Verzameltopic: 52 Weken Project 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: Verzameltopic: 52 Weken Project 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:02

lieke123, hij is prachtig! Vind alleen jammer dat bij je lippen je lippenstift (?) niet helemaal netjes meer zit, hij is aan de onderkant veel feller. :P

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:05

Mooi hoor!
Morgen mijn afstandsbediening binnen, dan ga ik mn andere foto's maken (heb al een leuk idee voor 1 :D ) en dan ga ik ook uitgebreid reageren!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:19

Mooi Lieke, klein puntje van mijn kant: op je masker zitten twee zwarte 'stipjes' die daar naar mijn idee niet thuis horen ?

Mijn zoektocht naar een snelkoppelplaatje voor mijn statief opgegeven, nadat Fotokonijnenberg mij heeft laten weten dat in ieder geval zij hier niet aan kunnen komen. Op heel internet kan ik uberhaupt geen Canonstatief meer vinden, als ik die zou willen kopen, dus laat staan zo'n plaatje.. Meteen maar mijn geld weer uitgegeven en een nieuwe gekocht. Dit keer van een populairder statieven merk, waarvan ik zeker weet dat ze deze plaatjes los verkopen. (al denk ik niet dat dit mij nog eens zal overkomen haha).

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:22

Vind hem gaaf Lieke! Ze worden bij elke week mooier! :)

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:22

waaauww Lieke!

Vandaag heb ik ook wat zelfportretten in het bos gemaakt maar met mijn vriend.. Kan dat door als zelfportret? :') Slecht dat ik zoiets niet weet :+

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:16

Lieke hij is echt prachtig!!

Ja ik vind dat dat wel er mee door mag als zelfportret! :D Beetje afwisseling! Zolang je de foto's maar zelf gemaakt hebt en er zelf op staat!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:37

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:00

Mooi mooi mooi!
Ik vind de tweede het leukste Ismy!
Mooie sfeer hebben de foto's.

Ik ben de hele vond bezig geweest met foto's maken, maar ik vind ze allemaal niet mooi genoeg... -O-
Waarom is het nou zo donker 's avonds?!
Ik ga mijn ideeën nog een keer overdag overdoen.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:01

Week 3 :D

Afbeelding

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:02

Ik zal deze week ook beginnen met feadbacks :D

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:04

Prachtige foto's komen er voorbij, heel gaaf! Ik vind die foto met ruis ook juist wel heel gaaf en dramatisch! En Lieke, wat heb jij kwalitatief goede foto's, en ook mega creatief! Ik ben fan!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:17

dan zal ik mijn week 3 hierbij ook inleveren!

Afbeelding

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:51

Marit schreef:
lieke123, hij is prachtig! Vind alleen jammer dat bij je lippen je lippenstift (?) niet helemaal netjes meer zit, hij is aan de onderkant veel feller. :P

Ben ik het mee eens! Haha was moeilijk te zien daar :=

K_im schreef:
Mooi Lieke, klein puntje van mijn kant: op je masker zitten twee zwarte 'stipjes' die daar naar mijn idee niet thuis horen ?

Mijn zoektocht naar een snelkoppelplaatje voor mijn statief opgegeven, nadat Fotokonijnenberg mij heeft laten weten dat in ieder geval zij hier niet aan kunnen komen. Op heel internet kan ik uberhaupt geen Canonstatief meer vinden, als ik die zou willen kopen, dus laat staan zo'n plaatje.. Meteen maar mijn geld weer uitgegeven en een nieuwe gekocht. Dit keer van een populairder statieven merk, waarvan ik zeker weet dat ze deze plaatjes los verkopen. (al denk ik niet dat dit mij nog eens zal overkomen haha).

Klopt was me even ontgaan! Dat komt dus doordat ik door de blaadjes heb gerold :')

ismy schreef:
waaauww Lieke!

