Figo schreef:batterijen? van die speciale batterijen voor camera's toch?
weet je ongeveer hoe duur die zijn?
heb het al gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Figo schreef:batterijen? van die speciale batterijen voor camera's toch?
weet je ongeveer hoe duur die zijn?
Boyke_Candy schreef:Myukki: Je bewering van op 1 GB passen iets van 5.000 foto's klopt niet altijdBij mij passen daarbij namelijk maar iets van 250 foto's (heb 4 GB geheugenkaartje).
Myukii schreef:Boyke_Candy schreef:Myukki: Je bewering van op 1 GB passen iets van 5.000 foto's klopt niet altijdBij mij passen daarbij namelijk maar iets van 250 foto's (heb 4 GB geheugenkaartje).
Nou, dan weet ik niet in welke stand jij je foto's maakt, want dat kan echt nooit.![]()
Ik heb een 1gb kaartje, en als ik op het grootste formaat in de beste kwaliteit fotografeer, kunnen er zéker 600 foto's op. (meer heb ik nog niet geprobeerd, zet ze altijd gelijk op de computer).
Als jij op een 4 gb kaartje maar 250 foto's kwijt kan, zou dat betekenen dat ik op mijn kaartje maar ong. 80 foto's kan zetten.
Boyke_Candy schreef:Ik heb een camera van 8(.2?) megapixel. Ik schiet altijd op dat formaat... Kan op een kaartje van 4 gb ong. 1000 foto's maken... Vandaar
edelweis1 schreef:Ik weet niet of het hier hoort, maar ik had een vraagje over de camera van mijn vader die ik vanaf een tijdje gebruik. Het gaat om een Sony Cybershot DSC-V1. Het boekje ben ik helaas kwijt...
Met welke instellingen maak je goede scherpe macro-foto's?
jenny schreef:http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_vergel ... mer=821189
Ik heb hier bij de wehkamp een vergelijking laten doen.
Maar mijn vraag (heb er vrijwel geen verstand van) waar kan je meer mee.? zowel nu als later, na wat meer geoefend te hebben?
En kan je de Olympus ook makkelijk uitbreiden met meer lenzen? De canon meende ik wel?
Of zijn er nog andere camera`s die beter zijn.?
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen, voor ik straks een verkeerde keuze ga maken.
JW18 schreef:@jenny, zou je niet eerst veel gaan lezen en naar een fotowinkel gaan voor je een dslr aan gaat schaffen. Een superzoom (bijv. fuji s9600) zou ook meer dan volstaan als beginner. Dan kun je later alsnog overstappen.
Boyke_Candy schreef:Afgelopen pagina's (5 ofzo) is deze vraag best vaak gesteld WildChild. Het komt erop neer dat als je het geld hebt, kun je beter een tussenstap maken op bijv. een Fuji Finepix 5600 camera. Als je wat minder in het budget zit, kun je beter gelijk een spiegelreflex nemen. Ik zou toch eens wat gaan lezen in dit topic, dit is een van de vragen die afgelopen tijd regelmatig gesteld is