hou normaal niet zo van bonte paarden (behalve bij tinkers, dat hoort gewoon zo vind ik ) maar deze is echt geweldig!! zeggen als je er zat van bent he
Hallo allemaal! Het duurde eventjes... maar hier ben ik weer Geen zorgen, ik ben nog niet overspannen, ook niet ziek, dood of whatever
Woowww wat had ik t druk met al dat stage gezeur, kwam ik gisteren weer even op bokt kijken, heleboel nieuwe reacties, pm's, mailtjes... Mensen, heel leuk, ik zal overal op reageren, maar t kan effe duren
Naja in ieder geval, ik heb nog een bewerking af, deze is voor Rowielover!
De nieuwe aanvragen voeg ik allemaal weer toe aan mn lijst. En die zal ik deze week even hier neerzetten. Ik gok zo'n 20 aanvragen die nog open staan.
@lovelynutia, waaw wat n mooi paard. Zo moesten er meer rondlopen!
Graag gedaan Het was best moeilijk om voor de fries iets leuks te maken. Een hoorn had ik ook geprobeerd, maar doordat hij recht naar de camera kijkt kun je de hoorn bijna niet zien door t perspectief. Dus heb ik er een ander fantasie beestje van gemaakt. En zo'n pegasus vleugels, met veren, ziet niet zo mooi uit in t zwart vind ik. Daarom heb ik er toen een draakje van gemaakt Ik vond deze vleugels best stoer staan bij em