Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 11 (thema-ronde 3)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wineds

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 11 (thema-ronde 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 15:15

Dat is inderdaad spijtig, want iedereen heeft zeer zeker zijn/haar best gedaan, maar helaas valt hier niks aan te doen Misschien maar wel haar site in de gaten houden of er nog bewerkingen van hier geplaatst worden

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:22

Hi!

Ik heb inderdaad niets meer gepost hier, maar wel steeds gevolgt en bij gehouden hoe het er mee stond, wees niet bang!

Ik wilde nog even wachten en tussen tijds geen commentaar geven om iedereen in een keer tegelijk te kunnen bekijken.

Zouden de volgende personen mij even een pb willen sturen met hun VOOR en ACHTERNAAM?:
- paOlien
- Sander_
- Gearl
- Nynkk
- xLSZ
- Austria
- Yellowfish
- Silver12

Indien je een website bezit met aandacht voor fotografie, tekenen, fotobewerking etc. dan mag je dat in je PB ook vermelden.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:47

Ik zal de komende tijd de commentaren per pagina proberen te posten.

[PAG 1]
love_paarden
Leuk bedacht, simpel uitgevoerd. Erg weinig aan gedaan en dat vind ik opzich wel jammer. De kleur van je letters staan ook niet mooi bij je bewerking en ook het font vind ik wat uitgekauwt. Je doel om het vrij rustig te houden is best goed gelukt in iedergeval De bewerking zelf (buiten de tekst om) geeft een rustige warme sfeer.

Loutjelou
Style is inderdaad een vaag thema, maar je kunt er verder wel goed je eigen fantasie op los laten gaan. Het kan voor iedereen iets anders betekenen en iedereen kan er een ander gevoel bij hebben. Lekker algemeen dus. Aan jou de taak daar over na te denken.
De roos vind ik een heel leuk idee, maar niet heel goed uitgevoerd. Vind het kader en het element links boven in ook erg standaard. De algemene kleur vind ik wel leuk gekozen.

P3gasusj3
Leuk dat je haar een schuine pony hebt gegeven! Heel subtiel (had iets netter gemogen) en hij valt niet al te snel op. Net als of het er bij hoort. Heel leuk bedacht. Wel vind ik het verder te donker en er zit naar mijn gevoel wat te weinig contrast in. De rand vind ik ook eerder afleidend dan mooi.

Stravero
Haar langer maken is niet makkelijk. Vooral blijven oefenen dus met een hoop foto's dan gaat het vanzelf beter. Het idee met kroontje vind ik wel helemaal tof. Net een soort van 'royal style' Jammer alleen van de kwaliteit van je bewerking, maar het idee is tof!

Noeki
Dit wijkt niet veel af van het origineel. Het thema leek me best leuk, en ook een aardige foto om iedereen wat uit te dagen. Toch is hier vrijwel niets mee gedaan. Jammer dat die tekst daar zo staat.

paOlien
Leuk om de kleur van de lippen te matchen bij de ogen!! Het selecteren heb je opzich vrij netjes gedaan, probeer er nog wat mee te oefenen. Tipje: het gaat stukken makkelijker als je iets inzoomt. Het haar heb je ook vrij goed uitgeknipt en ik vind de algemene blauwe kleur lekker zo.

[PAG 2]
xLSZ
Leuk! Lekker kleurtje dat groen! Ik houd wel van groen! De versie die je hierna hebt gemaakt vind ik persoonlijk net wat leuker en die zal ik hierbij meteen even betrekken dus. Hele leuke bewerking!

Kasmir
Probeer het zo te doen dat je niet al te veel filters over elkaar te zien krijgt. Dat idee krijg ik bij je bewerking. Het stelt verder ook niet echt iets voor en het mist een stukje gevoel. De tekst er bij vind ik ook veel te willekeurig.

bokkiej
Zwart/wit wijst leuk terug naar een hele oude style. Toen er nog geen kleure foto's gemaakt konden worden. Misschien had je hier nog even net wat verder op in kunnen spelen met rafel randjes, scheuren, deuken en krassen!

nujaro
Jammer dat je de foto spiegelt. In dit geval is het echt over done. Een keer is meer dan genoeg. Het stukje symmetrie wat je nu opzoekt is eigenlijk niet nodig. De roos is leuk, maar niet heel fijn geplaatst.

Supah_Sky
Leuke tekst, Less is more. Maar bekijk even voor je zelf wat het betekend. Voor een 'less is more' uitstraling vind ik deze bewerking érg veel elementen bezitten. De algemene indruk op mij is ook niet bepaald rustig. Verder vind ik hem toch leuk gedaan met het sjaaltje.

Sander_
Super! De ogen zijn erg gaaf en het is eigenlijk zo al geen foto meer maar een gave illustratie. Leuk dat je de kleur van de oogschaduw aangepast hebt, lekker gewaagd en durfde er aan te sleutelen. De tint van de rest van de foto vind ik er ook netjes bij passen.

