Ik heb een drukke dag gehad met school & stage, maar ik ga morgen mijn feedback van week 8 afmaken

& Agossie, respect dat je de lijst alsnog vanavond af hebt gekregen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taarss schreef:Dankjewel! Flickr heeft de foto weer erg verscherpt jammer genoegop de pc isie gewoon normaal qua scherpte
XiiaaooNaa schreef:taarss schreef:Dankjewel! Flickr heeft de foto weer erg verscherpt jammer genoegop de pc isie gewoon normaal qua scherpte
Maar op de manier hoe het erop zit kan flickr niet gedaan hebben.
Je hebt de randen eruit laten springen wat sowieso al niet heel mooi is (onscherper masker), flickr kan dit wel versterkt hebben.
Murthul schreef:Ik heb sowieso t idee dat flickr de laatste tijd meer verscherpt dan eerst, kan mijn gevoel zijn, maar t is wel weer erg jammer. Je wil geen onscherpe foto, maar een oververscherpte foto is ook niet tof.
taarss schreef:XiiaaooNaa schreef:
Maar op de manier hoe het erop zit kan flickr niet gedaan hebben.
Je hebt de randen eruit laten springen wat sowieso al niet heel mooi is (onscherper masker), flickr kan dit wel versterkt hebben.
Ik heb geen onscherp masker toegevoegd..
SharonPlugge schreef:Ik maak ook echt elke week een nieuwe foto, dat vind ik eigenlijk ook een beetje het doel van dit topic, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat redt
Het is iig wel mijn doel
Zijn weer gave foto's ingeleverd, ga proberen om deze week feedback te geven!