hier regenboog rag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Orola schreef:potterlover schreef:Weer een domme vraag, maar ik ben vergeten hoe je die vage omtrek om LETTERS krijgt...![]()
help..
Tekst typen, en dan links onder knopje met selectie ofzo er in en dan toenemende omtrek.
potterlover schreef:Orola schreef:
Weer een domme vraag, maar ik ben vergeten hoe je die vage omtrek om LETTERS krijgt...![]()
help..
Tekst typen, en dan links onder knopje met selectie ofzo er in en dan toenemende omtrek.
Huh, deze uitleg snap ik niet
potterlover schreef:Hoe maak je nou precies dingen voor je profiel, met dezelfde kleur enzo? Ik snap dat echt niet en kan het ook nergens vinden. Dat het lijkt dat je het normaal is, maar wel met ander lettertype enzo.
Orola schreef:
Sorry hoor maar ik heb het duidelijk gezegt. Tekst gaan typen, links onder knopje met veranderen naar selectie indrukken en dan toenemende omtrek.
Edit: sorry, quotes kloppen niet echt.
potterlover schreef:Orola schreef:
Sorry hoor maar ik heb het duidelijk gezegt. Tekst gaan typen, links onder knopje met veranderen naar selectie indrukken en dan toenemende omtrek.
Edit: sorry, quotes kloppen niet echt.
maar bij mij is er geen knopje links onder met veranderen naar selectie?*voelt zich heel dom*
pumbaa_nr_1 schreef:hheee ff een vraagje hoe doen jullie zo'n mooir pagina krul ??
Shalimar schreef:potterlover schreef:Hoe maak je nou precies dingen voor je profiel, met dezelfde kleur enzo? Ik snap dat echt niet en kan het ook nergens vinden. Dat het lijkt dat je het normaal is, maar wel met ander lettertype enzo.
Jij bedoelt met de kleur van Bokt? Dan moet je gewoon een printscreen maken van Bokt en die opslaan als foto. Open dan die foto in Photofiltre en dan kan je een blanko foto openen en dan ook je boktfoto. Dan kan je de kleur van Bokt gebruiken als je achtergrond en daar dus tekst op typen in je gewenste lettertype...snap je?
Wacht...ik snap het zelf niet meer...![]()
Laat maar...ik weet het zelf ook niet meer!!!