[FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 06:23

Geralda, bedankt voor je feedback. :D :D

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 08:58

Dank jullie, peca en Its_Juliaa! :D
Ik heb de bomen niet verscherpt (ik heb zelfs de achtergrond bomen minder scherp gemaakt), maar ik heb wel contrast toegevoegd, inderdaad. Op de originele foto (RAW) was er vrij weinig contrast, en in het echt waren de bomen toch echt donker en de sneeuw wit, dus heb ik er contrast aan toegevoegd. Ik denk dat dat contrast, plus het feit dat de andere bomen onscherp zijn, laat lijken alsof ik hem heel erg heb verscherpt. Maar dat is niet zo! Wel heel erg bedankt voor je kritiek, peca :) en Its_Juliaa voor je compliment!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 10:01

Dankjewel voor de feedback! :D

Juul, prachtige foto! Herkende meteen dat jij het was. :P

Its_Juliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 11:20

Dank Argai, Jespri en Desi ! :)

Haha grappig dat je mij gelijk herkent dees :D !

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 11:34

Marjoow schreef:
caaramel schreef:
Wil dit jaar weer een poging wagen...
Dus hierbij, mijn week 1

[ [url=m/4JdKeG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bokt upload

Pfoe... Wat is het moeilijk om kippen te fotograferen!
Dat kopje staat geen seconde stil!

Jammer dat de kip is afgesneden rechts. Mooie foto verder qua licht en kleur. Lijkt scherpte op de kip zelf te missen :)

Bedankt voor de feedback!!
Een idee waardoor het gebrek aan scherpte op de kip zou kunnen komen?
Boktupload, camera, foute instellingen of gewoon verkeerd gefocust?
En hoe zie ik of een foto nu echt scherp is? (inzoomen doe ik al, maar weet niet vanaf welke zoom je pixels mag gaan zien)

GerdjeHoran schreef:
Caaramel: ik vind het een mooie foto! het licht is prachtig en het onderwerp is al helemaal leuk ;) wel jammer dat net het stukje hooi in het bekje overbelicht is..

Bedankt!!! :o
Ik baal ook van dat overbelichte stukje, maar weet niet hoe/of ik dat hier had kunnen vermijden...
En ik ben zelf helemaal verliefd op het morgenlicht, dus verwacht daar nog maar vaak foto's van! :+

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:49

Bedankt iedereen voor de feedback. Goed te horen wat anderen ervan vinden. Ik kan weer verder aan de slag met de tips.

Het heeft wat langer op zich laten wachten, maar toch nog wat korte feedback. Ik ben af en toe een muggenzifter, maar ik ben ook blij met alle feedback die ik krijg op mijn foto's. Overal kan je proberen het beste uit te halen. Dus hopelijk wordt deze feedback ook zo geïnterpreteerd.

