[FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:30

Week 2:
Afbeelding
(boktupload)
Even binnen wat uitgeprobeerd, niet helemaal geworden zoals ik wilde maar ben wel tevreden :)

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:48

Week 2, de dooi vanmiddag.
Afbeelding

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 22:57

Mijn POTW:
Afbeelding

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 11:26

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 15:29

Niet m'n beste foto, wel m'n enige van deze week.

Week 2
Afbeelding

Marjo

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 18:11

Afbeelding

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 18:32

Mijn foto voor week 2:

Afbeelding

Geüpload met de bokt upload.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 18:39

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:15

Zo, ik kan er nu even rustig voor gaan zitten..

Week 2:

MarjanB
- Ik vind het een mooie foto, alleen moest ik wel even goed kijken wat het nou precies was!
Kirsten4 - Super mooie foto, onwijs tof ook met het sneeuw erbij!
LoveUggs - Gave foto, onwijs mooie hond! De kleuren van de hond maakt de foto voor mij heel interessant!
Quir - Leuke foto! Lekker winters ook met de snorharen zo bevroren!
k_m - Ik had over jouw foto al een opmerking geplaatst, dat hij onwijs veel met me deed. Ook nu ik het verhaal er achter weet. Het is een hele gave interessante foto. Met veel verhaal!
Neverland - Mooie foto, Zelf nog nooit hier aan gedacht. nooit door gehad dat ook dit super gaaf kan zijn zoals bij jouw foto!
xmichxrocky - Mooie zomerse foto!
Athelas - Hele mooie drieluik! Laat echt zien hoe het weer hier nu is, maar dan op een mooie, leuke, fijne manier!
borstnoot - Gave foto! Doet me heel erg aan Rumag denken.
BernetteO - Mooie foto, leuk dat je kan zien dat de hond al veel sneeuwpret gehad heeft. Mooi scherpgesteld. En vooral heel tof dat de ogen van de hond zo spreken!
katja_silke - Hele mooie foto! Persoonlijk vind ik hem heel mooi bewerkt! Niks op aan te merken!
Mawrr - Hele mooie foto, je blijft telkens iets anders zien. Echt heel gaaf!
Bellatrix - Ik had je topic gezien, vind het een mooie auto, alleen moet je wel van de kleur houden.. Maar op deze foto is het echt heel mooi allemaal!
GerdjeHoran - Wauw! Verrassende foto! Alleen vind ik het persoonlijk wel jammer dat de snavel er niet helemaal op staat. Maar ondanks dat blijft hij interessant om naar te kijken!
_Marjolein - Mooi vast gelegd die 2 schapen! Ook leuk zo in de sneeuw!
rosslover - Aparte foto, moest hier even 2 keer voor kijken voor wat ik zag. Maar ergens is hij wel emotioneel!
S_imonee - Mooie foto! Alleen jammer dat de kop van de hond zo donker is, en dat je daarom bijna geen ogen ziet. Maar gezien je zelf al zegt dat je het moeilijker vind dan gedacht, maak ik er stiekem uit op, dat het je eerste keer zo was. En dan vind ik hem wel onwijs goed gelukt!
jesicaaaa - Wat een knap sproetenkoppie! Echt heel gaaf!! En het overbelichten past hier perfect bij!!
ILoveJip - Mooie foto, er is veel op te zien en dat maakt hem juist, heel interessant.
Jessica_1998 - Persoonlijk vind ik hem niet een interessant. Het idee er achter dan weer wel..
Calice - Hele mooie foto! Onwijs gaaf ook met die druppel onderaan! Hij is wat mij betreft perfect!
Revanches - Wauw! Heel gaaf, een zwangerschaps-shoot in de sneeuw! Het moedergevoel komt ook echt naar boven!
Fem - Hele mooie foto! Tja, haflinger op een foto trekt mij nou eenmaal heel erg. Maar eigenlijk niks op aan te merken!
Eske_B - Mooie foto, moest wel even zoeken waar ik naar moest kijken, maar dat komt denk ik door de kleur? Maar ik vind hem wel heel mooi!
Marjoow - Hele mooie foto, de scherpte diepte past er echt heeel mooi bij!
Dandy200 - Mooie foto, alleen vind ik he twel lijken alsof de hond uitgeknipt en geplakt geweest is. Komt denk ik door het onscherpe randje dat om de hond heen zit!
xniieeenke - Heeeeele mooie foto! De ogen van de kat zijn ook zo mooi op de foto! Dat maakt de foto altijd nog een stuk mooier! Echt heel mooi plaatje!!