[PAG 3]
Mootje
Probeer eens een ander programma, dan kun je veel en veel meer!
Verder geldt imo voor jou het zelfde als voor Kasmir, pas op met je filters. Probeer ze niet al te heftig toe te passen!

Pipanda
Leuk! Netjes aangepakt, goed uitgeknipt en leuk met de rozen gewerkt. Ik ben vergeten je naam hier boven te noemen, wil je mij ook even een pbtje sturen?

xXVeronaXx
In dit geval is de roos wat overdone. De kleur van de foto zelf vind ik lekker en erg gaaf. Kijk je nog even naar de linker bovenhoek? Daar zit een grijs vlakje, is wat jammer.

Boemba
Hihi, terug naar oud hollandse stijl? Het haar heb je leuk aangepakst! De kleuren van het totale plaatje vind ik ook lekker. De tekst heb je daar alleen wat weg gestopt, had je leuker op kunnen lossen

love_lucca
Leuk bedacht om Lacoste er in te mengen maar ik vind hem niet zo geslaagd persoonlijk. De ogen heb je niet heel netjes bewerkt en het logotje en beeldmerkje zijn heel geblokt. Deze bewerking had net wat meer tijd mogen hebben.

Gearl
Jij vind hem mislukt, ik vind hem wat hebben! Gave kleurtjes zo. Het blauw met zwarte haar vind ik erg pakkend en gaaf gedaan. Wel had je nog wat aan de wenkbrouwen en wimpers kunnen doen om dit er op aan te passen.

gliss
Jammer van dat overduidelijke filter werk. De algemene kleur en de sfeer daarvan vind ik wel lekker. Het fontje vind ik wel aardig qua sfeer hierop aansluiten maar het had beter gemogen. Het randje is ook niet heel doordacht. Subtiel is mooi, maar subtiel in deze variant is storend

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:41

[PAG 4]
Nynkk
Heel mooi zo als je de foto bijgekleurd hebt! De ogen vallen nu ook goed op. De tekst vind ik wat minder. Die had je net zo goed in dit geval weg kunnen laten.

Loutjelou
Idee vind ik heel erg leuk, maar je had hem naar mijn idee nog wat softer mogen afwerken. De ster is leuk bedacht maar heeft niet echt een toevoegende waarde eigenlijk. En jammer dat je 'eye' in enkelvoud hebt geplaatst. Zijn 2 ogen he

loveSaros
Kleur is leuk, maar ik mis opvallende ogen. De rand vind ik ook erg matig, net als de tekst. Deze had wat meer aandacht mogen hebben.

gliss
Je 2de vind ik qua sfeer en algemene indruk veeeel leuker! Toch ook hier weer van die duidelijke filter aanwezig.

lissetje
Leuk bedacht en een fijn tintje blauwe! Mijn nick links was alleen niet nodig, ik ben het ook niet op de foto. Rand vind ik wel aardig en de bloem is lief. Wel had je deze wat netter mogen uitknippen.

elout
Leuk om de wimpers te kleuren!! Het tintje vind ik ook wel lekker. De tekst is alleen storend op deze manier, hier had je wat meer over na mogen denken.

Nynkk
Super super! Die kleur in de ogen geeft een hele fijne sfeer. Vind het een lekker tintje. De huid heb je ook heel erg mooi gesoft. Fijne sfeer geeft dit! Het plaatje onderin had wat mij betreft alleen weg gemogen, maar het is niet heel erg.

verginia
Leuk bedacht en lijkt me een goede oefening voor het toepassen van verschillende opties. Maar hij spreekt mij niet echt aan. Het grijs vind ik in deze tint ook niet zo heel mooi met blauw. Hij had sowieso qua kleur veel beter gekunt. Tekst vind ik ook maar saai.

Melletjuhh
Ook voor jou: jammer van het overduidelijke filter effect. De rand vind ik ook niet mooi, niet echt heel creatief aangepakt.

verginia
Het idee van het maken van een postzegel is geweldig! Je uitvoering is alleen wat minder. je had dit echt heel leuk kunnen aanpakken maar het mist net wat.

Stravero
Hahah grappig. Vertel eens, waarom is het haar en het ene oog + het jasje links groen? hihi

xLSZ
die van jou heb ik al behandeld.

robin_love
Opzich leuk bedacht en ook wel ok aangepakt, compositorisch schort er alleen een hoop aan. De blokjes vind ik wel leuk, maar weet toch niet zo heel goed of het ook echt toevoegd. De tekst vind ik erg matig.

[PAG 5]
Sabien_Horsi
Ook hier het filter werk...... filters kunnen met een goede verdere afwerking leuk zijn, maar gewoon een filtertje over een foto maakt het er vaak echt niet beter op. De tekst vind ik ook niet mooi.