*** Week 1 ***

-- Eefsel2109 -- Wat schattig, leuke kadratie. Enkel dat groen vooraan zou nog weg mogen wat mij betreft.
-- Lolleke -- Super, die wind! Voor mij mist er nog iets wat kan zorgen voor een wauw-effect.
-- xmichxrocky -- Die snuit van de bruine hond, zo leuk :-) Jammer van drukke achtergrond. Met een groter diafragma had je dat wat kunnen verdoezelen.
-- Nayomie -- Heel mooi beeld. Doet me meteen denken aan de films van Tim Burton. Mysterieus... Ik word nieuwsgierig naar wat er verderop ligt.
-- hamsterfan -- Leuk effect met die langere sluitertijd.
-- MarijeR -- Wat een mooi vogeltje. Heel leuk met die besjes. Misschien iets oplichten?
-- Mariett -- Heel bijzonder! Ik weet nog niet goed wat ik ervan vind, maar ik blijf wel kijken. Dus dat lijkt me positief :)
-- Bellatrix -- Ik zou precies iets croppen. Verder wel een leuke DOF.
-- Sicayes -- Super! Deze is heel mooi!
-- Murosch -- Deze zou ik zeker wat oplichten op de benen. Wel een leuk idee.
-- Marjoow -- Ik zou misschien nog iets meer croppen, maar een zeer intrigerend beeld!
-- xMaxxiee -- Jammer van die overbelichte delen in combinatie met de schaduw. Maar ik ben er zeker van dat deze cutie nog regelmatig op de foto gaat staan :)
-- Paard_Aap -- Mooi beeld! Ook deze zou van mij wat lichter mogen.
-- Argai -- Mooi sfeerbeeld! Deze zou zo op de muur mogen.
-- Luckyy80 -- Bijzonder! Hier zou ik als eigenaar wel erg blij mee zijn.
-- peca -- Fiere ?eigenaar?, ze staat er heel mooi op! Bij het paard zou ik iets meer expressie willen zien (ogen vallen weg)
-- S_imonee -- Precies veel ruis? Ik weet niet wat ik zie in het gezicht, maar ze ziet er grauw uit. Verder wel leuk idee, en mooie kadratie.
-- Niobe -- Heel mooi!! Die ogen... Spreken
-- Joysieee -- Wat een schatje. Ik zou de horizon rechtzetten en die gebouwen op de achtergrond weg werken. Wel een mooi heldere, zonnige foto.
-- Calice -- Wat leuk, die interactie!
-- ismy -- Ik denk dat de kledij mij iets minder trekt, want voor de rest is het wel een leuke foto!
-- Maaaarije -- Deze spreekt me aan, trekt me ook aan.
-- Sanne_com -- Wat een kop! Heel mooi! Misschien muurtje wel rechttrekken.
-- EskeGirl -- Vuurwerk doet het goed hier. Leuk beeld ook weer. Mooi lijnenspel met die langere sluitertijd.
-- cathyenbeau -- Zoals je al aangeeft is de achtergrond niet zo geweldig, maar ik vind de 2016 wel supergoed gelukt.
-- Gub -- Mooi! Ook die lucht... Ik denk dat je er nog meer uit zou kunnen halen door het lijnenspel meer te gebruiken.
-- magda_90 -- Geweldig! Zo mooi met die sneeuw/vorst!
-- Stumper_ -- Het licht valt mooi op het verenkleed. Mooie omgeving.
-- Asselruiter -- Alles met kerstbomen en kerstmis vind ik leuk :) De licht vind ik net ietsje te fel.
-- horserider22 -- Mooi!
-- Appelstroop -- Iets meer op ooghoogte was mooier geweest denk ik, maar uit ondervinding snap ik wel dat konijnen niet de makkelijkste modellen zijn. Thans die van mij niet :)
-- Biebz -- Leuk idee! Uitvoering zou iets beter kunnen, egaler belicht zijn, andere hoek misschien.
-- JewEmm -- Heel mooi rustig beeld!
-- horsesm -- Speciaal beeld.
-- CastaMickey -- Ik denk dat ik vuurwerk zie, maar voor mij net niet duidelijk genoeg.
-- rosslover -- Leuk beeld met dat tegenlicht. Jammer van de storende auto's en bord, maar dat heb je jammer genoeg niet in de hand in deze setting.
-- k_m -- Speciaal beeld, misschien net iets langer met de sluitertijd gaan zitten?
-- joeluna -- Wat een liefde! Mooi. Schaduwen bij de ogen misschien iets oplichten.
-- Gracezellaa - De tekst zou ik precies niet op z'n kop hebben gezet. Scherpte en helderheid zijn wat mij betreft hoger mogen zijn.
-- NESCAFE -- Heel mooi en rustig beeld!
-- Revanches -- Heel mooi portret!
-- jesicaaaa -- Grappig, dat muisje. Misschien iets croppen?
-- Balou -- Wat een lieve uitdrukking.
-- Wanaka - Jaloers! Wat een beeld en omgeving!
-- FristiLover -- Leuk!
-- LOVESUSHI -- Wauw!!
-- Ingvild -- Alertje hoofdje.
-- Laura_Stella -- Heel leuk gedaan! Mooi!
-- PrimaDonna_ -- Wat oplichten en misschien de omheining wegwerken?
-- GerdjeHoran -- Sprekend beeld!
-- Fem -- Super!
-- Tivara -- Ik denk dat de lucht er nog meer kan uitspringen met het schuifje van de hooglichten?
-- Deetjeeuh -- Het brood heeft een beetje een groene schijn. Ik zou op basis van deze foto niet gaan bestellen :)
-- hamsterfan -- Wat een bijzonder model. Leuk die catchlights in zijn ogen.
-- pradadaan -- Die oortjes, wat leuk! Deze foto trekt me wel aan.
-- Tigress -- Pretbekje! Ik zou hem iets meer ruimte geven om 'uit de foto te lopen'.
-- IsaCalixa -- Leuk detail.
-- caaramel -- Jammer van die kip achter de eerste, maar wel een mooi fris beeld. De dauw op het gras geeft zo'n mooi bokeh.
-- Agossie -- Hier valt meer uit te halen denk ik. Ogen zijn altijd zo sprekend.

