Zou je ook voor mij willen maken?? Ze zijn echt leuK:DRieta - Coco chanel - mark - wervelwind Bedankt
Ja, helaas werkt 't online niet bij iedereen. Bij mij zelf ook niet, maar had 'm toch maar op m'n site gezet voor anderen
coo willen jullei er nog meer makenvan astor en duende in verschillende stijlen en kleuren? xxx melissa
Wil iemand de naam Simone maken in het rose? Ze zijn echt leuk. Alvast bedankt kusjes Oja, In de stijl van Astor
wil iemand Suzanne maken in stijl 2 dus met dat randje en de kleur iets van paars of rozeheel erg bedankt dan
Wil je er voor mij ook een maken?Naam: AmigoStijl: nr. 1kleur: Donkerrood met zwart randjeAlvast heel erg bedankt! Je doet het heel mooi!
Rieta schreef:Zou je ook voor mij willen maken?? Ze zijn echt leuK:DRieta - Coco chanel - mark - wervelwind Bedankt Welke kleuren en stylen?
uhmm maakt niet zo heel veel uit... coco chanel is een bonte mischien wel grappig om er iets bonts in te doen..
hartstikke bedankt mag ik er nog 3alebij in styl 3 en roodde namen zijn miss lizzy anitaenlillydankje
ik zou er ook wel 2 willen hebben hebben als dat kan...Sharon (maakt niet uit welke kleur)en:Afkur(maakt ook niet uit welke kleur)alsvast bedankt
Ikke wil ook wel haha... vind ze mooi.. maakt mij niets uit welke styl en kleur.. als ie maar mooi is de naam is : Maurice