xMayo: Mooi gedaan! Je ziet idd nog wel dat er rechts iets is weg gewerkt, haha. Maar het groen springt er echt uit!
dejoni: Deze vind ik echt heeeeel gaaf. Zoals ik al zei, ik vind hem nog mooier dan hoe ik hem zelf bewerkt had! Vooral die schaduwen opgelicht, echt heel mooi. Je volgende vind ik ook gaaf, lijkt inderdaad heel erg op die van xMayo!
MillyH; Hij heeft echt een magisch tintje gekregen door die paarse zweem! Ik zou hem alleen nog wel recht gezet hebben. Ik heb hem heel erg scheef genomen omdat mijn statief niet goed stond

eclair98: Ja, hij is moeilijk he! Ik vind de lucht heel mooi maar de voorgrond wat te donker voor mijn smaak.
horses_M: Ze hebben allebei een hele groene gloed eroverheen, klopt dat? Of was dat niet je bedoeling? Daardoor lijken ze wat grauw.
ValiantS: Super gaaf met die lichtstraal! Ik moest echt even kijken of die al in mijn foto zat of niet

lora22: Je tweede foto vind ik vooral mooi gedaan! De eerste is nu wat te flets naar mijn smaak.
Kimmie1995: Lekker kleurrijk zijn ze allebei geworden

YentlShots: Wauw, heftig wel! De tweede vind ik iets te heftig paars, maar de eerste heel mooi!
En dan nu nog mijn bewerkingen;

Die van de waterval heb ik nooit zelf bewerkt zag ik