** Week 2 **
-- Lolleke -- Mooi!!
-- Bellatrix -- Super! Mooi licht en die vacht... Heel mooi beeld.
-- MarijeR -- Wat staat ie er weer mooi op!
-- Murosch -- Heel leuk met dat ijs. Ik zou precies iets meer diagonaal werken.
-- Luckyy80 -- Mooie uitsnede met bokeh.
-- k_m -- Super! Ik zou aan de mandarijntjes beginnen hier uit de schaal :)
-- Maaaarije -- Misschien nog iets meer croppen? Mooi patroon.
-- CrazyIris -- Deze vind ik wel een van de mooiste foto's die ik hier heb gezien. Ook een mooie bewerking.
-- Sicayes -- Heel leuk snoetje! Mooie ogen. Heldere foto.
-- S_imonee -- Hier vind ik het deken niet storen. Zeker niet met die achtergrond en ondergrond.
-- Gracezellaa -- Leuk idee! Jammer dat het niet scherp is. Statief of een tafel gebruiken kan hier helpen.
-- DShots -- Horizontje rechttrekken en iets hogere sluitertijd. Ook zou ik die schouw achteraan wegwerken.
-- Joysieee -- Mooi! De kleuren matchen helemaal. Misschien nog wat croppen?
-- Paard_Aap -- Deze spreekt me niet zo aan.
-- Eefsel2109 -- Heel leuk gedaan!!
-- Mariett -- Wat een sfeer! Misschien iets minder blauw maken?
-- rosslover -- Jammer van het hekwerk. Volgende keer iets meer gebruik maken van het zonnetje dat je had.
-- Shiloh -- Hier mis ik iets. De studiofoto is al een goede start. Mooie DOF.
-- Marjoow -- Leuk beeld, jammer van de scherpte.
-- peca -- Sierlijk dier. Mooie diepte gecreëerd door de takken op de voorgrond.
-- Sanne_com -- Heel leuk, met die DOF.
-- Its_Juliaa -- Wauw!
-- joeluna -- Hier kan ook meer mee gedaan worden denk ik.
-- JewEmm -- Door de 'rommel' toch een mooie foto. Je krijgt hier meteen een gevoel bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:53

Lynn85 Dankje voor je feedback. :) Was mijn eerste blackfoto en vind dat nog lastig. Ook qua ogen. Volgende keer ga ik mijn eigen paard even gebruiken, kijken of het dan weer wat beter lukt! Wat bedoel je trouwens met : Fiere ?eigenaar?. Paard is een manege paard op de Amsterdamse manege :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 13:00

Fier betekent trots als ik het mij goed herinner :P !

