
. Ook goed dat je het wolkje stoom ziet. Het scheve verstoort de balans iets voor mij maar prima foto.
maar dat je daar nog niet het maximale uithaalt. Experimenteer eens wat met scherptediepte en verschillende achtergronden. Nu heb je wel de interactie tussen de paarden vastgelegd maar je kunt er nog veel meer uithalen.
Leuke foto.

200mm is eigenlijk niet zo veel. Het haasje valt wel een beetje weg in de omgeving, ik zag hem in eerste instantie helemaal niet. 

, nette foto.
. Qua compositie zit hij voor mijn gevoel iets teveel aan één kant hoewel je dan wel weer het grasje er helemaal op hebt..

Mooie DoF ook!
Je moet even zoeken maar dat maakt het net leuk!

Als je toevallig de voeten niet in beeld had kan je volgens mij beter wat verder uitsnijden zodat dat niet zo opvalt.

Ik kan er de vinger niet opleggen, maar ik mis toch iets in de kleuren/belichting waardoor hij naar mijn gevoel wat grauw oogt.

Het lijkt wel of de leeuw wat suf/moe is, dat gevoel heb je heel leuk weten vast te leggen 
Hoe heb je dat gedaan?
Het geeft de kijker iets wat hij zelf kan invullen 
De scherpte valt best mee, als je een foto verkleint gooi je data weg dus is het normaal dat ie niet meer heel scherp is
Misschien had je wel een grotere scherptediepte kunnen nemen zodat het gezicht van het meisje ook scherp was?
Het hondje slaat wat blauw uit 

Ik had persoonlijk wel iets meer van de horizon en de bomen op de achtergrond in de foto meegenomen.