Marianne; Echt leuke foto's! die manen van die haf Heb je foto van die haf ook nog in het orgineel?
Joelleollie; Spreekt me niet zo aan sorry
Ivonka; Leuk!
Jorinda
Geplaatst: 03-08-12 19:38
Mossel: nette foto's van de dravers! Bij de tweede stoort het me niet hoor, dat hij onderin iets krapper is. Bij de tweede had ik misschien links de buik er liever helemaal op gezien.
Ivonka: nette plaat weer!
Loontje: die eerste foto is echt heel fijn om naar te kijken, prachtig licht en een heerlijke sfeer! Bij de tweede kan ik niet helemaal een scherp punt vinden.
Seven: wauw, hele mooie foto van de libelle, prachtige ogen heeft die ook haha.
Joelleollie: De eerste foto is een heel gaaf idee, maar de gans zelf is op het hoofd veel te donker door de schaduwen, heel zonde. Tweede foto is netjes, misschien de volgende keer de bloem iets minder centraal zetten.
Eline: Eerste foto is netjes, wel een beetje braafjes haha, maar dat had Ivonka ook al genoemd. Tweede foto lijkt niet scherp op het gezicht.
Nell: Foto is hier heel onscherp... Jammer!
Bellatrix: Nette foto van (jouw?) kat! Alleen vind ik de omgeving een beetje te druk, maar dat heb je in de tuin niet vaak voor het kiezen
Marianne: Nette foto, alleen lijkt hier ook niet helemaal lekker scherp. Kijkt niet lekker weg in ieder geval. Bewerking is wel mooi. Jammer dat de neusriem scheef zit, haha. De Husky vind ik heel erg netjes!
Ivonka: Nette foto van de knotjes.
MarianneV
Geplaatst: 03-08-12 19:38
Ja heb ik Ik bewaar alles
Thnx voor de tips... ik zal er volgende keer op letten ik heb alleen vaak als ik bezig ben dat zulke dingen me ontschieten
Apart, heb je dat zo bewerkt, die lucht 2 kleuren? Had de foto liever in het zwart/wit gezien met wat meer contrast en de lucht in 1 kleur. Maar dat is persoonlijk.
Apart, heb je dat zo bewerkt, die lucht 2 kleuren? Had de foto liever in het zwart/wit gezien met wat meer contrast en de lucht in 1 kleur. Maar dat is persoonlijk.
@MarianneV wow die foto is perfect!! @Ivonka Ik vind hem leuk gemaakt! @joelleollie het is niet helemaal mijn stijl .. @vroli1 Mooi moment, hele mooie foto!
Foto van half jaar geleden, hij lijkt alleen niet zo scherp meer nu ik hem geupload heb..
Mooie foto's allemaal! Het niveau gaat steeds meer omhoog, echt leuk om te zien =) Ik ga vanmiddag even naar Meinerswijk, kijken of ik nog wat leuke beesten tegen kom =)