Ik zou ook graag een nieuw profiel willen! PM maar als je die voor mij wilt doen, want ik heb wel een hele lap teks, en een hele hoop foto's! Het is nogal overdreven als ik dat hier allemaal wil plaatsen
geld deze aanvraag ook of moet ik alle hier plaatsen?:
ik wil iets leuks met de foto's en de tekst die ik al in mijn profiel heb staan. Maar t ziet er nu nog een beetje saai uit. Qua kleuren ik hou van roze (maar ook niet TE graag) En verder moet het wel een beetje simpel blijven. Niet te veel tierelantijntjes en bewegende dingen. (wel een beetje natuurlijk)
ik zou graag een profiel/ profielplaatjes willen. Heb nog helemaal geen profiel omdat ik er niet echt uitkwam maar nu snap ik het een beetje Het is wel erg veel wat ik wil. Nouja veel het is niet veel tekst.
Ik denk dat ik het gewoon maar meot neerzetten (alles) en dan zie ik wel wie wat wilt doen. En of iemand iets wil doen. Alvast bedankt
Het lijkt me leuk als iemand 1tje kan maken met: Wat leuk dat je in me profiel komt kijken. En dan iets met dat kruisje rechtboven. (kan het even niet omschrijven in een mooi verhaaltje ) Iemand snapt vast wel wat ik bedoel.
Je bent zeker benieuwd wie er achter de naam bontlover zat Nu kom je daar achter Ik ben shirley Kamerman, en woon in hoofddorp. Geboren op 17-06-1991 dus ben 15 jaar. Heb zelf 1 paard en 2 pony's en rijd nog een ander paard in. Over paarden gedeelte vertel ik daar meer over.
Paardengedeelte.
En dan nog 1 van me 3 paarden: hoeft er niet bij ---> (4 paarden) rijd er nog 1 in)
Als iemand 1 van die dingen of allemaal (maar denk dat dat te veel gevraagt is. Mensen hebben ook nog andere dingen te doen. Zou ik dat erg leuk vinden
hier geen echt aanvraag maar wel een andere vraag haha
ik heb zelf een profiel gemaakt in word, met foto's en tekst enzo, maar hoe moet ik die nu uploaden ofzo om hem goed en leesbaar in mijn profiel te krijgen? als ik het naar paint kopieer wordt het heel klein... dus wie helpt mij?
Hallo, ik zoek voor mijn profiel plaatje, de zelfde achtergrond als bokt, wil iemand die achtergrond naar mij sturen, heb het vaker geprobeerd maar lukt niet!!
Ik heb even zitten zoeken, maar kon nergens echt een topic vinden waar ik antwoord vind op mijn vraag. Omdat ik geen nieuw topic aan wil maken hiervoor probeer ik het hier even, aangezien hier wat kenners zitten
Wat is globaal de beste aanpak om met Photoshop een profiel te maken?
Iemand die ergens een korte uitleg weet te vinden of iemand die zijn pb-box aanbiedt zodat ik bij diegene met mijn vragen terecht kan ofzo?