Gefeliciteerd! Ik heb al een idee voor een 3-luik! Vroeger maakte ik dat vaker, erg leuk om te doen!
@ Mayling27.. natuurlijk! Gewoon een gaaf drieluik fotograferen en hier laten zien! Mogen GEEN foto's die eerder gemaakt zijn -zijn.. maar echt aan de hand van het thema maken!
Ik heb een keer eerder een drieluik gemaakt, moet echt even gaan brainstormen
Mayling27
Geplaatst: 02-12-12 14:49
ok super, is meteen mijn volgend vraag beantwoord. Ben je "verplicht" mee te doen, of mag je als je denkt dat thema te moeilijk is, of toch geen tijd blijkt te hebben gewoon overslaan?
Komt er elke zondag nieuw thema? of hoe gaat dat in zijn werking
ik ken mezelf en vergeet het anders te plaatsen en gezien ik niet weet of ik nog foto's zal maken de komende weken, wil ik wel graag iets hebben ingeleverd
Lastig thema.. nog nooit gedaan en ook hier totaal geen inspiratie haha. Ik ga er eens over nadenken Wie weet bedenk ik toch nog wat de komende tijd. Helaas heb ik ook alleen het weekend om foto's te maken, camera heen en weer slepen tussen kot en ouders gaat niet lukken voorlopig.
Eem drieluik zijn 3 foto's die iets gemeen hebben, die hetzelfde thema hebben enz. Zolang het maar bij elkaar "past".
Wat bijvoorbeeld ook een drieluik kan zijn, zijn 3 portretten van 1 persoon, met 3 verschillende emoties.
Laatst bijgewerkt door NatassJa op 02-12-12 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Rennie89
Geplaatst: 02-12-12 16:20
wat snap je er niet aan? een drieluik is vrij simpel. een serie van 3 foto's die elkaar versterken. ik heb deze bijvoorbeeld gemaakt: http://i46.tinypic.com/2i6ig5v.jpg
Oef moeilijk, moeten ze ook echt als 3luik komen te staan? Weet niet zo goed hoe dat moet. Haha
Captain_
Geplaatst: 02-12-12 17:49
Misschien is het handig om even in de beginpost te vermelden hoe lang we steeds de tijd hebben om een foto te maken bij een thema (2 weken toch?) zodat dit niet elke keer weer een vraag wordt Mee eens? Dan vragen we een mod dat even te doen
Leuk thema, ook weer erg breed! Ideeën lopen nog niet storm, daar ga ik is op mijn gemak over nadenken!
@Ash, je kan ze in een foto bewerkingsprogramma naast elkaar plakken, of gewoon in paint kan dat ook Gewoon een kwestie van kopiëren plakken en daarna de loze ruimte er omheen weghalen