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 13:21

Anoniem schreef:
Lynn85 Dankje voor je feedback. :) Was mijn eerste blackfoto en vind dat nog lastig. Ook qua ogen. Volgende keer ga ik mijn eigen paard even gebruiken, kijken of het dan weer wat beter lukt! Wat bedoel je trouwens met : Fiere ?eigenaar?. Paard is een manege paard op de Amsterdamse manege :)

Inderdaad, gelukkig hebben we Fem de vertalen :D
Ik had eigenaar tussen ? omdat ik niet wist of het de eigenaar was of niet. Maar ze stond er zo trots bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 13:56

Lynn85 schreef:
[naam] schreef:

Inderdaad, gelukkig hebben we Fem de vertalen :D
Ik had eigenaar tussen ? omdat ik niet wist of het de eigenaar was of niet. Maar ze stond er zo trots bij.

aha op die manier :) Nee is niet de eigenaar, maar wel haar lievelingspaard van stal :) Ze was zelf ook erg blij hihi

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 14:59

Mijn week 2
Vandaag maar even snel de tuin ingerend om een foto te maken. Ik ga zondag pas weer fotograferen dus weet niet of ik het dan ga redden met uploaden. Dus voor de zekerheid nu maar even een simpele foto plaatsen.
Afbeelding

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 15:01

Toch wel bizar he, dit weer. Dat je half januari kan zeggen: Ik ren de tuin in voor een foto en er bloeien gewoon planten!

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:07

Ik denk niet dat ik deze week tot fotograferen kom, dus ik duik even mijn archief in.
Dit kleine mannetje was een plezier om vast te leggen. Tijdens een workshop bij Marit Hilarius.

Week 2

AfbeeldingPSD1-7218Logo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:37

Lynn85 schreef:
Ik denk niet dat ik deze week tot fotograferen kom, dus ik duik even mijn archief in.
Dit kleine mannetje was een plezier om vast te leggen. Tijdens een workshop bij Marit Hilarius.

Week 2

[ Afbeelding ]PSD1-7218Logo

Die ogen! Zo lief! Goed gelukt! Heb je hem ook misschien in kleur? Ben daar wel erg benieuwd naar :o al is zwart wit ook erg mooi!

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:23

week 2
Afbeelding

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:53

Mooie sfeer Argai!

Mooie foto Lynn85!

Horserider22 leuke foto, vogeltje lijkt alleen niet scherp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:06

Lynn, bedankt voor je feedback! Dat hij geel is, dat heb ik eerder al vaak aangegeven, klopt. Dat was een foutje van mij. ;) Verder is het ook niet de bedoeling dat iemand het gaat bestellen. :=

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:40

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 00:53

Tips/commentaar week 2!
Ik ben misschien best kritisch maar ik hoop dat jullie iets met mijn menig kunnen. Ik waardeer jullie mening namelijk onwijs :j

