of deze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eempiej schreef:Zou iemand voor de verjaardag van een vriendin deze foto willen bewerken? we willen hem graag op canvas af laten drukken. Misschien kan de achtergrond weg, en er iets terug komen met hartjes ofzo, of iets met een brusher?
Alvast bedankt!![]()
http://img80.imageshack.us/img80/8863/nathalieenbenaq4.jpg
eempiej schreef:Met uploaden is ie zo klein geworden. Omdat groter niet lukte om hier op bokt te zetten. Via de mail kan ik hem dus in normaal formaat sturen. Hij is met een normale digitale camera genomen, ik neem aan dat dat gewoon op canvas moet kunnen.
smeetjoew schreef:Ik heb dus een opmerking, maar gooi het even in de groep, aangezien ik niet zeker weet of jullie - dit geldt voor de bewerkers onder ons - het ook zo vinden?
Veel mensen plaatsen 'zou iemand hier een mooie bewerking van willen maken?' of 'wie wil deze foto's bij elkaar doen'. Maar wat is mooi? Hoe weet je nou met zo'n vraag en een paar vage foto's wat iemand een mooie bewerking vind? Ik stoor me hier dus heel erg aan, aangezien het alles behalve een concrete aanvraag is. Ik weet dus niet wat ik moet maken en pruts maar wat aan. Ik doe er niet teveel mn best voor, aangezien ik 8 van de 10 keer te horen krijg 'vind 'm een beetje saai hoor.. ' of gewoon helemaal geen antwoord of hooguit 'bedankt'. Kan aan mij liggen, maar mijn motivatie is dan helemaal weg. En al helemaal dat ik al het werk doe - als ik heel erg mijn best heb gedaan - en dat ze dan niet eens de moeite nemen om überhaupt te reageren of de bewerking te gebruiken oid. Of dat ze me PBen of ik nog 10 dingen wil veranderen, bijvoegen of weg wil halen.
Ik verplicht mensen niets, maar vind het wel nogal demotiverend.
Mijn vraag dus; is het niet verstandiger/beter/handiger als we aan de aanvragers vragen om een concrete aanvraag te doen?
Zoals; 'wie wil deze foto's bewerken? Ik wil graag een andere achtergrond bij deze foto's, omtrend een strand als achtergrond'. Ik noem maar wat.Dit is concreet en duidelijk; ik kan hiermee aan de slag, maar met enkel 'wie wil hier een bewerking van maken', kan ik niks.
Heb ook een beetje het idee dat sommige mensen hier gewoon een stel foto's neerkwakken en kijken wat eruit rolt. Ik bedoel; ik doe het voor de leuk en blijf het ook wel leuk vinden, maar vind het nogal stom als ik al 10 bewerkingen heb gemaakt en maar van 2 mensen een reactie krijg.
Tja, tenzij jullie het juist wel fijn vinden.Ik vind het iig niet.
Ik bewerk dus ook alleen avatars, mensen die storende objecten weggewerkt willen hebben, foto's die helderder of beter moeten en duidelijke aanvragen.