Shalimar
Dat is pas roze en groen Gave kleurtjes maar vind het zo een beetje een vreemd plaatje geworden. De enorme blur doet me verder ook vrij weinig en het randje spreekt me niet echt aan.

Supah_Sky
Heel cool om een piercing te plaatsen!! De verdere afwerking (kleur en tekst etc.) vind ik alleen erg matig. Het staat niet netjes bij elkaar.

ramira
Wat stelt dit voor? ik begrijp het niet zo goed. soms kan iets geks zijn zonder dat het nodig is te begrijpen wat het inhoud, en dan kan het toch heel mooi zijn. Is nu niet echt het geval, het mist een hoop.

GiorGio_Ndme
Apart is hij zeker. Mooi niet alleen zo. De compositie is heel storend zo en de tekst vind ik ook maar zwak gedaan met dat fontje en de kleur etc.Het idee verder vind ik wel heel leuk en vooral lief.

Appelflapje
Ieks! creepy oogje zo Meer kan ik er eigenlijkniet over zeggen, vind hem niet zo leuk.

arans
Net een soort knappe alien zo he vind het er grappig uit zien!

l0rdJ
Ze moet blozen! Vind het wel leuk gedaan, niet verkeerd. Maar toch spreekt het me niet zo aan.

Clairtjuh
Jammer dat je er maar zo weinig aan hebt gedaan. de tekst vind ik ook erg slecht gedaan met dat font. hier kan ik verder niets over zeggen.

IcePrincess
Netjes gedaan met het haar, netjes gesoft en een fijne algemene uitstraling. de compositie is door de foto rechts te plaatsen ook erg lekker zo!

[PAG 6]
soubieke
Jammer dat de ogen zo uit de toon vallen met de rest. Het roze kleurtje vind ik wel lekker gedaan maar de niveaus hiervan zijn niet netjes verdeeld. de tekst had ook veel beter gekunt.

Austria
Super hoe je die huid gesoft hebt. heel mooi egaal en echt die make-up heb je prachtig gedaan! De lippen zijn ook mooi soft zo! En inderdaad dat puntje betreft het flesje waar Pipanda het over heeft. Verder toppie!

eknein
Leuk eens zo fel rood te gebruiken bij de lippen! Kan in iedergeval prima met blauw. De verdere bewerking vind ik maar matig en het spreekt me ook niet echt aan.

sesieltjuhh3
Wat een mooie bloem zo met die druppels. het geheel vind ik alleen niet mooi en het stoort me zelfs ergens qua compositie en bewerking. De tekst had ook veel beter gekunt.

Shalimar
Jammer dat ook jij nu een flesje gebruikt. De verdere bewerking vind ik matig. Te duidelijk filter aanwezig en de rand spreekt me ook echt niet aan. Verhouding is niet goed.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 13:58

[PAG 7]
Abalaydi
Heel leuk bedacht! Goede foto ook met dat perspectief. Ik vind alleen de afwerking niet zo netjes, daar had je nog iets meer aan kunnen doen De groene oogschaduw vind ik wel cool! Alleen past de tekst niet zo netjes, de compositie is wat storend.

orri
Nice! Mooi gesoft en een gave stoere uitstraling bij de ogen en de mond. Ja, dit doet mij zo ook wel denken aan een zeemeermin. En ik vind het toch wel knap van je dat je stug bij elke bewerking blijft zeuren over je muis die vast loopt, is nergens te zien ziet er prima uit!

RhealLover
Lekker ijzig sfeertje!! De tint blauw vind ik erg gaaf. Het geeft mij wel de echte koude gevoelens. Leuk ook dat je wat met het haar en die kleur hebt gedaan. Het lettertype vind ik ook wel leuk. Toch mist deze in totaliteit net wat.

Lipydo
Leuk dat je even de andere weg in slaat! Style kun je op veel verschillende manieren bekijken en aanpakken in je bewerking. Het idee vind ik super, met de donkere kleuren en het goud. De afwerking is alleen wat minder.

[***]
Leuk kleurtje groen maar ik vind het allemaal maar rommelig. Niet echt een hele fijne bewerking, maar geloof graag dat je er wel veel werk op hebt gedaan Het font vind ik ook niet zo mooi.

Philadelphia
Het paars is wel cool, maar mist contrast. De overige tinten die je gebruikt hebt vind ik niet mooi bij het paars staan. Ook vind ik de tekst maar erg matig gedaan zo. En die zwarte lijnen had je wat mij betreft weg mogen laten.

Eve_lien
Gaaf bedacht, maar jammer van de matige afwerking, maar dat bedoelde je zelf denk ik al wel

GiorGio_Ndme
Nee, deze vind ik niet mooi, sorry. De kleuren passen niet netjes bij elkaar en er is niet echt doordacht mee om gegaan.

