Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gemma_Luuvv schreef:Oke ik ga er nu ook een maken.. ik ben er niet super goed in ofzo.. en meestal zijn het collages ofzo.. Ik zal er eens wat van maken..:
Hier is ie het is er een van Gemma:
Zoals jullie zien kan ik dus absoluut niet knippen en de voorlok van gemma lukte dus absoluut niet.. Ik ben ook nog niet zo heel lang aan het bewerken en ik moet de knopjes nog een beetje leren
iSaBeLL schreef:wooh de eerste die ik gemaakt heb met fotofilter. ik had eerst psp maar die is verlopen :S
en wat vinden jullie er van ?
_kicja_kim schreef:Gemma_Luuvv schreef:
hoe maak je die roos doorzichtig????
melisje999 schreef:Ze slaat ze op, dan ga je naar die map (met een soort rits) klik daar met de rechtermuisknop op en dan op alles uitpakken. volgende,volgende, voltooien. Dan kryg je een schermpje en kopieer dan het lettertype. Ga naar het configuratiescherm klik op lettertypes en plakken.
dierenlover schreef:melisje999 schreef:Ze slaat ze op, dan ga je naar die map (met een soort rits) klik daar met de rechtermuisknop op en dan op alles uitpakken. volgende,volgende, voltooien. Dan kryg je een schermpje en kopieer dan het lettertype. Ga naar het configuratiescherm klik op lettertypes en plakken.
maar bij mijn configuratiescherm staat nergens letteretypes??
Citaat:Dat staat bij vormgeving en thema's
klik daar dus op
liks bovenaan staat: Lettertypen
aanklikken
Dan krijg je een scherm met allemaal lettertypen
Klik dan op bestand: nieuw lettertype instaleren
aanklikken
en dan dus de map zoeken waar de downloads staan
klik dan op de lettertypen die je toevoegen wil en dan op ok..
en klaar is kees!
(hoop nu wel dat je xp hebt, want zo heb ik t uitgelgd, weet niet of het met windows 98 anders is )
MisterGi schreef:ik heb het net gedownload en dit is echt een vet programma dank jullie wel