Ik snap je helemaal ja, ik zit echt te tubben verhaal versus mooie techniek. De een heeft het verhaal prachtig en de ander laat het onderwerp technisch mooi zien (paard, nr 7 en 1).
Hoe interessant techniek soms ook kan zijn...ik vind gevoel in een foto eigenlijk veelbelangrijker
Monster_tos
Geplaatst: 01-05-13 09:45
Tinky12 schreef:
Hoe interessant techniek soms ook kan zijn...ik vind gevoel in een foto eigenlijk veelbelangrijker
Klopt absoluut! Alleen gevoel is voor iedereen anders, een plaat die voor jou echt een verhaal kan uitbeelden kan voor iemand anders compleet nietszeggend zijn.
Maar dat maakt het alleen maar leuk, zou wat zijn als iedereen hetzelfde voelt!
Tinky12
Geplaatst: 01-05-13 12:41
Monster...als emotie van een foto afdruipt en je kunt de meeste mensen dat "ene"gevoel geven als ze je foto zien...dat ben je echt een topfotograaf
Ik noem bv de winnaar WPP 1989...de student die voor de tanks gaat staan op het "Plein dan de hemelse vrede" (Charlie Cole)
Klopt abosluut tinky! Dat zijn prachtige foto's Maar dan beeld het plaatje zichzelf ook uit. Een bankje doet dat bijvoorbeeld niet. En ik voel daar dan ook niks bij, en geef dan voorkeur aan een technisch goede foto.
Tinky12
Geplaatst: 01-05-13 13:46
Het is inderdaad echt foto-afhankelijk
Monster_tos
Geplaatst: 01-05-13 14:08
Whoeee ben zo trots Heb paar weken terug mijn eerste fotomeeting gehad, en er zijn foto's besteld Dit is de eerste keer dat ik foto's heb gemaakt voor/van vreemden. En ze hebben er gewoon geld voor over!
Tinky12
Geplaatst: 01-05-13 14:15
Monster_tos schreef:
Whoeee ben zo trots Heb paar weken terug mijn eerste fotomeeting gehad, en er zijn foto's besteld Dit is de eerste keer dat ik foto's heb gemaakt voor/van vreemden. En ze hebben er gewoon geld voor over!
Ik mis de "like"knop
_nvds
Geplaatst: 01-05-13 14:17
Monster_tos schreef:
Agossie - Gaaf moment! Strakke foto ook, alleen jammer van de scherpte van de propellers. Maar volgens mij is dat ook bijna onmogelijk AnneXxX - Mooi!! Vind alleen dat de achterste hond iets wegvalt. Ash_ - Fijne sfeer! Hij staat alleen wat moeilijk brandylove - Sorry vind dit geen mooie foto. Veel te donker en niet rekening gehouden met de achtergrond. Probeer hier volgende keer om te denken! calice - Wat een heerlijke lente plaatje! Erg mooi zo alleen dat voetje chip - Mooie kleur omzetting! Hij lijkt alleen een wat onscherp Faatxhorse - Prachtig! De kleuren, de compostie, de scherpte! Echt heel mooi fro - Mooi die blauwe achtergrond! Had hem zelf iets hoger geschoten en de bomen links ook weg gelaten. En hij mist wat scherpte. Iejoorr - Vind het paard met zadel heel aansprekend. Maar vind de uitsnede geen succes. (Heb eerst geprobeerd te scrollen, maar dit bleek de hele foto te zijn ) ismy - Super leuk plaatje! Jammer dat ie niet helemaal scherp is. Jacobeho - Ik had denk ik of beide honden scherp gesteld, of de voorste er meer uit laten springen. Jespri - Om het halster beter uit te laten komen had ik hem denk ik iets meer van de zijkant genomen. Wel mooi scherp! KirstenVosje - Prachtig! Super scherp en mooie kleuren! __Lauraa - Fijne sfeer! Je had iets meer de blik kunnen vangen als ze recht naar jou had gekeken en de oortjes beide recht op waren. Leonyr - Wat een mooie zachte foto! Jammer van de halsband, en vind hem boven iets te ruim uitgesneden. lifaya - Erg mooi! Niks over te zeggen verder Lipydo - Mooi! Vind alleen te lippen iets te. lovey_ou - Jammer dat het neusje mist! Anders had ik het een erg mooie foto gevonden magda_90 - Mooie foto! Heb je hem ook in kleur? Ben normaal erg zwart-wit fan. Maar mis hier wat kleur. NatassJa - Wat een prachtig statig potret! Nefertarie - Sorry foto zegt mij niets _nvds - Je foto lijkt wat vervormd! En jammer van het touwtje. Sani - Mooi scherp! Jammer dat de hals en het hoofd wat wegvallen door de schaduw die over de hals valt. Selly13 - Prachtig!! tesseke - Mooi scherp! Qua moment had je iets later de foto kunnen maken. Nu hangen de achterbenen nog wat. Tinky12 - Jammer dat hij iets donker is, verder erg mooi! wienkecarlo - Probeer volgende keer op gelijke hoogte te komen met je konijn. En denk om je achtergrond! XiiaaooNaa - Mooie plaatje! Alleen beetje saai. Probeer volgende keer iets te verzinnen wat jou foto totaal anders maakt dan alle andere foto's van rozen xMayo - Je foto is bij mij zo donker dat ik er niks nuttigs over kan zeggen. Behalve dat ie te donker is