hamsterfan - Ik vind het idee heel leuk, persoonlijk had ik graag de kleuren van de vogel iets feller willen zien tegen de rustige achtergrond. Verder geef je zelf al aan dat hij voor het mooie iets te veel ruis bevat, hier ben ik het mee eens. Dat spiegelbeeld is erg leuk gedaan :)
Lolleke - Mooie scherpe foto. Ik vind de wazige takken van de boom erg leuk, maakt hem wat interessanter om naar te kijken.
Bellatrix - Meestal vind ik je foto's erg leuk! Maar deze trekt mij persoonlijk niet zo aan. Wat het precies is kan ik eigenlijk niet benoemen. Je foto van vorige week van dezelfde kat sprak mij namelijk wel aan ;)
MarijeR - Wauw, super foto. Het lijkt net of het vogeltje echt voor jou is gaan zitten, zo perfect is zijn houding. Het enige wat ik met nabewerken zou hebben gedaan, de achtergrond echt zwart maken. Er zit nu op sommige plekken een groene gloed op. Ik vind het vogeltje zon mooie kleuren hebben dat ik die gloed een beetje vind afleiden.
Murosch - Mooie foto! Ik mis een klein beetje scherpte, maar dat is het enige. Verder vind ik hem juist mooi door de simpele uitstraling.
Luckyy80 - Leuk idee! Ik hou van zulke foto's, en dan vooral zwart wit :j Persoonlijk zie ik liever wat meer 'hoofd' en iets minder achtergrond. Ik vind de achtergrond nu te overheersend.
k_m - Heel erg gaaf! Hier heb ik niks op aan te merken :)
Maaaarije - Mooie plaat! Jammer dat het wit door de gloed een beetje zilver lijkt. Echt wit had ik mooier gevonden. Maar de compositie spreekt mij wel aan!
CrazyIris - Heel mooi, dit zie ik graag :)
Sicayes - Mooi plaatje. Fijne kleuren om naar te kijken. Ik zit al 5 minuten te staren waar hij nou precies scherp is :P De oren lijken scherp en de hals en het stukje halster daar ook, maar zijn neus en ogen lijken iets waziger. Ik had liever het oog wat scherper gezien ;)
S_imonee - Lief plaatje. (en wat een schone deken!) Wat ik een klein beetje jammer vind is dat je moment niet helemaal 'bevroren' is. Dus zijn/haar benen zijn net niet scherp.
Gracezellaa - Mooi plaatje! Fijne sfeer om naar te kijken. Scherpte lukt mij met die foto's ook nogsteeds niet, dus daar kan ik niks over zeggen :o
DShots Jammer van het oog. Persoonlijk zou ik deze niet zo afleveren en of een oog van een andere foto er op plakken of de foto zou bij mij de prullenbak in gaan (maar ik ben dan ook wel erg kritisch misschien) Verder vind ik het draf moment niet zo slecht, dat is een kwestie van smaak denk ik.
Joysieee - Inderdaad lekker verscherpt :P Maar ik vind het een fijn plaatje! De kleuren spreken mij erg aan. Omdat het paard naar links kijkt zou ik zelf het kleine beetje ruimte wat je rechts over hebt naast het paard graag aan de linker kant zien. Dat je een beetje met het paard mee kan kijken als het ware.
Paard_Aap - leuk plaatje, vuurwerk blijft leuk om mee te experimenteren :)
Eefsel2109 - Mooi, dit vind ik een erg gaaf beeld. Net even een beetje interessanter om naar te kijken als de standaard vuurwerk foto's :j
Mariett - Niks op aan te merken. Je hebt een duidelijk scherpte punt, mooie kleuren en een leuke compositie.
rosslover - Lieve foto! Voor het beeld had ik het paard niet een extra touwtje om gedaan. Het oogt nu vrij onrustig door het touw en het hek. En probeer de volgende keer iets meer op de schaduwen te letten. Het meisje staat vrij dicht op de pony waardoor de pony het licht vangt en zij in zijn schaduw staat. En de pony is al licht en zij draagt een donkere jas dus dat kan je misschien mee nemen voor een volgende keer :)
Shiloh - Beide leuke plaatjes, je lucht foto spreekt mij het meest aan door de fijne kleuren en het contrast!
Marjoow - Wat een schatje! Mooie kleur heeft hij/zij!
peca - Mooi moment, ik vind de zwaan een erg mooie uitstraling hebben in deze houding. Heb je de foto verscherpt of zit er toch een beetje ruis in?
Sanne_com - Wat een fijne kleuren om naar te kijken. Het enige wat ik mis (wat al door andere benoemd is) wat is precies het beeld wat je wilde vastleggen? Op de foto zelf het ik vrij weinig aan te merken, maar als ik snel kijk is het mij niet in één keer duidelijk waar ik naar kijk.
Its_Juliaa - Mooi plaatje, heeft iets mysterieus wat mij erg aanspreekt!
joeluna - Mooi scherp beeld. Je compositie vind ik persoonlijk iets minder interesant om naar te kijken. Stond je vrij dicht bij het paard tijdens het maken van de foto? Ik heb het idee dat het hooft vrij groot oogt op zijn lichaam. Ik had de foto liever van iets verder weg gezien met wat meer body van het paard. Ook bij een hoofdfoto zie ik altijd graag nog de boeg. Bij een close-up hoef dat natuurlijk niet. Dit beeld hangt er voor mij een beetje tussenin ;)
JewEmm - Leuk beeld, weer eens iets anders! Persoonlijk had ik de deur graag als middelpunt van je foto gezien. Mijn blik wordt erg naar de linkerkant van je foto getrokken omdat het daar in vergelijking met rechts wat druk is. Ik weet dus niet of het echt zo is, of alleen zo lijkt, maar het lijkt alsof je links van de foto meer ruimte naast de deur hebt als recht, die ook vrij vol is ingedeeld. Hierdoor weet ik niet zo goed waar ik moet kijken. Wel kan ik me een verhaal inbeelden bij de foto wat ik erg positief vind!
Argai - Fijne plaat. De kleuren en de 'vintage' achtige look spreken mij erg aan!
Lynn85 - Pracht plaatje! Hele fijne scherpte/diepte om naar te kijken. Ik krijg er gelijk een glimlach van :)
horserider22 - Die vogeltjes zijn zo leuk! Jammer dat de foto wat scherpte mist.
GerdjeHoran - Mooi! Goed weg gewerkt en gewoon een mooi en stoer plaatje om naar te kijken :j

