Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en Its_Juliaa voor je compliment! 

! Marjoow schreef:caaramel schreef:Wil dit jaar weer een poging wagen...
Dus hierbij, mijn week 1
[ [url=m/4JdKeG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bokt upload
Pfoe... Wat is het moeilijk om kippen te fotograferen!
Dat kopje staat geen seconde stil!
Jammer dat de kip is afgesneden rechts. Mooie foto verder qua licht en kleur. Lijkt scherpte op de kip zelf te missen![]()
GerdjeHoran schreef:Caaramel: ik vind het een mooie foto! het licht is prachtig en het onderwerp is al helemaal leukwel jammer dat net het stukje hooi in het bekje overbelicht is..
Jammer van drukke achtergrond. Met een groter diafragma had je dat wat kunnen verdoezelen.

De licht vind ik net ietsje te fel.

Was mijn eerste blackfoto en vind dat nog lastig. Ook qua ogen. Volgende keer ga ik mijn eigen paard even gebruiken, kijken of het dan weer wat beter lukt! Wat bedoel je trouwens met : Fiere ?eigenaar?. Paard is een manege paard op de Amsterdamse manege
! Anoniem schreef:Lynn85 Dankje voor je feedback.Was mijn eerste blackfoto en vind dat nog lastig. Ook qua ogen. Volgende keer ga ik mijn eigen paard even gebruiken, kijken of het dan weer wat beter lukt! Wat bedoel je trouwens met : Fiere ?eigenaar?. Paard is een manege paard op de Amsterdamse manege
Lynn85 schreef:[naam] schreef:Lynn85 Dankje voor je feedback.Was mijn eerste blackfoto en vind dat nog lastig. Ook qua ogen. Volgende keer ga ik mijn eigen paard even gebruiken, kijken of het dan weer wat beter lukt! Wat bedoel je trouwens met : Fiere ?eigenaar?. Paard is een manege paard op de Amsterdamse manege
Inderdaad, gelukkig hebben we Fem de vertalen![]()
Ik had eigenaar tussen ? omdat ik niet wist of het de eigenaar was of niet. Maar ze stond er zo trots bij.
Nee is niet de eigenaar, maar wel haar lievelingspaard van stal
Ze was zelf ook erg blij hihi
PSD1-7218Logo Lynn85 schreef:Ik denk niet dat ik deze week tot fotograferen kom, dus ik duik even mijn archief in.
Dit kleine mannetje was een plezier om vast te leggen. Tijdens een workshop bij Marit Hilarius.
Week 2
[ Afbeelding ]PSD1-7218Logo
al is zwart wit ook erg mooi!
Verder is het ook niet de bedoeling dat iemand het gaat bestellen.
op dit moment ben ik vooral aan het oefenen met dingen wegwerken dus vandaar een foto uit de oude doos (November
)
_MG_0714 by winniefotografie, on Flickr 

Persoonlijk zie ik liever wat meer 'hoofd' en iets minder achtergrond. Ik vind de achtergrond nu te overheersend.

De oren lijken scherp en de hals en het stukje halster daar ook, maar zijn neus en ogen lijken iets waziger. Ik had liever het oog wat scherper gezien 

Maar ik vind het een fijn plaatje! De kleuren spreken mij erg aan. Omdat het paard naar links kijkt zou ik zelf het kleine beetje ruimte wat je rechts over hebt naast het paard graag aan de linker kant zien. Dat je een beetje met het paard mee kan kijken als het ware.

dat je net wat beter moet kijken. Ben wat aan het expirimenteren met wat meer abstracte fotografie zo nu en dan
ik heb hem iets gecropt, denk dat dat de reden is?

), oogje is dicht van het paard, oog open is nét wat mooier. 

Het spel met die scherpte, heel nice!
Zo'n kastuintje is wel erg nice 

Mooie foto ook, fijne scherpstelling op het koppie. 

er stond een boom net in de weg. Maar dat gaf dus wel dat leuke effect! Ik zal binnenkort ook weer verder gaan met de feedback