Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:caaramel schreef:Wil dit jaar weer een poging wagen...
Dus hierbij, mijn week 1
[ [url=m/4JdKeG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bokt upload
Pfoe... Wat is het moeilijk om kippen te fotograferen!
Dat kopje staat geen seconde stil!
Jammer dat de kip is afgesneden rechts. Mooie foto verder qua licht en kleur. Lijkt scherpte op de kip zelf te missen![]()
GerdjeHoran schreef:Caaramel: ik vind het een mooie foto! het licht is prachtig en het onderwerp is al helemaal leukwel jammer dat net het stukje hooi in het bekje overbelicht is..
Anoniem schreef:Lynn85 Dankje voor je feedback.Was mijn eerste blackfoto en vind dat nog lastig. Ook qua ogen. Volgende keer ga ik mijn eigen paard even gebruiken, kijken of het dan weer wat beter lukt! Wat bedoel je trouwens met : Fiere ?eigenaar?. Paard is een manege paard op de Amsterdamse manege
Lynn85 schreef:[naam] schreef:Lynn85 Dankje voor je feedback.Was mijn eerste blackfoto en vind dat nog lastig. Ook qua ogen. Volgende keer ga ik mijn eigen paard even gebruiken, kijken of het dan weer wat beter lukt! Wat bedoel je trouwens met : Fiere ?eigenaar?. Paard is een manege paard op de Amsterdamse manege
Inderdaad, gelukkig hebben we Fem de vertalen![]()
Ik had eigenaar tussen ? omdat ik niet wist of het de eigenaar was of niet. Maar ze stond er zo trots bij.
Lynn85 schreef:Ik denk niet dat ik deze week tot fotograferen kom, dus ik duik even mijn archief in.
Dit kleine mannetje was een plezier om vast te leggen. Tijdens een workshop bij Marit Hilarius.
Week 2
[ Afbeelding ]PSD1-7218Logo