Zo dat was een beste lijst :=

Bij ons op stal zijn de eerste lammetjes alweer geboren! Super lief dus die zet ik graag op de foto <3
Hier dus mijn Week 2 :)
Afbeelding

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 08:32

Mijn week 2, waterverf op het mengpaneel. Ik zit op een schildercursus en wil mij dit jaar wat meer verdiepen in de principes die bijdragen aan de compositie van een beeld. Volgende week misschien een keer de echte camera meenemen maar nu heb ik de telefooncamera gebruikt.
Afbeelding

Daarnaast, iedereen bedankt voor de feedback. Ik vind het altijd fijn om feedback te krijgen maar ook om die van anderen te lezen. Nu heb ik weinig tijd maar ik zal later weer feedback geven. Toch even snel wat over foto's die mij opvielen.

@Lynn85, prachtige tonen en mooi licht op het jongetje. Ik houd van zwart wit en denk dat kleur hier de aandacht weg zou halen van de blik van het jongetje. Mooie foto! Qua compositie vind ik de lichte hoek aan de linkerkant wat afleiden en zou een verticale foto misschien beter bij het jongetje passen. Zeker ook omdat er niets in de achtergrond staat.

@Its_julia. Mooi pakkend beeld waarin vooral de mond en haar haar opvalt. Lekker mysterieuze foto!

@S_imonee, ik vind de deken juist niet storend. Het voegt toe aan het idee van een paard waar voor gezorgd word. De paarse boom vind ik wel weer wat storend omdat hij er qua kleur niet in past. In elk geval een lieve foto!

@Marjoow, mooie close-up die je als kijker helemaal meeneemt in het wezen van de kat. Pakkende foto.

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 10:25

Gave foto hierboven!

Pradadaan@ dat was juist een van de bedoelingen :P dat je net wat beter moet kijken. Ben wat aan het expirimenteren met wat meer abstracte fotografie zo nu en dan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 10:35

@pradadaan. Dankje voor je feedback :) ik heb hem iets gecropt, denk dat dat de reden is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 10:36

Ik wil graag meedoen, mag ik van deze en volgende week een foto pakken die ik eerder heb geschoten? Ivm val van pony ):

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 12:37

Vanwege toetsweek duurde het even.
Thanks allemaal voor jullie feedback! Niet verwacht dat men er nog zo positief over zou zijn :D