Vandaag heb ik ook wat zelfportretten in het bos gemaakt maar met mijn vriend.. Kan dat door als zelfportret? :') Slecht dat ik zoiets niet weet :+

Van mij wel :D

ismy schreef:
Ah mooizo! Ja ze zijn zelf gemaakt alleen hij staat er wel lekker bij op :+

edit: twee voorbeeldjes. Vind het kiezen alleen zo lastig..

http://nl.tinypic.com/r/30co9s2/5

http://nl.tinypic.com/r/xaowa0/5

Wauwie!! De 1e for sure <3

EmmyJoycee schreef:
Week 3 :D

[ Afbeelding ]

Mooie grijswaarden :j

ismy schreef:
dan zal ik mijn week 3 hierbij ook inleveren!

[ Afbeelding ]

Oh haha zie dit nu pas :') fail

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:07

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:08

Heeeeel gaaf :D

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:14

Week 2 "Bring Me The Light"

Afbeelding
Uitprobeersel met mijn nieuwe afstandsbedieninkje :D

Misschien is m'n hand niet zichtbaar genoeg.. is dat storend?

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:18

Deniise, ik vind hem mooi opgezet en heerlijk creatief. Qua nabewerking kan er imo nog een hoop verbeterd worden maar het doet me denken aan o.a. Alex Stoddard in zijn begindagen en dat is iets goeds! ;) Als je hem niet kent zou ik hem even googlen, ik denk dat zijn werk je wel zal bevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:26

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:56

Colorado schreef:
Deniise, ik vind hem mooi opgezet en heerlijk creatief. Qua nabewerking kan er imo nog een hoop verbeterd worden maar het doet me denken aan o.a. Alex Stoddard in zijn begindagen en dat is iets goeds! ;) Als je hem niet kent zou ik hem even googlen, ik denk dat zijn werk je wel zal bevallen.

Die kende ik inderdaad niet! Gelijk gegoogled en wat vet zeg!! Dank je wel :)
edit: en dat van die nabewerking heb je ook gelijk in! Moet nog veel oefenen
Laatst bijgewerkt door _Deniise_ op 14-01-14 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:58

Ik vind het echt moeilijk om iets nuttigs te zeggen, maar ik ga m'n best doen!

Nefertarie – Ik vind ze een beetje donker, maar wel mooi scherp op je ogen, dat lukt mij niet zo vaak haha. Ik vind ze wel allebei een heel ander beeld geven, vind ik leuk. Die van week 2 geeft me echt zo'n ouderwets schoolmeisjes gevoel en die ander juist een sofistacated woman.
Sodeletuut – Cool! Ik dacht eerst dat je gewoon sprong hihi. Mooie foto
lieke123 – Ik vind m mooi! Kan er heel lang naar kijken
Yvettee – Eng... haha, nee echt, als ik je daar had zien staan was ik hard weg gerend. Ik vind het wel bijzonder dat je jezelf doorschijnend hebt gemaakt.
Marit – Wat leuk! Zoiets wil ik ook ooit nog doen! Ik kon je eerst bijna niet vinden, maar ik vind hem echt wel goed gelukt
Leo – Mooi allebei, ik vind die met het klokje het leukst. Mooi scherp wel :j
keeliie – Wat heb je een mooie ogen! En fijne kleuren in je foto
Yvonne_V – Ik vind hem ook goed gelukt! Kan lang naar de foto kijken
joey_lover – ik zag je foto voor het eerst op mijn telefoon, in het donker. Dat deed wel even zeer aan mijn ogen haha :+ Misschien iets te licht, maar dat weet ik ook niet zeker eigenlijk. Vind het wel wat hebben aan de andere kant.
Fiffill – je foto doet het niet bij mij :( tweede wel en die vind ik gaaf hoor!
Lieke123 – Ook weer zo mooi!!
EmmyJoycee – Apart licht heb je in de foto. Ja, apart.
Ismy – Wat een leuke foto van jullie samen! Leuke compositie ook
Yvettee – Cool! Een beetje vampier achtig, en zo scherp en mooi!
Irene96 – Mooi met je verhaal erbij! :j Heb je jezelf gewoon weggegumd?

Ik heb m'n best gedaan :Y)

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:23

_Deniise_ schreef:
Week 2 "Bring Me The Light"

[ Afbeelding ]
Uitprobeersel met mijn nieuwe afstandsbedieninkje :D

Misschien is m'n hand niet zichtbaar genoeg.. is dat storend?