Zo, en ik ben weer bij. Wel wil ik nog even een kleine opmerking geven bij mijn post. Ik ben nog erg onzeker over commentaar geven. En vind het daarom ook heel moeilijk! Puur angst om het fout te doen!
Ook ken ik mezelf heel goed, en zeg ik dingen vaak heel bot, maar dat bedoel ik dan echt totaal niet zo!! Dus vergeef me als het iets te bot verteld word!

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:17

Week 2, naar de Paardenkamp in Soest geweest. :)

Afbeelding

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:18

Heeeeeel gaaf Fris!

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:22

Heel erg bedankt aMomentLT ! :D

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:36

Wat ben ik blij met de feedback tot nu toe van iedereen, week 1 was zo positief en dankjewel aMomentLT <3

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:37

Fris schreef:

[ Afbeelding ]

Is dat Ferry?? :)

LoveSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 22:37

Week 2:
(Geen hoogstandje, maar het is de enige foto die ik gemaakt heb deze week. Iets met in het donker weggaan en in het donker thuiskomen)

Afbeelding

Iedereen bedankt voor de feedback op de foto van week 1!

Feedback week 2:
Dit is mijn mening over de foto, dus het is niet kwetsend bedoeld oid.

MarjanB: Mooie foto zo in het zwart-wit, ik vind het alleen persoonlijk jammer dat er niet echt een punt in de foto is waar je blik naar toe getrokken wordt, dat maakt de foto wat saai
kirsten4: Mooie foto het bos in de vorst, ik vind het alleen jammer dat je in de foto het pad ziet stoppen. Ik denk dat als het pad door had gelopen, dat de foto net iets extra’s had gegeven.
LoveUggs: Mooie foto! Leuk dat de kleuren van de vacht terugkomen in de achtergrond. Alleen jammer dat de boom of struik op de achtergrond zo druk is
Quir: Mooie foto, brrrr wat koud zeg! Jammer alleen dat het licht zo gelig is, eigenlijk net te warm.
k_m: Prachtige foto, vooral met het verhaal erachter!
Neverland: Mooie foto, Hij lijkt bij mij alleen niet helemaal scherp op de manen.
aMomentLT: Mooie foto, leuk gedaan met de tekeningen op de buik
xmichxrocky: Mooie zomerse kleuren, alleen ik vind zijn benen een beetje raar liggen, je moet echt een paar keer kijken hoe ze precies liggen.
Athelas: Mooie reeks, ik vind alleen op de middelste foto, de wazige takjes een beetje storen.
Borstnoot: Leuke foto, alleen jammer dat de jongen naast het meisje zo serieus kijkt, terwijl het meisje net een gek gezicht trekt.
BernetteO: Leuke foto zo in de sneeuw, alleen jammer dat het groen in de achtergrond een beetje afleid.
katja_silke: Mooie foto, leuke pose van de kat. Alleen jammer van het wazige sprietje gras voor het katje en dat de nadruk niet helemaal op het katje ligt.
Mawrr: Mooie foto, alleen jammer dat de foto een beetje donker is, ik had het voorste dier nog wat opgelicht. Ook jammer dat er dieren op de achtergrond aanwezig zijn, het leid de aandacht wat af van het onderwerp.
Bellatrix: Gave Close-Up! De weerspiegeling van de bomen op de auto geeft een gaaf effect!
GerdjeHoran: Hele gave foto! Alleen jammer dat er net een klein stukje van de hals wegvalt
_Marjolein: Mooie foto de schapen zo in de sneeuw! Ik had alleen 1 schaap weggelaten, omdat het achterste schaap niet scherp is en zo alleen maar de aandacht afleid van het voorste schaap.
Rosslover: Mooie foto, alleen jammer dat het gezicht in de weerspiegeling half is afgesneden
S_imonee: Mooie foto, ik vind alleen de hond zelf een beetje te donker, de ogen vallen bijna helemaal weg in de kleur van de vacht.
Jesicaaaa: Mooie foto, hij lijkt alleen niet helemaal scherp. En ik vind het jammer dat sommige delen van het hoofd helemaal wegvallen.
ILoveJip: Mooie foto. De lijnen lopen inderdaad mooi! Ik had alleen de camera verticaal gehouden, zodat je ook de straat op de foto hebt en de mensen die daar lopen.
Jessica_1998: Leuke foto, Alleen ik had de dromenvanger ergens anders opgehangen, bijv. buiten in een boom oid.
Calice: Gave Close-Up! Leuk ook dat de achtergrond zwart begint en steeds lichter wordt!
Revanches: Gave foto, mooi zo met de roze jurk in de sneeuw. Alleen het zonnetje lijkt een beetje nep
Fem: Mooie foto, alleen jammer dat de nek zo gebogen is, nu lijkt net of het paard een hele korte nek heeft.
Eske_B; Leuke foto, leuk dat er allemaal tinten bruin in voorkomen. Het vogeltje lijkt alleen niet helemaal scherp te zijn.
Marjoow: Mooie foto, ik vind alleen het stuk wit aan de rechterkant een beetje overbodig en afleiden van de mooie bloemen
Dandy200; Leuke foto, alleen jammer dat je ziet dat de achtergrond zo vervaagd is. Ook zie ik een roze kleurzweem in de achtergrond en vind ik het hondje een beetje donker.
Xniieeenke: Mooie foto zo in het zwart wit, ik vind alleen het witte meubel? Aan de linkerkant van de kat een beetje afleiden
Fris: Hele gave foto! Het oog springt er echt gelijk uit!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 22:38

