Heeft Lypido haar inzending ingetrokken? Hij staat er niet bij? Ojee, we hebben toch geen fout gemaakt?
Ik plaats hem er alsnog tussen.
Citaat:
Thema:
Railroad TracksInsturen tot 09/06/13 tot 20:00uur.
Stemmen vanaf sluiting tot 11/06/13 eveneens tot 20:00uur.
Bellatrix -
Foto 2
Nefertarie -
Foto 4Caeruleus -
FotoF_Orumster -
Foto 6Agossie -
FotoMyHu -
FotoLypido -
FotoFantabulouss -
Foto 4Marjoow -
FotoMarjoleinS -
Foto
Lastig kiezen tussen Nefertarie en Fantabulousss, ik stem op Nefertarie.
Ik vond de inzendingen goed bedacht en leuke ideeën zijn uitgewerkt! Hier wat feedback wat ik positief bedoel:
Bellatrix: de compositie neemt je fijn mee in de foto
Nefertarie: Fijne serene sfeer. Hij had naar mijn smaak íets minder krap gekadert kunnen worden, net iets meer spoor zodat het spoor je wat 'meeneemt' naar de horizon.
Caeruleus: Leuk, alle lijnen zo bij elkaar. Net als ikzelf, een beetje abrupte overgangen in de tilt shift (achmeatoren bv).
F_Orumster: Beter leren tilt-shiften
Agossie: Wel een spannend kiekje. Het trammetje had iets meer hoofdrol mogen spelen, nu is de muur scherpgesteld, misschien de DOF zo instellen dat de tram scherp was en de muur waziger.
MyHu: Goed gespeeld met diagonale compositie. Helaas wel te zien dat het met een telefoon is gemaakt.
Lypido: Spelen met sluitertijden en treinen vind ik altijd leuk! Zoals eerder besproken is er wel iets gebeurd waardoor je foto wat blauw is geslagen.
Fantabulouss: Zeer mooi idee en een fijne sfeer. Het kijkt wat onprettig dat alles behalve het model onscherp is, heb je het spoor express wazig gemaakt? Als iig de rails scherp is kijkt het denk ik iets prettiger.
Marjow: Mooi verhaal achter je idee en ook goed weergegeven, ik interpreteerde hem al zo voor ik je idee las.
Persoonlijk vind ik de blur in de bomen iets teveel.
MarjoleinS: andere kleding en een bepaalde nabewerking zou het wat meer sfeer kunnen geven. Compositie is goed.
Citaat:
Thema's die aan bod zijn geweest:
- Boek
- Beweging
- Drieluik
- Bokeh
- Zelfportret
- Straatfotografie
- Levitation
- Two of a kind
- Tegenlicht
- Spring