Ik ben opzoek naar een mooie en duidelijke foto van een pony/paard met een fijn hoofd en een wakkere blik. Dit houdt niet in dat het een arabier moet zijn, maar hij moet ook zeker geen ramshoofd hebben. De foto moet van de zijkant genomen zijn en het liefst waarbij je ook nog een stuk van z'n lijf erachter ziet. Kleur, ras, karakter e.d. maakt niets uit.
Ik heb zelf van dit soort foto's, maar het is veel leuker om een van jullie een 'plezier' te doen. PB me of plaats het hier als je een leuke foto hebt.
Zozo, terug van vakantie en dan al zo veel foto's en pagina's verder! Er zitten erg mooie foto's tussen, maar ik heb nog veel te veel werkjes liggen, dus ik moet die eerst maar eens a gaan maken, haha. Zodra ik foto's heb van de tekening van Vagebond van Appelflapje zal ik ook eventjes een werkje als resultaat posten.
Ik ben op zoek naar mooie scherpe foto's van een galloperend paard. (met mooie kleurkwaliteit vd foto) Een paard in een andere mooie houding oid is ook welkom.
Oh, das wel een gave foto Dyonne, vooral die voorbeentjes Zoals je ziet heb ik jouw foto's ook maar meteen misbruikt BTW is bokt bij jullie ook zo traag ?
Hihi, dat mag hoor Esther, zolang ze gebruikt worden waarvoor ze gemaakt zijn. Dus alszijnde Focus erop. Alleen als er misbruik van gemaakt wordt ben ik er niet blij mee.
Ik wist dat ik wat stoere galopfoto's had, alleen even zoeken.
Zeer mooi Plaudar!!! Ogh hier komen zulke mooie voorbij maar ik moet die andere nog altijd afmaken. Heb ik wel zin in want het is een leuke foto, maar volgensmij istie veel te moeilijk
Ik vind hem echt onwijs mooi geworden Ik heb je al een PB gestuurd, want ik wil hem natuurlijk wel aan de muur hebben (als je hem tenminste niet zelf wilt houden).