Feedback week 2
Lolleke: Ik vind jouw plaat wel wat hebben, iets donkers, iets triests. Het kan nog best lastig zijn om waterdruppels zo te fotograferen.
Bellatrix: Jup, ik vind hem ook hard, maar ik zie af en toe op facebook wel eens wat verschijnen met die stijl, en dit vind ik er dan ook weer goed bij passen :)
MarijeR: Hele mooie foto, fijne achtergrond, fijn scherp. Niets op aan te vullen.
Murosch: Hij oogt niet scherp, en qua nabewerking had misschien nog iets meer gespeeld kunnen worden, dan zou daar nog een hele mooie foto uit kunnen rollen :j
Luckyy80: Ik mis wat scherpte maar de positie vind ik wel nice!
k_m: Super gaaf! _O_
Maaaarije: Zo, andere hoek gekozen. Interessant, mooi!
CrazyIris: Mooie foto, goede bewerking als je het mij vraagt :)
Sicayes: Mooie foto, geen op of aanmerking
S_imonee: Positie leuk gekozen, mis wat meer licht in de foto (nabewerken), volgens mij heb je verder een paarse tint erin gedaan? Vind ik wel wat hebben.
Gracezellaa: Inderdaad jammer van het linker bolletje maar verder vind ik het een sfeervolle foto.
DShots: Jammer inderdaad van de scherpte, positie vind ik wel heel mooie. Als ik écht mag mierenneuken (waar ik stiekem niet zo van hou _O- ), oogje is dicht van het paard, oog open is nét wat mooier. :)
Joysieee: Hele mooie sfeervolle foto. Achtergrond toevallig bewust gekozen zo? Past er goed bij :)
Paard_Aap: Mooie duidelijke vuurwerkfoto zeg! Voor een eerste keer al zeker goed gelukt.
Eefsel2109: Vuurwerk op de grond? Netjes gefotografeerd!
Mariett: WAUW, echt super vet! :oo
rosslover: Let op de achtergrond, zie daar een hek staan die er niet zo mooi staat. :)
Shiloh: Mooie natuurfoto, gaaf hoe je die zon achter die wolk gefotografeerd hebt. / Voor een leek is die belichting goed gelukt. Ik zie zelf ook geen verbeterpunten daarin :)
Marjoow: Je foto is helaas niet meer beschikbaar, of wat het kan zijn. Hij is in elk geval niet meer zichtbaar -O-
peca: Nice gedaan zo achter een bosje (?)
Sanne_com: Ik vind hem eigenlijk heel gaaf, is dat raar? :+ Het spel met die scherpte, heel nice!
Its_Julia: Hij is zeker mooi, maar niet zo zeer mijn smaak. Maar desondanks netjes gedaan!
Joeluna: Mooie scherpe foto! Misschien een optie, dat touwtje wegwerken? Weet niet of dat lastig is in dit geval. :o
JewEmm: Eerst dacht ik, hmm oke leuke foto. Als ik langer er naar kijk vind ik hem eigenlijk best heel interessant :o Zo'n kastuintje is wel erg nice :)
Argai: Wauw ik vind hem heel vet! Zeker met die waterdruppels. Die maken het voor mij echt af.
Lynn85: Wauw echt mooie foto! Nieuwsgierig en speels :D
horserider22: Hmm hij is niet heel scherp maar de positie is wel leuk gekozen :)
GertjeHoran: Oehhh vette actiefoto zeg!
Pradadaan: Oh gussie wat een leuk lammetje zeg <3 Mooie foto ook, fijne scherpstelling op het koppie.
NESCAFE: Wauw, echt kunstzinnig gaaf!

Nou mijn week 2:
Ik ben er zelf niet heel tevreden over. Kwaliteit is ook niet heel goed. Een of andere manier heeft mijn camera besloten om de grootte te wijzigen naar een stuk kleiner. Moet ik even kijken hoe dit kan. Ik heb trouwens wel bewust gekozen voor een algemeen beeld al kan ik me voorstellen dat iets ingezoomd naar de auto wel mooier zou zijn geweest. :)
Oh en hij staat scheef, volgende keer maar eens beter op letten :Y)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 12:44

Dankje voor je feedback Nyaomi :) er stond een boom net in de weg. Maar dat gaf dus wel dat leuke effect! Ik zal binnenkort ook weer verder gaan met de feedback :)