Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lipydo schreef:Sanne_com
Perfecte houding van het paard voor deze compositie! Heel nice, maar let op dat je de ogen niet te licht maakt. Het lijkt bijna een speelgoedpaard nu
Lipydo schreef:Hierbij mijn feedback van week 11 - 2014
manonnevot
Ook al zo'n mooie foto waarbij de tijd even stil lijkt te staan. Zo sereen, maar toch een spanning omdat er net een storm heeft gewoed? Vind hem heel boeiend
Agossie schreef:
[b]Agossie Wat is je herder pup al weer groot,en wat heeft hij een plezier in het leven!
Ash_ Mooi hoor!
Asselruiter kleuren zijn mooi maar de houding van de hond is wat vreemd.
Bellatrix Mooie foto zonde van de beschermers die had ik even afgedaan.
Bumblehorse Kwijl![]()
calice mooie zachte kleuren...hier hou ik van.
C_estmoi niet bijzonder vind ik
chip Lekker smoeltje,de volgende x recht in de lens laten kijken?
Deetjeeuh Wat poseert die prachtige hond mooi zeg!
Eviii_x Prachtige foto op het juiste moment genomen,zie de zandkorrels opspringen!
faatxhorse Niet boeiend maar toch.......mijn ogen worden er steeds weer naar toe getrokken.
Fellow mooie foto hoor. Vooral jullie wapperende manen.
Fennee heerlijk zomers.
Fenneeee goede foto alleen dat borstzakje......![]()
GubWat een heerlijkheid! mooie foto hoor.
Hanna_94Sereen....heel mooi
HeavensLove Moest even goed kijken wat het was maar mooi is hij wel!
Iejoorr Leuke foto,goed geconentreede ruiter.
Irene96Hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar zelfportretten en dan zo mooi!
ismy Dit is niet mijn smaak....sorry
JewEmmBijzondere foto je vraagt je af wat de fotografen zien....
jilinda Leuk bedacht.....had iets scherper gekund
Joey Dit boeit me...ik vind hem mooi
JolandaaIk had iets meer ingezoomd maar verder goed.
KikiMooie kleuren.
kimberley23Je groene foto,ik vind hem mooi.
Kimmms_ Wauw.
laurajoy15Heel apart ik weet niet wat ik ervan moet vinden, ik ben meer van realistisch maar ja dat is smaken verschillen....
Lipydo Daar in tegen vind ik dit wel een mooie foto ook al is ook deze foto niet realistisch, zat je model in het echt op een schommel ?
Lizaa01 Leuke foto had hem nog iets meer naar rechts geschoven het is nu zo'n groot stuk steen ?
Manonnevot Wat een rust!
MaritWauw wat een prachtige kleuren,waarom is het hoofd wazig? is dat bewust?
MarijeR Helemaal mijn smaak en ik vind hem dan ook werkelijk prachtig!
Marjoow Mooi oog mooie kleuren
Mb_foto Als of hij uit het beeld komt stappen
monbyouZonde dat de achtergrond niet een geheel is verders prachtig mooi dier op een mooie foto.
Zo even voor vandaag,de rest volgt nog wel eens
Lipydo schreef:Deetjeeuh
Prima foto! Onderin net wat te veel grond. De naverscherping had op de vacht iets minder gemogen, naast de ogen die ook naar mijn smaak te veel licht geven.
Agossie schreef:Ismy sterkte!
Het vervolg, ik kan niet mee praten over sluitertijden,croppen ,belichting enz ik bekijk een foto en vind het wat of vind het niets,sorry als ik daardoor soms niet aardig overkom zo is het niet bedoeld.
MyHu Kleurrijk,leuk bedacht.
NatassJa Hele mooie foto de zachte waas erover vind ik prachtig.
NayomieHoe heb je dit voor elkaar gekregen,bleef die vlinder de hele tijd zitten?
NefertarieDeed je mee in het andere topic? Goed geslaagd dan,vind het orgineel!
RacheelWat een schat!
RevanchesWat een lieve foto,je hebt de blik van het paard er zo mooi in gevangen.
Robin_RikkieJammer dat je de vleugels er niet op hebt staan denk dat dat mooier was geweest.
SamblablaSprookjesachtig!
Sanne_comWauw!
showteamEen foto waar je naar blijft kijken dus dat betekend :Goed!
SodeletuutHeerlijke kop heeft deze trouwe viervoeter had hem zelf alleen iets meer ingezoomd.
Suuszelsach gossie wat een heerlijkerd!
tessekeDeze foto had ik graag in kleur gezien,ik vind hem nu iets te donker.
Tinky12Als ik eekhoorntjes wil zien moet ik op vakantie dus ik geniet enorm van jou kleine rode dondertje !
XiiaaooNaammmm ik weet het niet,niet echt mijn smaak toch wel boeiend.....
YlvyOhhh kijk hem liggen,mooie hond mooi vastgelegd.
Yvonne_VIk vind je foto geweldig, alleen word me oog steeds naar het stompie been getrokken {net nog zichtbaar achter haar pols en dat vind ik storend. Geweldige grime!
binky schreef:Agossie schreef:Ismy sterkte!
Het vervolg, ik kan niet mee praten over sluitertijden,croppen ,belichting enz ik bekijk een foto en vind het wat of vind het niets,sorry als ik daardoor soms niet aardig overkom zo is het niet bedoeld.
NayomieHoe heb je dit voor elkaar gekregen,bleef die vlinder de hele tijd zitten?
RacheelWat een schat!
RevanchesWat een lieve foto,je hebt de blik van het paard er zo mooi in gevangen.
Robin_RikkieJammer dat je de vleugels er niet op hebt staan denk dat dat mooier was geweest.
Sanne_comWauw!
SodeletuutHeerlijke kop heeft deze trouwe viervoeter had hem zelf alleen iets meer ingezoomd.
Tinky12Als ik eekhoorntjes wil zien moet ik op vakantie dus ik geniet enorm van jou kleine rode dondertje !
Yvonne_VIk vind je foto geweldig, alleen word me oog steeds naar het stompie been getrokken {net nog zichtbaar achter haar pols en dat vind ik storend. Geweldige grime!
binky schreef:[/quote]Ismy sterkte!
RacheelWat een schat!
Sanne_comWauw!