Dankjewel! Is wen glazen fles, op andere foto's komen de glazen dingen wel goed uit hier wat minder ik dnap je.

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 22:50

Marjoow schreef:
Fris schreef:

[ Afbeelding ]

Is dat Ferry?? :)

Dat zou heel goed kunnen, maar ik weet het niet zeker, ik heb helaas geen foto gemaakt van het naambordje en ik kom er niet zo vaak :o

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 23:14

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 23:19

Heujjj.. Die ken ik! Oh wacht.. jou ken ik ook :') ;)
Toffe foto Rianca!

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 23:23

Dankjewel LoveSenna! :) Het pad loopt wel door (de bocht om naar rechts), maar dat zie je bijna niet. Snap wat je bedoelt ja :j

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 12:27

Deel 3 van week 2:
@jessica_1998 Jammer dat hij niet helemaal scherp is! En hij is wat donker (kan je dat niet aanpassen in ps ofzo? :D )
@calice Die is mooi! Alleen op het gedeelte waar het nog ijs is zie je op een plekje een beetje geel/oranje, daar stoor ik me wat aan
@revanches Leuk! alleen er lijkt wat bewegingsonscherpte te zijn bij de armband? of ligt dat aan mij? Voor de rest leuke foto.
@fem Awg leuke foto en leuke pony! dat hanglipje <3
@eske_b Ik vind dat hij wat te warm is, heb je dat expres gedaan of was dat al zo? Als je hem wat kouder had gemaakt en iets lichter, had 'ie er al beter uitgezien!
@marjoow Leuk die kleuren! Ook een leuke compositie!!
@dandy200 Het lijkt wel alsof je op de achtergrond nog meer 'blur' hebt nabewerkt, klopt dat? Er hangt namelijk een hele rare gloed om de hond heen :D voor de rest leuke foto!
@xniieeeenke Schattige foto! alleen ik vind dat witte gedeelte aan de linkerkant van de kat een beetje druk, alsof de kat nog een extra gedeelte aan zijn/haar lichaam heeft ofzo :=
@fris Leuke foto weer! Is dat grijze gedeelte voor het oog viezigheid? Vind het een beetje storend ~~}>
@lovesenna Ik weet niet of het de plant zelf is, anders heb ik niks gezegd, maar ik vind hem iets te rood haha, voor de rest gewoon een mooie foto.
@rianc Leuk, alleen jammer dat er op haar nek zo'n zwarte vlek zit.

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:08

Afbeelding

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:13

Sanne_com schreef:

Wooow deze is gaaf zeg! ik zou hem zo aan de muur hangen! :j :o

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:20

super leuk dit! ik ga proberen mee te doen en vol te houden! wel een beetje sneaky zo de 2e week invallen maar dat is geen probleem hoop ik :)
hier mijn foto:
week 2:
http://i67.tinypic.com/20zcuq9.jpg
edit, even een groter bestand toegevoegd :D

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:28

Marjoow schreef:

wat voor lens en instellingen heb je gebruikt? wauw! helemaal ondersteboven van je foto <3 :o