Leuk gedaan en een leuke gedachte erachter! De zwarte vlek stoort mij wel een beetje

Irene96 schreef:
Ik ben erg druk met examens dus mijn feedback komt later, maar hier wel alvast mijn week 3! Idee/verhaal achter de foto staat hier: http://www.irenevanderspoel.com/1/post/ ... -weak.html

[ Afbeelding ]

Mooi gedaan zeg. Mooi concept en mooi omschreven :j

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:01

Hierbij mijn week 3. (Twijfel tussen twee foto's)
Achtergrond rommelig wederom, maar op m'n kamer geen witte muur en beneden waren er vergaderingen van mijn vader.

Afbeelding

Andere foto waar ik over twijfel, vind m'n uitdrukking een beetje "gek"
http://i551.photobucket.com/albums/ii460/minjonstraver/kleinns.jpg

Ga nu even reageren op mijn terugleessessie haha
Laatst bijgewerkt door Vithou op 14-01-14 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:29

Yvettee; Wauw wat gaaf!! Enorm creepy foto. Op een of andere manier vind ik je lippenstift het ook helemaal afmaken. Donkere laarsjes had ik mooier gevonden want nu wordt mijn aandacht beetje getrokken naar de laarsjes. Maargoed dat is heel klein detail. Superplaat, doe het je niet na!

Sodeletuut; Leuke foto! Alleen vind hem nu tussen silhouet en "normaal" inzitten, ik had jouw lichaam of donkerder gemaakt zodat je alleen de contouren ziet, of een stuk lichter. En de lantaarnpaal had ik persoonlijk weggeshopt. Het is zo bewerkt denk ik of sprong je echt zo lenig en perfect? Als het bewerkt is, heel knap! En als het gesprongen is, nog knapper :+ haha

Marit; Zo gaaf, echt een sprookjesfoto, niks op aan te merken.

Leo; Beiden heel mooi, ik hou van jouw sproetjes! Zo mooi vind ik dat altijd. Persoonlijk vind ik de tweede het leukst!

keeliie; Ook weer erg mooie foto, jeetje niveau ligt hoog haha. Persoonlijk had ik hem iets opgelicht maar dat is net waar je van houdt.
Week 2 vind ik een stuk mooier, ook omdat ie lichter is. Wat heb jij trouwens ongelooflijk mooi haar <3

Yvonne_V; Jij ookal van die prachtige sproeten.. zucht haha. Ik vind de overgang van oog naar ooglid een beetje storend omdat, hoe ga ik dit uitleggen. Je oog is erg verscherpt, en het deel daarboven is heel "soft", daardoor vind ik hem iets onrealistischer overkomen als je snapt wat ik bedoel?

joey_lover; Kwestie van smaak denk ik, ik vind hem echt een stuk te licht. De foto zelf vind ik wel heel erg mooi qua uitdrukking en compositie! :)

Fiffill; Eerste doet het niet, tweede leuk alleen had ik het nog mooier gevonden als je bijv net iets meer mond zou zien.

Lieke123; waaaaaauuuwww wat een prachtige foto, op de lippenstift na wat als is gezegd, vind ik hem perfect!

EmmyJoycee; Mooie foto (en sproeten :D) op een of andere hele rare manier deed je haar me aan adele denken. Hmm kan ook liggen aan dat ik te lang geleerd heb vandaag haha :+

Ismy; Superlieve foto's, vind de eerste het mooist! Mag ik vragen waar jou camera staat? Lijkt wel alsof ie in een boom hangt? Haha

Yvettee; Wauw, blijf ernaar kijken. Perfect "ge-lippenstift" ook trouwens!

Irene9; Prachtige foto, nog mooier icm het verhaal!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:38

Bedankt voor de feedback! Ik zal binnenkort ook even proberen om hier feedback te geven! :D

Hahah Minjon, nee niet in de boom, gewoon op statief! Heb ik wel eens aan gedacht om dat te doen en misschien doe ik nog wel een keer, dan kun je echt de gekste composities krijgen :+

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:43

Heh? Heel groot statief? Bij die tweede en uiteindelijke foto lijkt het echt vanaf heeeeeul hoog haha