Yellowfish
Toppie! Hele gave sfeer en de typografie past ook echt super bij de rest. Ja, deze vind ik mooi! Niet veel op aan te merken, met uitzondering van het lichte storende vlak rechts boven. Die had je in dit geval donker kunnen maken

lampjerulez
Leuk bedacht, maar overduidelijk filter werk, en dat is wel jammer!

Silver12
Super! Lekker simpel maar o zo lekker qua kleur. De tekst onderaan vind ik compositorisch ook super. Deze zou echt heel erg netjes uit komen op een flink groot formaat. Poster formaat of zo, dat je de tekst ook perfect kunt zien. Compositie is top! één kleine opmerking: decolete is erg voorzien van kleur, daar had het minder gemogen.

[***]
Leuk bedoeld, maar de uitwerking vind ik niet veel aan. Het pakt me niet echt.

Droomster
Gave pittige ogen zo! Het haar vind ik iets minder, is wat te gesmudged zo en dat is jammer. De achtergrond past er wel goed bij!

inge81
Er is bijna niet te zien waar het om draait, en dat is jammer. De kleuren vind ik wel tof, maar het geeft dus in dit geval niet echt een toevoegende waarde aan de rest. De tekst vind ik ook erg slecht.

Sifra_
Te duidelijke filter, het is te veel aanwezig. Vind er ook vrij weinig aan qua tekst.

Afineeee
Lekker heftig contrast! De combinatie ogen + lippen vind ik erg leuk.

l0rdJ
Die blur vind ik (sorry) verschrikkelijk. Juist belangrijke dingen heb je nu flink geblurt. De tekst vind ik ook niet mooi.

Palhaço
Leuk gedaan! Fijne algemene sfeer en het past leuk zo bij elkaar!

Suus_linell
Hier kan ik eigenlijk vrij weinig van zeggen. Vind het niet echt sprekend en de tekst ook niet echt mooi. Je hebt er maar weinig aan gedaan. Geldt ook voor die 2de.

sesieltjuhh3
Je tekst valt weg en het is echt overduidelijk filterwerk. Wees voorzichtig met je filters...

Lipydo
Deze vind ik best lekker! Ja, jij mag mij ook een pbtje sturen.

smeetjoew
De kleur is erg heftig. Vind het heel gaaf bedacht maar niet heel netjes gedaan. Had iets subtieler gemogen dan is het meteen een stuk minder zwaar.

dorientjuh
Aardig gedaan voor een eerste. Lekker door oefenen en even opzoek gaan naar een fijn programma. Bekijk de sticky hier op CB eens

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:15

Fairie schreef:
Yellowfish
Toppie! Hele gave sfeer en de typografie past ook echt super bij de rest. Ja, deze vind ik mooi! Niet veel op aan te merken, met uitzondering van het lichte storende vlak rechts boven. Die had je in dit geval donker kunnen maken

Inderdaad, dat hoekje, dat viel mij later ook op, het was leuk geweest als ik daar iets van een 'nacht' had gemaakt, met sterren oid. Nou goed, bedankt in ieder geval!

Mireille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:28

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 15:11

Haha, gaaaf

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:32

Gaaaff!

xLSZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:28

Stoer!
Echt leuk!
Alleen is de link van xR-Questx een beetje verkeerd
Er staat .ncom = .com
Maar echt super dat het erop staat!
xx

Mireille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:19

Sorry xLSZ, De link heb ik inmiddels aangepast en hij moet nu kloppen!

Heeft even geduurd, maar alles staat er nu op. Inclusief de persoonlijke commentaren hier.

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 22:57

Super dat alles erop staat! Heel erg leuk dat mensen een plekje mogen op je site Fairie *baalt stiekem omdat ze niet mee heeft gedaan deze ronde

Noeni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:57

Ik was silver12
Maar ff off Fairie heeft heel de tijd een andere Avatar..

x_tico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:29

Even een VraagJe Onderling;; Welk Programma gebruiken jullie? Om te Bewerken bedoel ik
xx Britt:D

Noeni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 08:45

Euhm.. Kun je ook even ABN praten ;; vraagJe dat is niet toegestaan.

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:30

Kan iemand deze foto verkleinen tot een avater ?
Afbeelding

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:30

fiets, ó sorry helemaal verkeerd topic, Het spijt me !

xLSZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:32

Zo? Of is dit té klein
Afbeelding
Groetjess

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:32

Heel érg bedankt joh ! ,

montiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:03

mag ik nog steeds die foto bewerken en plaatsen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 23:25

majijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 09:57

Oproepje:

Ik heb 1 (eigenlijk 2) foto's van mijn eindgala, maar hij is erg flets.

Wie o wie wil er proberen iets moois van te maken?
Je zou mij er erg blij mee maken!

foto via pb!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:26