Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse1979 schreef:Bij de blokker hebben ze nu ook echt enorm leuke kerstdingetje (embellishments) maar die hingen bij ons weer ergens anders (ja ook daar bleef ik hangen)... echt vreselijk... wat doen ze me aan!!
MISTRAL94 schreef:Ze mogen de mensen met een scrapverslaving wel opnemen in een kliniek. Die moeten echt tegen zichzelf beschermd worden
inka schreef:Er moet toch echt een benefiet concert voor ons komen"help de scrappende bokkers de winter door"
mariellexxx schreef:Ik ga zo ook maar even weer verder denk ik. Ookal vind ik de spulletjes die ik nu heb niet zo leuk meer ik wil nieuwe dingen. alleen ik heb nu echt geen geld meer
MISTRAL94 schreef:Ik ben vandaag toch maar begonnen met het scrapbook voor mijn oma. Die is 1 december jarig en ik wil haar 1 voor haar verjaardag geven. Mag wel opschieten maar ik ben momenteel inspiratieloos
jacqueline schreef:O ja ik werd vanavond de blokker ingezogen *zucht*...heb ook van die leuke kerst embelessement (moeilijk woord) gekocht.
En ik zag dat ze bij de speelboom ook rubons verkopen voor maar 0.99 euro ......heb echt zo staan twijfelen, maar ik heb al zoveel alfabetten en wrijfdingen dat ik ze toch maar braaf weer heb terug gelegt